Elmo zei:Bedankt voor je inhoudelijk bijdrage.
Goed doordacht plan overigens.![]()
Greeetz
Nee gelukkig sta jij bekend om je inhoudelijke bijdragen:
Elmo zei:
Begrijp me goed ik heb helemaal niets tegen jou en vind dat je ook vaak genoeg met nuttige dingen komt maar je gedraagt je soms als DE AAS-goeroe van dit board. Hoeveel members je inmiddels niet voor onnozel hebt uitgemaakt kan ik inmiddels niet meer tellen.
Verder claim jij dat na een S1+ prohormoonkuurtje nakuren met nolva zinloos is(in meerdere topics). Dit wordt dan o.a. door mij weerlegd zowel met meerdere publicaties als met praktijkervaringen en dan reageer je opeens niet meer om vervolgens hetzelfde in een andere thread gewoon weer rond te schreeuwen.
Op het gebied van de AAS is er vaak niet 1 waarheid of iig wijzigen de inzichten nog wel eens maar jij lijkt af en toe wel iedere mening die anders is dan de jouwe voor onnozel uit te maken, liefst zonder onderbouwing.
En ja dan laat ik me verleiden tot die opmerking over oral-GH omdat jij alleen kuurt met orals. Dat moet ik niet doen. Sorry. Maar ik kon de verleiding niet weerstaan.
Gr. JFS
PS. Wat is er ondoordacht aan die blauwdruk van mij? Gh wordt tegenwoordig vaak van gezegd dat je beter 6 maanden 3IU kan zetten dan 3 maanden 6. IGF en GH is een ideale combi helemaal omdat je je dure Gh dan kan minderen tijdens de periode dat je ze samen neemt. Die igf cycle ik natuurlijk gewoon. Verder werken beiden goed met androgenen, liefst aromatiserend als test

Laatst bewerkt: