AndroidHealthClinic

GH uit turkije

Beetje off topic maar mooie discussie en naar mijn mening goede info van Elmo :thumbs:

weer aan dr. elmo

Nu lul je weer over mijn vraag heen.

sorry waarom laat je je zelf niet eens zien??????????

Is da nou zo moeilijk.

dan ben je va al da gezeik af als alleen maar tekst kopieren en commentaar op geven.

Ik dacht da je echt zo slim was ;)

heey lieverd, heb je mijn post wel gelezen ?
daar staat dat je het NIET persoonlijk moet opvatten
dat je vervolgens begin over "op de man spelen, en jegens mijn persoontje" is dus een beetje een rare reactie
ik bedoel alleen maar te zeggen dat je veel kennis in pacht heb, maar je gebruik het op de verkeerde manier, verder zal je mij niet horen klagen over je stats of dergelijken
ik vraag alleen om een anderre houding, dat zouden een hoop mensen kunnen waarderen denk ik....
groetjes

Is chad nicolls ook zo groot dan? beetje vermoeiende discussie dit. Dus de waarde van het oordeel van iemand wordt gemeten aan de hand van de grootte van de persoon?
Als een persoon mensen begeleidt heeft die groot geworden zijn zegt dat in deze sport (helaas) niet alleen iets over de personen maar ook over de hoeveelheden 'materiaal' dat er gebruikt wordt.....

reusje20 zei:
heey lieverd, heb je mijn post wel gelezen ?
daar staat dat je het NIET persoonlijk moet opvatten
dat je vervolgens begin over "op de man spelen, en jegens mijn persoontje" is dus een beetje een rare reactie
ik bedoel alleen maar te zeggen dat je veel kennis in pacht heb, maar je gebruik het op de verkeerde manier, verder zal je mij niet horen klagen over je stats of dergelijken
ik vraag alleen om een anderre houding, dat zouden een hoop mensen kunnen waarderen denk ik....
groetjes

Reusje, inderdaad zie ook mijn post op pagina 6, ik vind het maar vreemd dat Elmo zich zo ontzettend snel persoonlijk voelt aangevallen. Mijn ervaring met dat soort mensen is dat zij het idee hebben dat de wereld om hen draait en alles wat negatief lijkt heeft dan meteen betrekking op hun persoon... vaak het gevolg van onzekerheid. Misschien dat Elmo zichzelf ooit nog eens zal vinden en zich dan realiseert dat de wereld ook zonder hem gewoon voort zal bestaan. Dat zijn adviezen op prijs worden gesteld, maar dat enige verantwoording wel op zijn plaats is.

the_ur zei:
Is chad nicolls ook zo groot dan? beetje vermoeiende discussie dit. Dus de waarde van het oordeel van iemand wordt gemeten aan de hand van de grootte van de persoon?
Als een persoon mensen begeleidt heeft die groot geworden zijn zegt dat in deze sport (helaas) niet alleen iets over de personen maar ook over de hoeveelheden 'materiaal' dat er gebruikt wordt.....

Ja precies.. daar heb je uiteraard een punt. Feit is dus, dat je niemand mag afrekenen op zijn fysiek als hij advies geeft over iets controversieels als AAS. Maar van de meeste informatiebronnen weet je wat zij hebben bereikt en wie zij hebben begeleid, wat het vervolgens makkelijker maakt voor jou om een conclusie te trekken. Elmo daarentegen zwijgt in alle talen en verstopt zich achter zijn trots.

Neem Big Cat... nou ik kan er naast zitten maar er is niets BIG aan Big Cat, toch heeft hij er veel verstand van , heeft hij veel bodybuilders begeleid bij hun AAS gebruik en zijn de resultaten op inet te bezichtigen. Vervolgens schrijft ook Big Cat dat Methyltestosteron best gebruikt kan worden als massa bouwer, mits alles goed wordt gemonitored en de juiste counter-measures worden getroffen als er bijwerkingen optreden. Dat klinkt pas als goed, logisch advies en het komt zowaar uit de praktijk !!. Het enige wat Elmo mij gegeven heeft om zijn Methyltestosteron afkeer te rechtvaardigen is dat er een paar 15 jaar terug met elkaar op de vuist gingen om een handdoek ?? Vervolgens zegt hij niets over de gebruikte doseringen, de aanleg van die personen voor agressief gedrag etc. Kansloos dus om dat te hanteren als betrouwbare criteria.

Maar goed dit topic dwaalt nu inderdaad nogal af. Mijn excuses aan de topicstarter voor mijn aandeel hierin.

Darkman zei:
Neem Big Cat... nou ik kan er naast zitten maar er is niets BIG aan Big Cat, toch heeft hij er veel verstand van , heeft hij veel bodybuilders begeleid bij hun AAS gebruik en zijn de resultaten op inet te bezichtigen. Vervolgens schrijft ook Big Cat dat Methyltestosteron best gebruikt kan worden als massa bouwer, mits alles goed wordt gemonitored en de juiste counter-measures worden getroffen als er bijwerkingen optreden.
Methyltestosterone was, well, still is the worlds first oral steroid developed. Using the now infamous 17-alpha-methyl alteration to render the base hormone, testosterone, orally active. However, unlike the whole host of injectable testosterones, methyltest is a rather crude and not very well liked compound

In conclusion, most will find methyl-testosterone to not be worth their while. The side-effects are ever present, and while they can easily be combated with a combination of arimidex and finasteride, it seems a bit idiotic to pay 15 or more dollars per day on ancillary drugs that will reduce the anabolic activity, while spending only 1-2 bucks at most on the steroid itself.

Ga nu niet zeggen dat Big-cat het heeft gezegd!!

:D Wat een thread!

ja de topicstarter heeft in ieder geval duidelijk antwoord op zijn vraag gehad haha

the_ur zei:

Is Elmo dan een wedstrijdbegeleider? 't Kan hoor, dan ben ik wel benieuwd wie hij dan allemaal heeft begeleid en daar zullen echt wel foto's van zijn, neem ik aan (hint)

2hard2die...zwijgt... :grin:

en volgt deze thread aandachtig. :)

om maar weer even on-topic te gaan:

hardbody zei:
Ik ga binnenkort op vakantie naar turkije en ben van plan om groeihormoon mee te nemen,welke soort raden jullie aan of merk?Zijn die spullen wel verkrijgbaar bij de apotheek daar?

in welke landen is gh nog meer zo in de apotheek te verkrijgen ??
en welke merken zijn dit ?

groetjes

marcos zei:
Is Elmo dan een wedstrijdbegeleider? 't Kan hoor, dan ben ik wel benieuwd wie hij dan allemaal heeft begeleid en daar zullen echt wel foto's van zijn, neem ik aan (hint)
je kan over Elmo zeggen wat je wilt hij probeerd alleen maar mensen te helpen en zijn info klopt vrij aardig hij heeft mij ook advies gegeven en dat heb ik zelf nog ff nagekeken maar zijn advies klopte wel!!

en dan maakt het niet uit of je zelf wel of niet gebruikt wij zijn hier om van ELKAAR te leren![Afbeelding niet meer beschikbaar]

idd schroefje mee eens. :thumbs:

@darkman
als je beetje logisch nadenkt dan kan je tog bedenken dat de groote van iemand nie altijd wat zegt.of denk je soms dat al die mannen waar jou ""begeleider""""kampioenen"""
van heeft gemaakt ook overal het fijne van afweten.

en wat Elmo betreft
hij kan bepaalde dingen mischien af en toe verkeerd fornuleren maar denk dat hij met velen op dit board de vloer kan aanvegen als het over discussies gaat over A.S e.d

hgh... halen uit china.. spotgoedkoop~!

fitnesboy zei:
idd schroefje mee eens. :thumbs:

@darkman
als je beetje logisch nadenkt dan kan je tog bedenken dat de groote van iemand nie altijd wat zegt.of denk je soms dat al die mannen waar jou ""begeleider""""kampioenen"""
van heeft gemaakt ook overal het fijne van afweten.

en wat Elmo betreft
hij kan bepaalde dingen mischien af en toe verkeerd fornuleren maar denk dat hij met velen op dit board de vloer kan aanvegen als het over discussies gaat over A.S e.d

Dat zeg ik hierboven toch ? Grootte maakt niet uit, maar resultaat wel. Lezen is een kunst blijkbaar... verder gaat het tegenovergesteld ook op , iemand die barst van de theorie is ook schitterend en daar kan je ook een hoop van leren, maar dat wil niet zeggen dat die er dan automatisch ook alles van weet, zeker als hij zelf bepaalde spullen in de praktijk niet getest heeft. PUNT.

dan nog iets anders, als jij ergens wilt gaan werken, dan wil jouw baas referenties zien. Ik zie mezelf al aankomen en solliciteren op een directiebaan.
Wat denk je dat er dan gebeurt ? Juist men wil weten wat ik tot op dit punt heb gedaan !! niet wat ik heb gelezen, nee wat ik heb GEPRESTEERD. Opleiding is 1 referentie is 2.

Heel gek dat als er hier een paar mensen vragen om Elmo zijn referenties dat deze dan a) niet bestaan , of b) niet gegeven worden want dat acht meneer niet belangrijk.. nou dan weet je nog niet wat je aan al zijn info hebt. Verder echt triest dat jullie het hier voor hem op moeten komen nemen , want hij kan gewoon zelf ook reageren, daar is hij namelijk toch goed in ?

En verder val ik Elmo helemaal niet aan op zijn persoon, het had net zo goed ieder ander kunnen zijn, dit gaat gewoon algemeen op. Maar de reacties zijn nogal hypocriet en tegenstrijdig, want hij gaat nogal snel over tot mensen veroordelen en ze dom noemen etc. Vervolgens moeten wij alles maar aannemen omdat hij alles wel weet zonder daarvoor referenties te geven. Nou lekker dan.
:rolleyes:

Het gaat er nu eens een keer niet lekker over de discussie over A.S. en hoe goed iemand daar in is en/of iemand anders daar lekker in uit kan bokken.

Het gaat er nu eens over wat die discussie van iemand WAARD is. Respect dwing je in het dagelijks leven niet af door slap te lullen, of te beweren dat een ander slap lult,of aan de PADDO's zit, of de EPPO leest, maar door je visie en mening te beargumenteren. Of dit dan praktijk of theorie is, maakt verder niet uit, maar men mag dat best weten ( of het theorie of praktijk is) maar dan kan diegene die moet besluiten of die info voor hem van belang is zelf een keuze maken.

Het is erg triest om alles te vertellen op een toon van , oh kind ik zit al zo xx jaar in het vak en vervolgens terug te krabbelen als men navraag doet naar de referenties.

Mijn begeleider doet misschien wel dingen die controversieel zijn, maar als daar resultaat mee wordt geboekt, dan heb je wel wat tastbaars. Of promoveert jouw baas jou gewoon omdat jij lekkere discussies met hem kunt voeren ???

Laatst bewerkt:
Ok verkeerd gelezen mischien en wilde je ook niet persoonlijk aanvallen maar probeer alleen te zeggen dat ondanks Elmo het mischien soms wat verkeerd brengt Wel weet waar die over praat....Denk ik
Maargoed ga hier verder niet met jou over in discussie want we zijn hier om te leren en Niet om te discussieren over medemembers. :)

Kan iemand het ff voor me samenvatten? Ik heb geen zin in schrijven puur om het schrijven. Is er nog een discussie over GH of zijn we het eens?

Greetz

fitnesboy zei:
Ok verkeerd gelezen mischien en wilde je ook niet persoonlijk aanvallen maar probeer alleen te zeggen dat ondanks Elmo het mischien soms wat verkeerd brengt Wel weet waar die over praat....Denk ik
. :)

hoezo weet ie dat?
zoals darkman al erg mooi zegt;theorie is 1...elke kneus kan het internet afschuimen en wat dingen overschrijven zodat het lijkt alsof je er enig verstand van hebt.

op het moment dat ie stelt dat gh erg gevaarlijk is lult ie gewoon uit zn nek.

wat is er gevaarlijk aan dan?
heb hier nog niets inoudelijks over gelezen en dan gaat ie tegen mij zeggen dat ik het niet over het onderwerp heb ???

en voor degene die het over chad nicholls had;ik denk dat de beste man groter is dan de meeste mensen denken dus snap die opmerking niet helemaal....

en je kan nog zoveel kennis hebben maar zolang je het niet zelf wil/kan toepassen moet je andere mensen ook in hun waarde laten en niet zo kinderachtig doen over spelfoutjes en dat soort dingen.

greetzz

Terug
Naar boven