Tha_snake
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reusje20 zei:heey lieverd, heb je mijn post wel gelezen ?
daar staat dat je het NIET persoonlijk moet opvatten
dat je vervolgens begin over "op de man spelen, en jegens mijn persoontje" is dus een beetje een rare reactie
ik bedoel alleen maar te zeggen dat je veel kennis in pacht heb, maar je gebruik het op de verkeerde manier, verder zal je mij niet horen klagen over je stats of dergelijken
ik vraag alleen om een anderre houding, dat zouden een hoop mensen kunnen waarderen denk ik....
groetjes
the_ur zei:Is chad nicolls ook zo groot dan? beetje vermoeiende discussie dit. Dus de waarde van het oordeel van iemand wordt gemeten aan de hand van de grootte van de persoon?
Als een persoon mensen begeleidt heeft die groot geworden zijn zegt dat in deze sport (helaas) niet alleen iets over de personen maar ook over de hoeveelheden 'materiaal' dat er gebruikt wordt.....
Methyltestosterone was, well, still is the worlds first oral steroid developed. Using the now infamous 17-alpha-methyl alteration to render the base hormone, testosterone, orally active. However, unlike the whole host of injectable testosterones, methyltest is a rather crude and not very well liked compoundDarkman zei:Neem Big Cat... nou ik kan er naast zitten maar er is niets BIG aan Big Cat, toch heeft hij er veel verstand van , heeft hij veel bodybuilders begeleid bij hun AAS gebruik en zijn de resultaten op inet te bezichtigen. Vervolgens schrijft ook Big Cat dat Methyltestosteron best gebruikt kan worden als massa bouwer, mits alles goed wordt gemonitored en de juiste counter-measures worden getroffen als er bijwerkingen optreden.
the_ur zei:Is chad nicolls ook zo groot dan? beetje vermoeiende discussie dit. Dus de waarde van het oordeel van iemand wordt gemeten aan de hand van de grootte van de persoon?
Als een persoon mensen begeleidt heeft die groot geworden zijn zegt dat in deze sport (helaas) niet alleen iets over de personen maar ook over de hoeveelheden 'materiaal' dat er gebruikt wordt.....
hardbody zei:Ik ga binnenkort op vakantie naar turkije en ben van plan om groeihormoon mee te nemen,welke soort raden jullie aan of merk?Zijn die spullen wel verkrijgbaar bij de apotheek daar?
je kan over Elmo zeggen wat je wilt hij probeerd alleen maar mensen te helpen en zijn info klopt vrij aardig hij heeft mij ook advies gegeven en dat heb ik zelf nog ff nagekeken maar zijn advies klopte wel!!marcos zei:Is Elmo dan een wedstrijdbegeleider? 't Kan hoor, dan ben ik wel benieuwd wie hij dan allemaal heeft begeleid en daar zullen echt wel foto's van zijn, neem ik aan (hint)
fitnesboy zei:idd schroefje mee eens.![]()
@darkman
als je beetje logisch nadenkt dan kan je tog bedenken dat de groote van iemand nie altijd wat zegt.of denk je soms dat al die mannen waar jou ""begeleider""""kampioenen"""
van heeft gemaakt ook overal het fijne van afweten.
en wat Elmo betreft
hij kan bepaalde dingen mischien af en toe verkeerd fornuleren maar denk dat hij met velen op dit board de vloer kan aanvegen als het over discussies gaat over A.S e.d

fitnesboy zei:Ok verkeerd gelezen mischien en wilde je ook niet persoonlijk aanvallen maar probeer alleen te zeggen dat ondanks Elmo het mischien soms wat verkeerd brengt Wel weet waar die over praat....Denk ik
.![]()