XXL Nutrition

GHB ipv alcohol tijdens een kuur

jehmarjeh

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hejj jongens zit nu in mijn kuur dus wil geen alcohol drinken. Daarom ben ik van plan om gewoon 1x in de week wat GHB in mijn watertje te pakken ipv 1000 pilskes. Wat denken jullie? Duidelijke zaak of gekkenwerk? Ik vind het trouwens een duidelijke zaak ;)

In ieder geval beter als alcohol dacht ik :)

En zonder recreatiedrugs kun je niet omdat...??

Ik zou gewoon winny tabs gaan kicken op stap.

En infinity: onnozele junk :D

Ff serieus, je kunt beter niet drinken of het bij 5 biertjes houden, dan maar andere shizzle pakken denk ik. Je kuurt, dan moet je nu eenmaal bepaalde dingen laten;)

Neem lekker een paar buisjes G mee en veel plezier man!

Ja ik neem ook gewoon wat G af en toe, voel ik me de volgende dag ook niet zo leeg.

Precies, lekker G nemen!

Goed voor je groeihormoon-aanmaak.

Prima spul!

wat is ghb eigenlijk???

drinken doe ik niet meer
heb al paar keer moeten blaazen
heeft me aardig wat gekost

mischien is dit een leuk alternatief;)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom kan je niet zonder alcohol op stap dan? (Ik heb onbewust hetzelfde probleem denk ik:)).

Een vraag die je dus ook aan jezelf kan stellen en waar je ook geen antwoord op kan geven dus ;).

Ik pakte het vroeger altijd in een dubbele baco (niet aan te raden) ben benieuwd hoe tie vanavond smaakt in mijn colatje light ;)

GHB staat voor gammahydroxyboterzuur

Ghb maakt meer groeihormoon aan, maar ook cortisol. Dus dat compenseert weeral.

Als je ghb niet kent, rij dan niet met de auto. Ik ben ook eens wakker geworden met men stuur boven men kop.

Ghb + autorijden gaat idd echt niet samen , maatje van me heeft donderdag zijn auto ook om een boom gevouwen...

tijdens een kuur 1 of 2 keer drinken van bier kan geen kwaat hoor. Het is zelfs goed voor je nieren en je bloed.

Terug
Naar boven