- Waardering
- 0
Wij noemen het hier gewoon vloeibare, da verkope ze nie in de liddle op ne vrijdag avond ;p.
wij ook, dan woonde in de buurt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij noemen het hier gewoon vloeibare, da verkope ze nie in de liddle op ne vrijdag avond ;p.

!
of ben ik mis?Kmoet je zeggen hij is heel lekker in de cola light ;-). En vanmorgen gewoon goed gegeten en lekker getrained. Wat wil je nog meer na een vette nacht toch!!

ik noem het gay drugs net als x en rave.Het hoort idd niet bij de ideale bb`r maar gewoon bij de doorsnee bb`r die ook nog van het leven geniet.
Bijna elke partydrug, die ik ken, is zwaar catabool en dat is ghb niet.
Daarbij is GHB in 5 uur uit je bloed, geen kater, geen k*tgevoel enz.
Vloeibare is de Belgische GHB ofzo? Wij noemen het hier G of gehaktballen...![]()

GHB is wel iets waar je mee uit moet kijken. 4ml is meer dan genoeg en zeker niet meer nemen als je niet direct iets voelt. Doe het ook niet in je eentje, maar vertel je stapmaten dat je GHB op hebt. Er besataat een kans dat je out gaat en je ademhalingsproblemen krijgt. Het is niet voor niets een oud narcosemiddel. Het is het beste als er iemand is die pep bij zich heeft, dat is het enige dat je moet doen bij probleempjes. Maar het is wel erg lekker....![]()
Ik vind dit een zeer vreemd en storend topic eigelijk. Misschien is er een verschil tussen vloeibare in België en degene in nederland. De "flugels" die hier verkocht worden zorgen in 7/10 van de gevallen voor het tijdelijk uitvallen van diverse ledematen of bewusteloosheid.
De uitwerking is sterker dan die van ketamine(zelf getest). Of je nu kuurt of niet dat boeit niet. Ik zou het zeker niet combineren met gebruik van t3 clenbuterol en dergelijken. Jullie doen net of het allemaal maar relatief is maar dat is het in mijn ervaring zeker niet.
?GHB and other hormones
Another side effect of GHB is that it is able to induce a strong release of prolactin [5]. Prolactin is a lactating hormone which tends to promote the development of gynecomastia. If you already have this condition, prolactin can help you get some milk out of it.
Though GHB tends to promote hypothermia, it does not seem to have any negative impact on the thyroid hormones [7]. On the other hand, it does not accelerate thyroid activity which could have been useful while on a diet. Laborit also claimed that many of his patients reported an aphrodisiac effect of GHB, especially the women [4]. I have yet to meet a male bodybuilder reporting this side effect. Maybe is it the steroids which hid it.
GHB while on steroids and Clenbuterol
While on a serious androgen stack (which means more than a gram a day), it becomes very hard to fall asleep. If you add clenbuterol and the starvation due to a diet, the effect is magnified. Though its effect is short-lived, GHB will help induce drowsiness. At the correct low doses, you should not suffer from the excitatory effect of GHB. Its overall calming effect will be a welcome relief. As Laborit has mentioned, GHB promotes recuperation, which is an added benefit for those who have trouble falling asleep