Fitness Seller

GHB ipv alcohol tijdens een kuur

vloeibare of vloei is the name, same here :D !
mareuhm voor ik ooit trainde, ben ik twee keer neergegaan van die shizzle, dat was nog in de partytijden.
maar je gaat me nu toch niet vertellen dat het niet ongezond is om vloei te mixen met aas bij het uitgaan ,ik bedoel ,ik ken genoeg mensen die er zeer hard veranderd zijn, wel maar voor een tijdje , maar ik denk toch dat ghb wel blijvende letsels in het hele hersengebeuren veroorzaakt :D of ben ik mis?

Lekker in nemen die troep???

Party Drug GHB wordt ook in het krachtsportencircuit gebruikt.
GHB (GammaHydroxyButyraat) is een middel dat van oorsprong werd gebruikt als narcosemiddel bij operaties. Vandaag de dag blijkt het door fitness fanatici, slapeloze depressieve personen en feestgangers misbruikt te worden. De drug komt voor in flesjes, poedervorm en tabletten en was tot 1996 via de smartshops verkrijgbaar. Gezien een aantal situaties waarbij jongeren in levensgevaar opgenomen diende te worden is de verkoop van het middel ondertussen verboden.

GHB geeft bij een relatief lage dosis een ontspannen, relaxed gevoel en bij sommigen een seksueelstimulerende werking. Hoge doseringen geven echter duizeligheid, misselijkheid en uiteindelijk slaperigheid. De combinatie van GHB en alcohol of andere drugs kan onverwachte en gevaarlijke effecten met zich meebrengen. We hebben het dan over braken, een lage hartslag, bewusteloosheid of zelfs in een coma raken. Daarnaast rapporteren regelmatige gebruikers ook geheugenverlies en verslavingskenmerken.

De precieze reden van GHB gebruik in het fitness en sportschool circuit is nog niet geheel duidelijk. GHB lijkt voornamelijk in combinatie met steroïden te worden gebruikt. De hoofdreden is dat GHB de afgifte van groeihormoon schijnt te stimuleren. Die werking van GHB blijkt echter overschat te worden en is ook maar van korte duur. Het slecht kunnen slapen door het gebruik van veel en zware steroïden wordt ook als reden opgevoerd.

Mensen gaan steeds vaker en meer GHB gebruiken om een effect te krijgen. In de Verenigde Staten wordt zelfs gezegd dat afkicken van GHB nog moeilijker is dan bij heroïne. Opmerkelijk is dat vele mensen GHB zijn gaan gebruiken omdat het als een natuurlijk voedingssupplement wordt gebracht, goed voor de sport, het afvallen, vliegangst en depressies.
GHB is géén onschuldig voedingssupplement zoals het wordt beschreven in een aantal advertenties en op het internet. De precieze werking is tot op heden onbekend, waarbij de (onvoorspelbare) bijwerkingen, zeker in combinatie met alcohol dermate schadelijk zijn dat er jaarlijks gebruikers in het ziekenhuis moeten worden opgenomen.

:eek: gast??? waar heb je dat weg geknipt wat een bulshit:eek:

GHB dat eerst legaal was??? voor zover ik weet valt het altijd al onder de wet geneesmiddelen. dus niet legaal

en ghb en dan rijden niet verstandig tenzij het goed uitgewerkt is.
oh wij noemen het hier gea lol:D

• Topic Starter Topic Starter
Kmoet je zeggen hij is heel lekker in de cola light ;-). En vanmorgen gewoon goed gegeten en lekker getrained. Wat wil je nog meer na een vette nacht toch!!

Kmoet je zeggen hij is heel lekker in de cola light ;-). En vanmorgen gewoon goed gegeten en lekker getrained. Wat wil je nog meer na een vette nacht toch!!

Ja, in je water is ie minder lekker inderdaad...

Meest positieve partydrug voor de BB`r en je wordt er nog droog van ook.

Ik vind dit een zeer vreemd en storend topic eigelijk. Misschien is er een verschil tussen vloeibare in België en degene in nederland. De "flugels" die hier verkocht worden zorgen in 7/10 van de gevallen voor het tijdelijk uitvallen van diverse ledematen of bewusteloosheid.
De uitwerking is sterker dan die van ketamine(zelf getest). Of je nu kuurt of niet dat boeit niet. Ik zou het zeker niet combineren met gebruik van t3 clen en dergelijken. Jullie doen net of het allemaal maar relatief is maar dat is het in mijn ervaring zeker niet.

Het hoort idd niet bij de ideale bb`r maar gewoon bij de doorsnee bb`r die ook nog van het leven geniet.

Bijna elke partydrug, die ik ken, is zwaar catabool en dat is ghb niet.
Daarbij is GHB in 5 uur uit je bloed, geen kater, geen k*tgevoel enz.

Vloeibare is de Belgische GHB ofzo? Wij noemen het hier G of gehaktballen...:D

vind het meer iets om thuis in uw zetel te blijven zitten dan
was tamelijk verlamd
niet echt iets om sociaal tussen de mensen te komen en met vrouwtjes te praaten zoals alcohol
vind ik

Het hoort idd niet bij de ideale bb`r maar gewoon bij de doorsnee bb`r die ook nog van het leven geniet.

Bijna elke partydrug, die ik ken, is zwaar catabool en dat is ghb niet.
Daarbij is GHB in 5 uur uit je bloed, geen kater, geen k*tgevoel enz.

Vloeibare is de Belgische GHB ofzo? Wij noemen het hier G of gehaktballen...:D
ik noem het gay drugs net als x en rave.

hahaha verdomme moet ik nou ook nog aan de ghb??

GHB is wel iets waar je mee uit moet kijken. 4ml is meer dan genoeg en zeker niet meer nemen als je niet direct iets voelt. Doe het ook niet in je eentje, maar vertel je stapmaten dat je GHB op hebt. Er besataat een kans dat je out gaat en je ademhalingsproblemen krijgt. Het is niet voor niets een oud narcosemiddel. Het is het beste als er iemand is die pep bij zich heeft, dat is het enige dat je moet doen bij probleempjes. Maar het is wel erg lekker....:rolleyes:

GHB is wel iets waar je mee uit moet kijken. 4ml is meer dan genoeg en zeker niet meer nemen als je niet direct iets voelt. Doe het ook niet in je eentje, maar vertel je stapmaten dat je GHB op hebt. Er besataat een kans dat je out gaat en je ademhalingsproblemen krijgt. Het is niet voor niets een oud narcosemiddel. Het is het beste als er iemand is die pep bij zich heeft, dat is het enige dat je moet doen bij probleempjes. Maar het is wel erg lekker....:rolleyes:

Wat je moet doen bij probleempjes, dus wanneer de gebruiker bewusteloos raakt is gewoon zorgen dat hij wakker blijft. Hij zal waarschijnlijk alleen reageren wanneer je hard knijpt/ drukt in zijn monnikskapspier. Dit doe je todat hij zelf bij bewustzijn kan blijven. Spreek ook uit ervaring.

Je moet het gewoon niet combineren met alcohol en je moet niet teveel pakken. Dan kun je er gewoon veel plezier van hebben.

Ik vind dit een zeer vreemd en storend topic eigelijk. Misschien is er een verschil tussen vloeibare in België en degene in nederland. De "flugels" die hier verkocht worden zorgen in 7/10 van de gevallen voor het tijdelijk uitvallen van diverse ledematen of bewusteloosheid.
De uitwerking is sterker dan die van ketamine(zelf getest). Of je nu kuurt of niet dat boeit niet. Ik zou het zeker niet combineren met gebruik van t3 clenbuterol en dergelijken. Jullie doen net of het allemaal maar relatief is maar dat is het in mijn ervaring zeker niet.

Waarom speciaal met T3 en clenbuterol niet combineren?? En GHB sterkere uitwerking dan ketamine????

GHB and other hormones

Another side effect of GHB is that it is able to induce a strong release of prolactin [5]. Prolactin is a lactating hormone which tends to promote the development of gynecomastia. If you already have this condition, prolactin can help you get some milk out of it.

Though GHB tends to promote hypothermia, it does not seem to have any negative impact on the thyroid hormones [7]. On the other hand, it does not accelerate thyroid activity which could have been useful while on a diet. Laborit also claimed that many of his patients reported an aphrodisiac effect of GHB, especially the women [4]. I have yet to meet a male bodybuilder reporting this side effect. Maybe is it the steroids which hid it.

GHB while on steroids and Clenbuterol

While on a serious androgen stack (which means more than a gram a day), it becomes very hard to fall asleep. If you add clenbuterol and the starvation due to a diet, the effect is magnified. Though its effect is short-lived, GHB will help induce drowsiness. At the correct low doses, you should not suffer from the excitatory effect of GHB. Its overall calming effect will be a welcome relief. As Laborit has mentioned, GHB promotes recuperation, which is an added benefit for those who have trouble falling asleep

Bron:

GHB: Its Usefulness for Bodybuilders by Dharkam

Laatst bewerkt:
je moet het gewoon allebei nemen ghb en alcohol!!! misschien houden we dan mensen over die iets voor de sport over hebben en wat zinnigs te melden hebben hier!!

Terug
Naar boven