AndroidHealthClinic

GHB ipv alcohol tijdens een kuur

• Topic Starter Topic Starter
je moet het gewoon allebei nemen ghb en alcohol!!! misschien houden we dan mensen over die iets voor de sport over hebben en wat zinnigs te melden hebben hier!!

Hou jij dan op met je onzinnige opmerkingen? En vertel eens dan over die zinnige kuurtjes van je ovation ;-) Nog steeds geen test erbij?

nou ze waren zinnig genoeg om mij 2e te plaatsen op de holland!!! maar goed...het is volgens mij eerder topsport hier om te kijken hoelang je lichaam al die t*fus zooi kan verdragen....

nou ze waren zinnig genoeg om mij 2e te plaatsen op de holland!!! maar goed...het is volgens mij eerder topsport hier om te kijken hoelang je lichaam al die t*fus zooi kan verdragen....

Misschien was je met test erbij wel eerste geworden ;-)

nee denk het niet... die jongen zn begeleider zat in de jury en het scheelde 1 punt....maar dan nog...ik heb bewezen dat je om te groeien geen test nodig heb en IK HEB NOG NOOIT LAST GEHAD VAN MN LIBIDO!!! zelfs na mn kuur niet...maar goed dar gaat het hier niet over... jij kan niet zonder drugs en alcohol .... dus ik zou het dan als ik jou was gewoon nemen kan geen kwaad toch?

Waarom speciaal met T3 en clenbuterol niet combineren?? En GHB sterkere uitwerking dan ketamine????

Bron:

GHB: Its Usefulness for Bodybuilders by Dharkam

Een low dose is niet te vergelijken met een gebruikershoeveelheid makker als je er mee gaat stappen is het al niet meer low dose. Het grootste gevaar vin d ik persoonlijk hartritmestoornissen. Met clen en t3 veroorzaak je dat zowieso een beetje en gebruik je tegenstrijdige middellen en dan kan op termijn alleen maar fout gaan.
Ik vind het zowieso al een gruwelijk gevaarlijke drug. En tja ketamine is ook een narcosemiddel dat als drug gebruikt wordt, was maar een vergelijking.

Wat je moet doen bij probleempjes, dus wanneer de gebruiker bewusteloos raakt is gewoon zorgen dat hij wakker blijft..

het beste is om een pakkie sos mee te nemen, als je te kort wordt ff een flinke haal nemen en weer verder feesten.

ik wil je natuurlijk niet op ideeën brengen maar dat is het enige wat goed en vooral lekkah! werkt.

ghb is lekker spul, ben alleen wel al een aantal keer op een feest wakker geworden in het GHBO tenje omdat ik neer was gevallen.

beter tijdens je kuur helemaal nuchter blijven, en anders heel beperkt gebruiken.

Ik twijfel steeds meer aan hoe serieus een aantal mensen hier hun gezondheid nemen. Ik ben ook geen engeltje maar probeer iig mn koppie er bij te houden, sommigen zijn er mee gaan voetballen volgens mij..

Als je out gaat van GHB, dan helpt een kneepje niet meer, alleen een atropische toediening nog. Het verschil tussen Ketamine en GHB is dat de eerste sterker is en dus moeilijker is te doseren, het is een narcosemiddel voor grote dieren en heet niet voor niets ''tijgervalium''. Lichte doses van GHb (max 4ml) zijn niet slecht voor je en stimuleert de rust in je spieren en zelfs de afgifte van groeihormoon. GHB én alcohol is een gevaarlijke en niet in te schatten als combinatie.

Laatst bewerkt:
is bij mijn weten veel lekkerder en voor het slapen gaan nog een ganse bus melk naar binnenkappen.

Als je out gaat van GHB, dan helpt een kneepje niet meer, alleen een atropische toedienig nog. Het verschil tussen Ketamine en GHB is dat de eerste sterker is en dus moeilijker is te doseren, het is een narcosemiddel voor grote dieren en heet niet voor niets ''tijgervalium''. Lichte doses van GHb (max 4ml) zijn niet slecht voor je en stimuleert de rust in je spieren en zelfs de afgifte van groeihormoon. GHB én alcohol is een gevaarlijke en niet in te schatten als combinatie.

bij mijn weten is ghb ook een narcosemiddel voor grote dieren, daaronder vallen overigens ook 90+ kg wegende bodybuilders ahhaa;)

Als je out gaat van GHB, dan helpt een kneepje niet meer, alleen een atropische toedienig nog. Het verschil tussen Ketamine en GHB is dat de eerste sterker is en dus moeilijker is te doseren, het is een narcosemiddel voor grote dieren en heet niet voor niets ''tijgervalium''. Lichte doses van GHb (max 4ml) zijn niet slecht voor je en stimuleert de rust in je spieren en zelfs de afgifte van groeihormoon. GHB én alcohol is een gevaarlijke en niet in te schatten als combinatie.

Toen ik nog jong en onbezonnen was heb ik ook 2x in het GHBO tentje gelegen. Het enige wat ze doen is je wakker houden door druk uit te voeren op je monnikskapspier. Dit resulteerde tot flinke blauwe plekken de dag erop dus ik praat niet over een "kneepje".

En er worden ook olifanten mee plat gespoten toch? ;). GHB werd vroeger gebruikt tijdens operaties als narcosemiddel en in veel grotere hoeveelheden dan een normaal denkend persoon in zijn drinken gooit. Echt niet om grote beesten plat te spuiten.

Ketamine noemen ze wel tijgervalium maar daar hebben we het neit over. Ik ging door op ketamine omdat SEXB zei dat GHB een sterkere uitwerking had dat ketamine (special K). Ook al sprak hij uit "ervaring" weet hij toch niet waar hij het over heeft volgens mij. ;)

edit: kzie nu dat je het idd had over ketamine door het gedeelte dik te drukken maar daar gaat dit topic niet over.

Laatst bewerkt:
Weet ik, maar iemand trok de vergelijing tussen GHB en Ketamine. GHB is een ''normaal'' narcosemiddel dat vroeger in de ziekenhuizen werd gebruikt als aneasthesie. Het feit dat ze bij de EHBO-post in je nek zitten te knijpen, geeft aan dat ze er geen reet verstand van hebben. Een beetje pep en je kan gewoon weer doorfeesten....

Weet ik, maar iemand trok de vergelijing tussen GHB en Ketamine. GHB is een ''normaal'' narcosemiddel dat vroeger in de ziekenhuizen werd gebruikt als aneasthesie. Het feit dat ze bij de EHBO-post in je nek zitten te knijpen, geeft aan dat ze er geen reet verstand van hebben. Een beetje pep en je kan gewoon weer doorfeesten....

Kzal het volgende keer proberen tegen ze te zeggen ;).
Hehe, maar weet nu dat het nooit meer zover zal komen.

Voor wie wijs genoeg is kan dit een hele goede vervanger zijn voor alcohol. I rest my case ;)

Of je dit soort dingen moet doen terwijl je lekker aan het BB-en bent, moet ieder voor zichzelf uitmaken. Als je dan toch leuke dingen wilt doen in het weekend, kan je idd beter GHB nemen dan alcohol. Geen downer achteraf en minder schade aan je organen.

Terug
Naar boven