AndroidHealthClinic

ghb

own

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
100kg
GHB kun je ook voor bb gebruiken heb ikm gelezen (minder spierafbraak)
zijn er mensen die er ervaring mee hebben

own

heb dr wel ervaring mee maar niet op BB gebied :P

maar ik dacht dat het je groeihormoon verhoogt.

en als je een half buisje neemt voor je gaat trainen ben je sterker, dat weet ik zeker:)

Ja schijnt je GH te verhogen.. maar euh.. pfffff neem gewoon echte spullen, geen partydrugs

of je er sterker van wordt? je denkt misschien dat je meer aankan.

Als we hier over dezelfde GHB praten waar menig boardmember nog feestjes op heeft gedaan zou geen haar op men hoofd eraan denken om dat te gaan nemen voor een training !

Speed voor cardio lijkt me dan wel weer zeer geschikt :p

Ik heb een ooit een ebook gelezen van een BB-er die er verslaafd aan raakte. Ook hij dacht dat hij er betere resultaten mee kon bereiken, uiteindelijk werd het een middel om hem op de been te houden.

Het is een héél gevaarlijk goedje omdat het erin sluipt.
Zaken als e's en coke zijn erg duidelijk merkbaar terwijl dit een sociaal niet te controleren drug is en het wordt daarom zo aanlokkelijk.

Ik ken geen mensen die het als BB-drug gebruiken, echter ik ken er genoeg die GHB tot op de dag van vandaag meedragen in handtas, koffer of binnenzak omdat men geen dag zonder kan.
Men zegt: Het helpt je juist.
En tegelijkertijd zeggen ze dat ze niet verslaafd zijn.

Afblijven zou ik zeggen!

Ik heb het ook een lange tijd gebruikt met sporten. Als je dan een dagje zonder wilt, dan lukt dat ineens niet, totdat je dat twee dagen volhoudt en dan bljikt dat je zonder ineens meer energie hebt.
Wat ik wel eens hoor is dat je er beter op slaapt, dus meer rust dus meer spieropbouw. ikzelf heb de ervaring dat als je 's avonds wat neemt, de slaap juist verdwijnt (tenzij je zo veel neemt dat je "out "gaat, maar da's niet goed.

Waar een beetje wel goed voor kan zijn, als je nét te moe bent: dan geeft het je een korte energie stoot en kan je een klein uurtje vooruit. Daarna stort je in, maar dat terzijde...
Kortom: het is geen middel waar je beter op traint op de lange termijn, zoals geen enkele party drug natuurlijk.

oorspronkelijk is het geen partydrug het is tot een partydrug gemaakt wat veel mensen niet weten is dat het al zo'n 40 jaar bestaat en nog niet al te lang illegaal in landen zoals amerika

GHB werd gebruikt voor narcosedoeleinden, totdat men hier verandering in bracht. Nadeel was namelijk dat mensen spontaan wakker werden tijdens een operatie omdat de dosering moeilijk te bepalen is per patient. Nu heeft men het in de partyscene gevonden en is de oorzaak dat veel mensen out gaan en in een diepe slaap (soms coma) geraken. Vooral als het gecombineerd wordt met speed/xtc.

• Topic Starter Topic Starter
Jordees zei:
GHB werd gebruikt voor narcosedoeleinden, totdat men hier verandering in bracht. Nadeel was namelijk dat mensen spontaan wakker werden tijdens een operatie omdat de dosering moeilijk te bepalen is per patient. Nu heeft men het in de partyscene gevonden en is de oorzaak dat veel mensen out gaan en in een diepe slaap (soms coma) geraken. Vooral als het gecombineerd wordt met speed/xtc.

het is vooral met alcohol gevaarlijk dat is meer de boos doener om in coma te raken maar ok
ik heb gelezen dat het vaak met stromba woor gecombineerd in bb
en dat het 2 keer meer resultaat woord behaald als een kuur only stromba
ghb is ook een stof dat al in onze lichaam zit en het is pas sins 2000of 2001 verboden in ons land

Ongeveer 6 jaar geleden was GHB nog in de smartshop legaal te verkrijgen. Nu is justitie er heel streng op omdat er mensen zijn die er niet mee om kunnen gaan...

Sommige BBers gebruiken het om in een soort coma te raken...waar dat goed voor is weet ik niet...SPIEROPBOUWEND?????

Ik denk dat de risico’s niet opwegen tegen de resultaten met ghb, als die er al zijn.

Ghb was vroeger een narcose middel (net wat Jordees als zei) maar omdat het teveel nare bijwerkingen had waaronder: misselijkheid braken, of waker worden tijdens de operatie, of juist moeilijk wakker worden na de operatie hebben ze het maar geschrapt.

Denk dat je beter naar andere alternatieven kan zoeken om mee te trainen dan ghb.
Denk dat er veel meer middelen zijn die 10 keer veiliger zijn en ook veel meer resultaten bieden.

Ook raak je gewend aan ghb, waardoor je steeds meer nodig hebt om het gewenste effect te bereiken.

Kortom niet aan beginnen dus.

De meeste gebruiken het voor de slaap, ze hebben te veel energie en kunnen moeilijk slapen.

de meningen zijn inderdaad zeer verdeeldt over het feit of het wel of geen nut heeft voor BB.
ik zelf neem het vaak voordat ik ga slapen na een zware training.
ik slaap er perfect op en wordt zo fit als een hoentje wakker, maar of het nu echt veel meerwaarde heeft aan de opbouw van spieren ....wie zal het weten er is nog niet echt serieus goed onderzoek na gedaan.
en veslaafdt!! ik denk dat dat gewoon aan de persoon in kwestie ligt, hoeveel BBrs zijn er niet verslaafdt aan AAS!!

Er lijkt me enige nuance op z'n plaats als je een GHB-verslaving en een AAS-verslaving met elkaar vergelijkt.

Mensen die aan GHB zijn verslaafd kúnnen gewoon niet dagelijks functioneren zonder dat ze iedere ochtend zijn begonnen met hun eerste buisje.
Ik zie nog geen BB'er eerst een verplichte ochtend-spuit zet om alleen al de straat op te kunnen.
Met GHB'ers is dat dus wel anders, die reageren hetzelfde als cocaine/heroine/wiet-verslaafden: eerst het spul consumeren, dan pas functioneren.

Laatst bewerkt:
effe off-topic: @ Dbc, kan je die GHB niet meenemen naar een van je date's?

DBC01 zei:
Er lijkt me enige nuance op z'n plaats als je een GHB-verslaving en een AAS-verslaving met elkaar vergelijkt.

Mensen die aan GHB zijn verslaafd kúnnen gewoon niet dagelijks functioneren zonder dat ze iedere ochtend zijn begonnen met hun eerste buisje.
Ik zie nog geen BB'er eerst een verplichte ochtend-spuit zet om alleen al de straat op te kunnen.
Met GHB'ers is dat dus wel anders, die reageren hetzelfde als cocaine/heroine/wiet-verslaafden: eerst het spul consumeren, dan pas functioneren.

Met alle RESPECT!!, maar ik denk dat je niet weet uit ervaring waar je over spreekt als je denkt dat GHB verslaafden eerst in de ochtend een buisje nemen om zo de de dag door te komen.
Je ook ook zeker de vergelijking niet trekken met cocaine/heroine/wiet verslaafden!!

maar ja is verder zonde om hier een stomzinnege discussie van te maken omdat de meningen hierover verdeeldt zijn en bepaalde moderaters toch het laatste woord willen hebben.

Pas op je woorden Pipo, anders doe je je nog je naam eer aan. Dit maakt me echt pissig omdat ik wel zeker uit ervaring spreek.
14 jaar (extreme) horeca kerel.

Ik heb het over ex-vriendinnen, ex-vrienden, ex-collega's, die mij m'n ervaring hebben gegeven. Mensen die verzeild raakten in extreme toestanden.

Een meisje wat ik ken en haar vriendinnen-clubje konden 's ochtends niet eens meer vol vertrouwen de deur uit als er geen buisje inging.
Da's wel anders dan die vrolijke collega-Pipo's die jij ontmoet op parties, die een paar buisjes erin raggen en plezier maken. Ik heb te maken gehad met mensen die achter m'n rug hun polsen gewoon even doorsneden in een bui van Lithium, coke en een buisje GHB. Kon ik weer zo'n hoopje mens naar de brancard dragen.

Leer mij drujgs en verslavingen kennen, beroepshalve heb ik er nog steeds veel mee te maken. Met mensen die recreatief bezig zijn, maar óók mensen die na een lange recreatieve periode hopeloos geworden zijn.
Ook met GHB Pipo.

DBC01 zei:
Pas op je woorden Pipo, anders doe je je nog je naam eer aan. Dit maakt me echt pissig omdat ik wel zeker uit ervaring spreek.
14 jaar (extreme) horeca kerel.

Ik heb het over ex-vriendinnen, ex-vrienden, ex-collega's, die mij m'n ervaring hebben gegeven. Mensen die verzeild raakten in extreme toestanden.

Een meisje wat ik ken en haar vriendinnen-clubje konden 's ochtends niet eens meer vol vertrouwen de deur uit als er geen buisje inging.
Da's wel anders dan die vrolijke collega-Pipo's die jij ontmoet op parties, die een paar buisjes erin raggen en plezier maken. Ik heb te maken gehad met mensen die achter m'n rug hun polsen gewoon even doorsneden in een bui van Lithium, coke en een buisje GHB. Kon ik weer zo'n hoopje mens naar de brancard dragen.

Leer mij drujgs en verslavingen kennen, beroepshalve heb ik er nog steeds veel mee te maken. Met mensen die recreatief bezig zijn, maar óók mensen die na een lange recreatieve periode hopeloos geworden zijn.
Ook met GHB Pipo.

Nee moderator is PAS niet op mijn woorden!!! geef anders maar wat karma minpunten.
Ik doe zeker mijn naam eer aan ja en ik heb geen zin in rede twist met je!!
Ik kom uit de horeca wereld net als jij!!
als moderator zou je je wel wat volwassener opkunnen stellen lijkt me.
Door dit soort reacties wek je alleen maar lullige discussies op.
Ik had de intensie om ELITE membership tenemen, maar trek dat nu wel in twijfel door jou uitspraken steeds als BETweter!!

einde discusssie van mijn kant succes met je werk als moderator :thumbs:

pipo zei:
Nee moderator is PAS niet op mijn woorden!!! geef anders maar wat karma minpunten.
Ik doe zeker mijn naam eer aan ja en ik heb geen zin in rede twist met je!!
Ik kom uit de horeca wereld net als jij!!
als moderator zou je je wel wat volwassener opkunnen stellen lijkt me.
Door dit soort reacties wek je alleen maar lullige discussies op.
Ik had de intensie om ELITE membership tenemen, maar trek dat nu wel in twijfel door jou uitspraken steeds als BETweter!!

einde discusssie van mijn kant succes met je werk als moderator :thumbs:

1. Ik geef nooit karma minpunten, zet anders je karma uit, kan ook nog.

2. Als je net als ik uit de horeca komt dan weet je dat wat ik zeg, gewoon trieste feiten zijn. GHB-verslavingen zijn in de regel geen dagelijkse problemen maar ik heb extremere gevallen gezien. Als jij zegt dat dat niet waar is dan ontken je het bestáán van mensen met zo'n extreme manier van GHB-gebruik die ik persoonlijk ken. Als je daar eenmaal dichtbij hebt gestaan, dan praat je niet zo onzinnig als dat het 'niet mogelijk is'. Je ontkent iets omdat je het zelf niet gezien hebt. Oogklepjes op?

3. Als moderator stel ik me ten eerste menselijk op. Dus als ik zie dat er foutieve dingen beweerd worden reageer ik daar als mens op, niet zoals jij het wenst.
En dan komen we meteen bij 4: Je mag dan wel Elite-lidmaatschap hebben aangevraagd, maar laat het geen stok om mee te slaan worden.
Je maakt geen enkele indruk door te zeggen dat je 'anders wel je membership opzegt.' Ik sta los van jouw Elite-ticket.
Juist dat is kinderachtig: Als jij niet zo-enzo gaat doen dan doe ik dat-en-dat!

5. Jouw irritaties aan dit forum zijn niet van gisteren. In eerdere PM's aan mij beklaagde je je als relatief nieuwe member al over de 'slechte sfeer die veroorzaakt zou worden door newbees die denken dat ze alles weten.
Als je die mening bent toegedaan, dan vraag ik me af wat je hier doet, het is immers een poel van betweters hier.

Laat mij dan lekker mijn werkzaamheden verrichten op dit forum vol betweters, ik vind ze stuk voor stuk hun eigen humor, professionalisme en kwaliteiten hebben en ik heb het er prima naar mijn zin.

Groet,

DBC01

Dit is inderdaad best grappig ja :)

Terug
Naar boven