Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nb7 zei:Paar maten van me gebruiken dit spul regelmatig in het uitgaanscircuit. Ik kan er kort over zijn... het voegt niets toe aan je spiergroei of iets dergelijke.
Hetgeen wat het verhoogd is het uithoudingsvermogen, ja kan dus makkelijk een nacht rossen op hardcore zonder vermoeid te raken.
Tevens als je onder invloed van GBH gaat trainen levert dit als enige resultaat dat je ademhaling beter en dieper is waardoor je dus minder snel buiten adem raakt tijdens de set. Alleen het coordinatie vermogen neemt sterk af.
EDIT: Overigens kan een doses van iets minder dan een theelepeltje niet veel kwaads aanrichten indien dit gecomsumeerd wordt met de intentie om wat fitter te zijn. Natuurlijk geen dagelijkse consumptie...

Moen zei:GHB is geen xtc, word ook wel vloeibare xtc genoemd maar mdma en ghb zijn zeer verschillende dingen.

tokkel zei:meen je dat nou 8)
Een thais sletje die masage geeft is toch ook geen xtc
Bovendien slik je bijna nooit MDMA of zit misschien een heel klein beetje in!

DBC01 zei:Een verslaving is geen verslaving als ie geestelijk is?
Kom op! Geestelijke of lichamelijke afhankelijkheid, het blijft een verslaving.
Wiet is wel degelijk verslavend. Waar komen dan die ontelbare gevallen vandaan van mensen die ik heb leren kennen die er zó graag mee willen stoppen maar die 'verdoving' niet willen missen? het is niet hun lichaam dat erom vraagt maar de geest des te meer. Ik heb vaak zat afkickende wiet-gebruikers gesproken die zeiden dat de wereld er veel te snel en hard uitziet als ze stoppen met blowen. Ik heb es 7 maanden gewerkt in een omgeving waar iedereen blowde. Mijn verwachting kwam uit: na 7 maanden ging er al 3 keer zoveel wiet in een joint om nog een beetje effect te voelen en men kón niet gaan slapen zonder gerookt te hebben, men kón niet presteren zonder eerste geblowed te hebben. Een dag zonder joint was voor hun niet voor te stellen
En dan nog zeggen: 'niet verslavend...'
Dat is hetzelfde als 'van alcohol wordt je niet dronken..'
Duidelijk moet wel zijn dat het niet betekent dat iedereen verslaafd kan raken aan wiet. Er zijn genoeg mensen die recreatief een drankje drinken of een joint opsteken.