XXL Nutrition

Go Turkmen

latenw e hopen dat het snel gebeurd :thumbup:
neem aan dat jij zelf geen moslim bent?

Hoe bedoel je?
Dus omdat ik geen sharia wil ben ik gelijk een kuffar? Ik ben ook voor scheiding van kerk en staat. Geloof en staat gaat niet goed samen
Zoals het in marokko nu is wil ik het houden
Ik zal dan ook de eerste zijn die gaat protesteren tegen een sharia wetgeving in Marokko.

Mijn god, die turken zijn zo verschrikkelijk nationalistisch haha
Mijn beste vriend is een turk en zijn vader werkt in de turkse ambassade in den haag. Ik ben wel eens meegeweest en toen kregen we zo een toespraak te horen van de ambassadeur :roflol:
Mijn god, leek net een fascist

Mss heb je ook gehoord van de grijze wolf beweging.
Hier hadden we zelfs een vereniging ervoor. Als je geen grijze wolf was, mocht je niet binnen. En al helemaal verboden toegang voor belgen etc.:roflol:
Schaamteloos volk.

Hoe bedoel je?
Dus omdat ik geen sharia wil ben ik gelijk een kuffar? Ik ben ook voor scheiding van kerk en staat. Geloof en staat gaat niet goed samen
Ik zal dan ook de eerste zijn die gaat protesteren tegen een sharia wetgeving in Marokko.

Ik zou je wel karma willen geven, maar de DBB wet verbiedt het me :o

Hoe bedoel je?
mwah, als jij zegt moslim te zijn, maar als eerste wegrent voor de sharia zit er ergens iets niet goed lijkt me zo. maar zoals je zegt, ieder zijn eigen graf:D

mwah, als jij zegt moslim te zijn, maar als eerste wegrent voor de sharia zit er ergens iets niet goed lijkt me zo. maar zoals je zegt, ieder zijn eigen graf:D
Hoe bedoel je er zit iets niet goed?
Ik mag mezelf idd gelukkig prijzen dat ik een moslim ben
Maar de sharia hoort naar mijn mening gewoon niet thuis in een rechtstaat
Ik heb er geen zin in dat een of andere qadi mij gaat beoordelen op mijn geloof zondes en barmhartigheid.

daar zal je vast alle reden toe hebben, heb je je wel eens verdiept in de situatie onder kalief abu bakr of omar, zo ja dan zou je die onzin niet uitslaan, maja ik benw eg. laterz:thumbup:

Hmm ya aghie
Ben jij een salafi? Niet beoordelend of hoe dan ook bedoeld
Gewoon een vraag

Wat is er zo goed aan de sharia ? Wat vind je van de onderstaande punten ?
The penalty for theft
In accordance with the Qur'an and several hadith, theft is punished by imprisonment or amputation of hands or feet, depending on the number of times it was committed and depending on the item of theft. However, before the punishment is executed 2 eyewitnesses under oath must say that they saw the person stealing. If these witnesses cannot be produced then the punishment cannot be executed.In addition, there are several conditions related to the theft, stolen items, and circumstances. All of these must be met under the scrutiny of judicial authority.

The penalty for adultery
Main article: Stoning to Death in Islam
In accordance with hadith, stoning to death is the penalty for married men and women who commit adultery. In addition, there are several conditions related to the person who commits it that must be met. One of the difficult ones is that the punishment cannot be enforced unless there is a confession of the person, or four male eyewitnesses who each saw, simultaneously, the private organ of the man inside the vulva of the woman. All of these must be met under the scrutiny of judicial authority[10] For unmarried men and women, the punishment prescribed in the Qur'an and hadith is 100 lashes.[11]

Similarly, under Sharia a woman who is raped must produce four male eyewitnesses (or 8 female ones, since 2 females equal one male witness) to prove she did not commit adultery. The "four witness" standard comes from the Qur'an itself, a revelation Muhammad announced in response to accusations of adultery leveled at his wife, Aisha: "Why did they not produce four witnesses? Since they produce not witnesses, they verily are liars in the sight of Allah." [12]

enzoverder, enzoverder. Anders kopieer ik gewoon de ganse wikipedia artikel. Staat er vol met achterlijke ideëen.

Sharia = zware beperkingen op mensenrechten.

daar zal je vast alle reden toe hebben, heb je je wel eens verdiept in de situatie onder kalief abu bakr of omar, zo ja dan zou je die onzin niet uitslaan, maja ik benw eg. laterz:thumbup:

Dus jij hebt liever:
steniging voor ontrouw (lees: het hebben van een vriendje)
handen afhakken voor diefstal
enz.

Ik zou zeggen: ga dan lekker in Saoedi Arabie wonen.

edit: Cyan is me al voor, zie ik. karma voor jou.

Hmm ya aghie
Ben jij een salafi? Niet beoordelend of hoe dan ook bedoeld
Gewoon een vraag
nee maar serieus, wat was er mis met hun regeringsperiode? of heb je die niet bekeken?
Wat is er zo goed aan de sharia ? Wat vind je van de onderstaande punten ?

enzoverder, enzoverder. Anders kopieer ik gewoon de ganse wikipedia artikel. Staat er vol met achterlijke ideëen.

Sharia = zware beperkingen op mensenrechten.
sharia= :thumbup:
Dus jij hebt liever:
steniging voor ontrouw (lees: het hebben van een vriendje)
handen afhakken voor diefstal
enz.

Ik zou zeggen: ga dan lekker in Saoedi Arabie wonen.

edit: Cyan is me al voor, zie ik. karma voor jou.

betaal jij het? dan ben ik weg :thumbup:

nee maar serieus, wat was er mis met hun regeringsperiode? of heb je die niet bekeken?

sharia= :thumbup:

betaal jij het? dan ben ik weg :thumbup:

Ik hoop dat je het niet meent... Als dat wel zo is: al je spullen verkopen en dan oppleuren. Zo moeilijk is het niet, maar dat zal je vast niet durven en sowieso zou je dan binnen notime weer bij papa en mama op de stoep staan omdat het toch niet zo leuk is als dat je dacht.

Terug
Naar boven