AndroidHealthClinic

Go Turkmen

Komaan Sport2000, nu ben je echt niet redelijk hoor.
Handen afkappen, stenigingen etc vind je allemaal ok ?

:rolleyes: ik heb een sociaal leven, jij niet dan???

ben moslim die kiest voor zijn geloof, simpel as that.

Ik heb het over argumenten...

Maar goed, als je voor handen afhakken en steniging bent dan hoor je niet in West-Europa thuis. Simple as that.

Ooit van de universele rechten van de mens gehoord?

Maar goed, als je voor handen afhakken en steniging bent dan hoor je niet in West-Europa thuis. Simple as that.

idd oprotten met die bullshit, kmag er niet aan denken dat ze met zulke onzin hier beginnen, ga ik nog liever naar Amerika :)

hoor je mij zeggen dat ze het hier moeten toepassen ondanks de nederlandse wetgeving dan???

dus ze moeten het nergens toepassen sport2000

nee maar serieus, wat was er mis met hun regeringsperiode? of heb je die niet bekeken?

sharia= :thumbup:

betaal jij het? dan ben ik weg :thumbup:
Ja ik ben bekend met hun regeringsperiode in de tijd van de kalifaten
Maar dat is een hele lange tijd geleden, maar we zijn kwa mentaliteit en techniek en ook op moreel gebied heel anders dan toen. Als de sharia goed zou werken en het op sommige punten niet zou botsen met mijn ideen zou ik het wel een goed plan vinden.
Maar de sharia werkt in praktijk gewoon niet(meer) anders zou elk redelijk land waar moslims zich bevinden de sharia willen instellen. En elk land die de sharia heeft daar gaat het slecht mee, of de sharia deugt er niet. Ik wil het beste voor mn land en dat is zeker niet in dit geval de sharia. Nee zoals het nu in marokko is moeten ze zo houden. Als er behoefte was dan was het wel ingesteld maar dat is er niet
En in Nederland zou het helemaal niet toegepast worden, dit is immers geen moslim land

botsen met jou ideeën... naja dan word dit weer een verhaal zonder eind. hou het wel weer voor gezien. gaat me teveel tijd inzitten. jij jouw mening ik de mijne;) als je andere gedachten hebt dan kan dat.
@blackadder; succes met dat te regelen :thumbs:

Haha idd sport
Heb er ook eindeloze discussies over gehad maar kwam er gewoon op neer dat de idee verschillen

Fijn om te zien dat er in Turkije veel moderne mensen wonen die tegen elke prijs willen voorkomen dat het land islamiseert. Dit speelt natuurlijk al vele, vele jaren en hopelijk weten ze zich de islamisten nu en in de toekomst van het lijf te houden, anders wordt Turkije dus gewoon een 2e Iran. Leuk als ze tegen die tijd in de EU zitten!

Terug
Naar boven