hey
weet iemand een goed betaalde baan voor een 16jarige
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Post sorteren bij bijvoorbeeld DHL, UPS of TNT. Het zijn k*t tijden ('s ochtends 4:30 start ik) maar je verdient er op 16 jaar al redelijk veel mee.
Phuck no, met die baan ben ik net na 2 dagen gestopt.Phuck no, met die baan ben ik net na 2 dagen gestopt.
Slecht betaald en niet normaal k*twerk, zou ik echt niemand aanraden.
Wat moest je doen dan? Ik begon op met 17e met €8,25 per uur en voor een scholier viel me dat best mee.hey
pizzabezorger!
Mijn leukste baantje ooit, lekker rondrijden en er nog betaald voor krijgen ook.
Kreeg op drukkere dagen vaak meer fooi dan mijn verdiensten en dan tikt het lekker aan. Ik woonde toen wel in de randstad natuurlijk, lekker druk.
pizzabezorger!
Mijn leukste baantje ooit, lekker rondrijden en er nog betaald voor krijgen ook.
Kreeg op drukkere dagen vaak meer fooi dan mijn verdiensten en dan tikt het lekker aan. Ik woonde toen wel in de randstad natuurlijk, lekker druk.
Mag je niet op je 16e aan mee doenmedisch onderzoek is ook nice, staan altijd van die advertenties in de krant.
Moet je bijv 3 dagen in onderzoekscentrum blijven voor testjes met medicijnen en krijg je 600 eu.
moet er natuurlijk wel een BBL studie zijn die aansluit op wat hij wil met zijn leven + dat veel BBL plaatsen niet mogelijk zijn op dit moment.Ga een MBO BBL studie doen, dan vang je een paar euro boven minimum...
Voor de rest is er weinig soeps, waar je goed geld mee kunt verdienen op die leeftijd!
Of je moet dingen gaan importeren wat over half jaar hype word ofzo