Fitness Seller

Goed betaalde baan 16jaar

Ga een MBO BBL studie doen, dan vang je een paar euro boven minimum...
Voor de rest is er weinig soeps, waar je goed geld mee kunt verdienen op die leeftijd!
Of je moet dingen gaan importeren wat over half jaar hype word ofzo

Post sorteren bij bijvoorbeeld DHL, UPS of TNT. Het zijn k*t tijden ('s ochtends 4:30 start ik) maar je verdient er op 16 jaar al redelijk veel mee.

bejaardencentrum of rond vragen bij boeren of ze werk voor je hebben

bij een bakkerij werken. Is meestal wel nachtdienst maar verdiend wel 8 euro per uur ofzo. Beter dan de 2,30 die je verdiend bij de jack en jones haha

hey
weet iemand een goed betaalde baan voor een 16jarige

pizzabezorger!
Mijn leukste baantje ooit, lekker rondrijden en er nog betaald voor krijgen ook.
Kreeg op drukkere dagen vaak meer fooi dan mijn verdiensten en dan tikt het lekker aan. Ik woonde toen wel in de randstad natuurlijk, lekker druk.

pizzabezorger!
Mijn leukste baantje ooit, lekker rondrijden en er nog betaald voor krijgen ook.
Kreeg op drukkere dagen vaak meer fooi dan mijn verdiensten en dan tikt het lekker aan. Ik woonde toen wel in de randstad natuurlijk, lekker druk.

Lekker hoor.

Magazijn werk in de avond uren. 150% verdienen en easy werk.

retail centrum gewerkt erg af te raden, kapot saai xD
supermakt tjzah easy en verdient alleen neit super.. hier 16jaar 3,50 :P
maar tijdje blijven werken en je loon schiet omhoog :)

je lichaam verkopen

pizzabezorger!

+1! Ik had vroegah (1994) 10 Gulden per uur + fooien toen ik 16 was. Altijd stoned op de brommer door Amsterdam heen scheuren.

Wel een paar keer bijna dood geweest en beroofd enzo maar ok... geld was goed.

organen doneren!!!

medisch onderzoek is ook nice, staan altijd van die advertenties in de krant.

Moet je bijv 3 dagen in onderzoekscentrum blijven voor testjes met medicijnen en krijg je 600 eu.

Ken wel iemand die een zwarte voortand eraan over heeft gehouden haha:o

Super de boer schijnt ook lekker te betalen.

Ga een MBO BBL studie doen, dan vang je een paar euro boven minimum...
Voor de rest is er weinig soeps, waar je goed geld mee kunt verdienen op die leeftijd!
Of je moet dingen gaan importeren wat over half jaar hype word ofzo
moet er natuurlijk wel een BBL studie zijn die aansluit op wat hij wil met zijn leven + dat veel BBL plaatsen niet mogelijk zijn op dit moment.

On topic: ik heb zwartwerk gedaan bij een hovenier en in de horeca gewerkt, allebij prima verdiend ;)

Misschien heeft Skinnie nog een vacature voor je!!!:hornyna::cool:

Terug
Naar boven