AndroidHealthClinic

Goed betaalde baan 16jaar

Ik heb vorig jaar vakantie werk gedaan met 5 vrienden als gemeente werker, hier heet dat de EMCO. beetje plantsoenen schoffelen etc.

van 7 tot 4 dus was lekker lang.

Opzichter had vertrouwen in ons dus kwam nooit langs voor controle.
Pannetje van huis mee en lekker de hele dag koken in onze eigen keet.

Weektaak was binnen 4 uur af ongeveer dus :rolleyes:

Oja en reiskosten vergoeding was ook aardig, ik had aangegeven 17km te moeten rijden met de auto ( werkelijkheid 5 met fiets) en kreeg 5 euro per dag vergoeding :D

Voetbal mee, beetje voetballen.

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

5.50e per uur

pizzabezorger!
Mijn leukste baantje ooit, lekker rondrijden en er nog betaald voor krijgen ook.
Kreeg op drukkere dagen vaak meer fooi dan mijn verdiensten en dan tikt het lekker aan. Ik woonde toen wel in de randstad natuurlijk, lekker druk.

Gewoon bezorgen indd, is het beste, niemand die op je let, je rijdt lekker rond, vangt fooi, wat wil je nou nog meer, voor een pisloontje in een winkel staan waar de tijd je doodt en iemand die in je nek hijgt?

hey
weet iemand een goed betaalde baan voor een 16jarige
Schrijf je in bij een uitzendbureau!
Met ploegendiensten werk je onregelmatig en wel eens in de avonduurtjes of in de vroege uurtjes en dan krijg je extra betaald.
Loop eens binnen bij een uitzendbureau en vraag of ze wat voor je hebben, vergeet je ID en je CV niet! En zorg dat je er netjes gekleed uit ziet :cool:

werken in de kas :)

Groente fruitboer op de markt. Leuk werk en betaalt vaak redelijk goed( wel 6 uur beginnen sochtends maar sommige kramen gaan later open)

Schrijf je in bij een uitzendbureau!
Met ploegendiensten werk je onregelmatig en wel eens in de avonduurtjes of in de vroege uurtjes en dan krijg je extra betaald.
Loop eens binnen bij een uitzendbureau en vraag of ze wat voor je hebben, vergeet je ID en je CV niet! En zorg dat je er netjes gekleed uit ziet :cool:

Bij uitzendbureaus hebben ze geen tot weinig bijbaantjes voor mensen van onder de 18, daarbij krijg je bij ziekte niet doorbetaald en ben je niet zeker van vastigheid.

Ja, in de bloedhitte tussen smerige bladeren en beesten je eigen de t*ring werken voor niet eens zo'n superloon.

Zoals ik al zei, ga bezorgen, het enige leuke en netjes betaalde wat je kan vinden op die leeftijd.

Bij uitzendbureaus hebben ze geen tot weinig bijbaantjes voor mensen van onder de 18, daarbij krijg je bij ziekte niet doorbetaald en ben je niet zeker van vastigheid.

Ja, in de bloedhitte tussen smerige bladeren en beesten je eigen de t*ring werken voor niet eens zo'n superloon.

Zoals ik al zei, ga bezorgen, het enige leuke en netjes betaalde wat je kan vinden op die leeftijd.

Hard werken wel maar ik verdiende des tijds bijna 12 euro netto per uur :)

sjakos'ke trek doen

Ik heb vorig jaar vakantie werk gedaan met 5 vrienden als gemeente werker, hier heet dat de EMCO. beetje plantsoenen schoffelen etc.

van 7 tot 4 dus was lekker lang.

Opzichter had vertrouwen in ons dus kwam nooit langs voor controle.
Pannetje van huis mee en lekker de hele dag koken in onze eigen keet.

Weektaak was binnen 4 uur af ongeveer dus :rolleyes:

Oja en reiskosten vergoeding was ook aardig, ik had aangegeven 17km te moeten rijden met de auto ( werkelijkheid 5 met fiets) en kreeg 5 euro per dag vergoeding :D

Voetbal mee, beetje voetballen.

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

5.50e per uur
Geloof ik niet.

Rip wat geld uit je moeders portemonnee, steel wat statiegeldflessen uit de schuur of vraag aan je moeder of je boodschappen moet doen en steel de koffie ofzo tikt lekker aan. Kan je het boodschappengeld in je zak steken. Heb je ook geld. Werken kan je de rest van je leven nog. Geniet van je tienerjaren.

Tuurlijk , komop het was een bijbaan...dan valt er altijd wel te praten met die tuinders.

Ja, maar volgens mij gaat dit topic meer over wit werk, anders kunnen we meneer net zo goed aanbevelen om grammetjes skunk te verkopen aan zn vrienden :p

Rip wat geld uit je moeders portemonnee, steel wat statiegeldflessen uit de schuur of vraag aan je moeder of je boodschappen moet doen en steel de koffie ofzo tikt lekker aan. Kan je het boodschappengeld in je zak steken. Heb je ook geld. Werken kan je de rest van je leven nog. Geniet van je tienerjaren.
Juist, zo doe ik het ook al een tijdje.

Terug
Naar boven