AndroidHealthClinic

Goed betaalde baan 16jaar

Verhuur je kont aan skinnie

Voor t'stad vraag een opleiding (meer een bosklas) als instructeur voor die speelplein shit

Je hebt twee nieren en je hebt er maar 1 nodig. Hedendaags geeft men wel 100 000 euro voor een niertje.

afwassen! prima werk(minder erg dan het misschien klinkt) en horeca verdient vaak meteen al goed! +fooi

afwassen! prima werk(minder erg dan het misschien klinkt) en horeca verdient vaak meteen al goed! +fooi
bij het restaurant waar ik afwaste verdiende 16jarige niets, 17jarige wel wat, maar 18jarige opeens kei veul.

+ als je veel diensten draait gaat je huid helemaal kapot aan de zeep

bejaarden tehuis!
doe ik ook, ben 17 en verdien 5,91 door de weeks.
op za 35% extra en op zondag 70% extra.
verdient lekker!

Straks met de zomervacation ff postbezorger worden. Ik doe namelijk alleen werk waarbij ik me bakken rijst/kip kan opeten:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Fijn, :rolleyes:

kontje verkope op het station:$?

Fitnessinstructeur, moet je natuurlijk wel beetje breed en slim zijn ;)

bij het restaurant waar ik afwaste verdiende 16jarige niets, 17jarige wel wat, maar 18jarige opeens kei veul.

+ als je veel diensten draait gaat je huid helemaal kapot aan de zeep
waar ik afwas krijgt iedereen het zelfde (7e / uur) +fooi is dat meestal rond de 10euro/uur. vind het prima voor mijn 18jaar.
en dat met zeep heb ik nooit, wij hebben dan ook gewoon een afwas machine:rolleyes: sommige dingen beetje schrobben maar nooit echt last van hele droge handen ofzo..

Handelen op marktplaats :P.

Pizzabezorger, ochtendkrantenwijk.. Dit zijn de makkelijkst te krijgen baantjes en betalen voor je leeftijd goed

Mijn boodschappen doen, klusjes in huis, 8 keer per dag koken, mij naar de sportschool fietsen.
6 euro per uur!
Maar wel mooi hele dagen maken xD

Kippen laden , verdient iets van 10 euro per uur.

maar je moet er maar zin in hebben :rolleyes:

ben zelf ook nog opzoek naar iets voor op de zaterdag:P

naar de sperma en bloedbank je sperma en bloed doneren.
(en dat is geen grap)

Heb zelf een jaartje of 2 gewerkt als cocaine boer. Verdiende lekker.

Op marktplaats bij partijgoederen kijken, cheap inkopen en per stuk verkopen;) wel risico natuurlijk maargoed als je het een beetje kan verdien je er zeer goed mee

Terug
Naar boven