Hallo allemaal,
Ik vroeg me af wat jullie vinden van mijn nieuwe trainingsschema die de sportschool voor mij gemaakt heeft. Dit full body schema volg ik 3x per week (ma, woe, vrij). Ik train nu bijna 9 maanden en mijn doel is om massa te kweken. In het begin heb ik niet echt op de voeding gelet, maar sinds 2 maanden ben ik nu ook serieus met de voeding bezig en heb ik een voedingsschema samengesteld. Het schema is als volgt:
6 minuten warming up: fiets of crosstrainer
3x10 dumbbell flyes
3x10 squat
3x10 bench press
3x10 lower back (Technogym machine)
3x10 triceps rope pushdown
3x10 upper back (Technogym machine)
3x10 leg extension (Technogym machine)
3x10 vertical traction (Technogym machine)
3x10 rechte buikspieren (Technogym machine)
3x10 incline dumbbell press
3x10 schuine buikspieren (Technogym machine)
3x10 barbell curl
6 minuten cool down: fiets of crosstrainer
Zoals te zien is maak ik veel gebruik van machines. Mijn sportschool is relatief klein en er zijn niet veel losse gewichten. Alleen een rek dumbbells, 2 barbells en wat kettlebells.
Is dit een goed trainingsschema voor het behalen van mijn doel?
Ik vroeg me af wat jullie vinden van mijn nieuwe trainingsschema die de sportschool voor mij gemaakt heeft. Dit full body schema volg ik 3x per week (ma, woe, vrij). Ik train nu bijna 9 maanden en mijn doel is om massa te kweken. In het begin heb ik niet echt op de voeding gelet, maar sinds 2 maanden ben ik nu ook serieus met de voeding bezig en heb ik een voedingsschema samengesteld. Het schema is als volgt:
6 minuten warming up: fiets of crosstrainer
3x10 dumbbell flyes
3x10 squat
3x10 bench press
3x10 lower back (Technogym machine)
3x10 triceps rope pushdown
3x10 upper back (Technogym machine)
3x10 leg extension (Technogym machine)
3x10 vertical traction (Technogym machine)
3x10 rechte buikspieren (Technogym machine)
3x10 incline dumbbell press
3x10 schuine buikspieren (Technogym machine)
3x10 barbell curl
6 minuten cool down: fiets of crosstrainer
Zoals te zien is maak ik veel gebruik van machines. Mijn sportschool is relatief klein en er zijn niet veel losse gewichten. Alleen een rek dumbbells, 2 barbells en wat kettlebells.
Is dit een goed trainingsschema voor het behalen van mijn doel?

+ compound oefeningen doen ipv klote machines

of gewoon constant op de overgebleven 10% trainen