Fitness Seller

goed fysiek haalbaar met alleen anabolen

boforli

Huge Freak
Waardering
310
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zou een fysiek als die van frank haalbaar zijn met alleen anabolen?Of moet je daarvoor ook hgh en slin voor gebruiken?
Of lukt het beiden maar duurt het langer met anabolen alleen?
Of zou het gewoon een kwestie zijn van jong genoeg ermee te beginnen?
Als je ziet hoe een mannen als jay,lee priest..... eruit zagen op 20jarige leeftijd ,fenomenaal gewoon voor ons.
En als je mannen zoals arnold,franco ziet in hun beste tijden,die hadden alleen maar anabolen gebruikt als je de roddels moet geloven,wat ik geloof trouwens.
Ik hoop dat hier openlijk over gediscussieerd kan worden.....
Ben s benieuwd hoe jullie hier over denken.

Misschien lukt het wel zonder.

zoals die foto?? vergeet t maar.
en je verveelt je zelf?? je post veel man hahaha :D

hgh en slin zijn ook anabolen.

Als je kijkt naar de arnold tijdperk, hebben ze het ook zonder slin gedaan.
Of er toen al HGH was weet ik niet, maar wil je je meten met de huidige bodybuilder (lees topamateurs tot pro's) dan ontkom je er toch niet aan.
Ach over 10 jaar heb je weer nieuwe designer drugs, waardoor al deze spullen overbodig zullen zijn.
Kijk maar naar myostatine, moet een veelbelovend produkt zijn.

Arnold ; goede genen,training en anabolen

Jay,Lee Priest ;goede genen,training , anabolen ,insuline,groeihormoon en een ganse mikmak....

Zou al tevreden zijn met anabolen alleen en een fysiek van BB's uit de seventies.

Ik denk dat dit bijna niet te doen is zonder HGH/SLIN/IGF. Je zegt het zelf al, mannen als Arnold, Frank zane zagen er toch wel heel anders uit..

• Topic Starter Topic Starter
Als je kijkt naar de arnold tijdperk, hebben ze het ook zonder slin gedaan.
Of er toen al HGH was weet ik niet, maar wil je je meten met de huidige bodybuilder (lees topamateurs tot pro's) dan ontkom je er toch niet aan.
Ach over 10 jaar heb je weer nieuwe designer drugs, waardoor al deze spullen overbodig zullen zijn.
Kijk maar naar myostatine, moet een veelbelovend produkt zijn.

nee,bedoeling is natuurlijk niet om me te meten met de top,dan lukt het zeker niet,dat weet ik ook wel.Maar ik zou wel een fysiek als die van frank willen behalen.Liefst met alleen anabolen

Eerst kom je hier vragen of het ook zonder hgh en slin kan en daar zeg ik op dat het ook zonder kan en kom jij hier janken :roflol:

hgh en slin is toch ook gewoon as, of ben ik nou dom??? Voor heelveel mensen is zo'n fysiek niet haalbaar, je moet je genen namelijk ook mee hebben.

De genen moet je alleszins meehebben,anders zat elke nerd aan de roids om na een paar jaar mee te doen aan de Olympia.

Waar gaat dit topic over? Je zegt ''goed fysiek haalbaar met alleen anabolen'' en dat post je een foto van Frank. Haha dat is geen goed fysiek meer, dat is een extreem fysiek die voor bijna niemand haalbaar is. Als dit zo easy was was er wel MINIMAAL 1 bb'er uit Nederland die hem overtreft. En aangezien die er niet is denkt men weer eens veel te makkelijk over het behalen van zon fysiek.

De vraag moet zijn wat heb je ervoor over om alles uit jezelf te halen?

Het is niet zo simpel als alleen steroiden en dan maar voor "een arnold of franco" fysiek, of toch maar HGH/Slin/IGF erbij en dan maar richting Frank.

Terug
Naar boven