MuscleMeat

goed fysiek haalbaar met alleen anabolen

Ey boforli, als je wilt weten of dit voor JOU mogelijk is met alleen A.S. dan zal je toch een foto moeten posten, want voor mij zou dit bijvoorbeeld niet mogelijk zijn aangezien ik totaal geen genetische aanleg heb.

Als je kijkt naar de arnold tijdperk, hebben ze het ook zonder slin gedaan.
Of er toen al HGH was weet ik niet, maar wil je je meten met de huidige bodybuilder (lees topamateurs tot pro's) dan ontkom je er toch niet aan.
Ach over 10 jaar heb je weer nieuwe designer drugs, waardoor al deze spullen overbodig zullen zijn.
Kijk maar naar myostatine, moet een veelbelovend produkt zijn.

Nee werd niet gebruikt. HGH werd voor het eerst gebruikt in het tijdperk van Lee Haney ( en ook door Lee haney;))

GH werd uit lijken(apen en mensen)gehaald vroeger met alle ziektes zoals kreuzfeld enzo erbij tot dat ze de STH ontwikkelden het syntetische dus

ik denk zelf een tros bananen perdag en een liter melk.

Nee ,dat is niet te halen iedereen heeft een ander bouw. ik denk dat je een eind komt met as. als je dan een foto maakt en je bewerkt heb goed heb je precies het zelfde.

onmogelijk!

die gast heeft +55cm armen droog, denk ff na , kijk maar eens naar de juniors tegenwoordig, die hebben al een hoop talent en zitten ookal dik aan de gh,slin,igf enz en komen in geen verte in de buurt van deze fysiek

ben idd bang dat dit een beetje onderschat wordt..

• Topic Starter Topic Starter
ik ga er toch iig voor,zal wel zien hoe ver ik geraak ,we shall see
bedankt voor replies

Ey boforli, als je wilt weten of dit voor JOU mogelijk is met alleen A.S. dan zal je toch een foto moeten posten, want voor mij zou dit bijvoorbeeld niet mogelijk zijn aangezien ik totaal geen genetische aanleg heb.

niet alles meteen op "genetische problemen" gooien.
Meestal zijn het psygische "problemen" zoals geen doorzettingsvermogen, of gewoon keiharde luiheid om er een paar reps meer uit te "persen".
daarnaast gewoon lui om 6 x per dag clean te vreten en dat minstens 8 jaar lang.
Probeer dat maar eerst even, daarnaa zeggen of het aan je genetik lag ;)

zo dat moest er even uit, dat luchte op :o ;)

• Topic Starter Topic Starter
Meestal zijn het psygische "problemen" zoals geen doorzettingsvermogen, of gewoon keiharde luiheid om er een paar reps meer uit te "persen".
daarnaast gewoon lui om 6 x per dag clean te vreten en dat minstens 8 jaar lang.

+1

dat onderscheid een kampioen van een amateur, 20jaar ,iedere week, 7dagen op 7 trainen zonder 1 enkele training te missen.Er zijn er maar weinig die dat volhouden,en dan nog iedere dag op je voeding letten

bullshit, genoeg mensen die niet kijken naar wat ze vreten en elk weeken,d zuipen en als natural soms nog verder staan dan een kuurder met een slechte genetica die alles op orde heeft.

Arnold gebruikte HGH, maar dan uit lijken of apen gewonnen.

Genen zijn belangrijk, maar karakter ook. Met karakter kan je slechte genen voor een deel goedmaken, maar iemand met supergenen die er minder voor doet kan nog altijd sneller groeien. Hier en daar wordt er gewoon een lucky bastard geboren die zonder trainen al 40+ armen heeft en ripped is. Als die jongens dan keihard trainen goed vreten kunnen ze natural al huge worden, doe er dan nog wat AAS bij en je hebt een monster.

+1

dat onderscheid een kampioen van een amateur, 20jaar ,iedere week, 7dagen op 7 trainen zonder 1 enkele training te missen.Er zijn er maar weinig die dat volhouden,en dan nog iedere dag op je voeding letten

hahaha...don't believe everything you read!

Maaruh.. Doet die Frank nou ook wedstrijden of hoe zit het?
ik hoor daar maar weinig over of heb ik wat gemist.??

zou een fysiek als die van frank haalbaar zijn met alleen anabolen?Of moet je daarvoor ook hgh en slin voor gebruiken?

Ik heb hard mijn best gedaan om op mijn website een beeld te schetsen aan de hand van statistische data wat er mogelijk is zonder hormonale doping, met alleen anabole steroiden, en met AS + HGH + insuline:

True Natural Bodybuilding: impact of growth hormone and insulin on BMI of top IFBB bodybuilders

De conclusie was dat je als echt natural een lean BMI van 24-28, met AS van 28-34, en met AS+HGH+SLIN van 34-40 mag verwachten als het genetisch wat meezit, en als je optimaal je best doet. Dit zijn wel LEAN BMIs, dus met een verondersteld vet% van 3%.

nee,bedoeling is natuurlijk niet om me te meten met de top,dan lukt het zeker niet,dat weet ik ook wel.Maar ik zou wel een fysiek als die van frank willen behalen.Liefst met alleen anabolen

Wat bedoel je hier precies mee? Zijn hgh en slin dan zo 'slecht' vergeleken met 'gewone' anabolen? Zou je het voor mij even willen toelichten?

Terug
Naar boven