LangeMan
Huge Freak
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je kijkt naar de arnold tijdperk, hebben ze het ook zonder slin gedaan.
Of er toen al HGH was weet ik niet, maar wil je je meten met de huidige bodybuilder (lees topamateurs tot pro's) dan ontkom je er toch niet aan.
Ach over 10 jaar heb je weer nieuwe designer drugs, waardoor al deze spullen overbodig zullen zijn.
Kijk maar naar myostatine, moet een veelbelovend produkt zijn.
)hgh en slin is toch ook gewoon as, of ben ik nou domVoor heelveel mensen is zo'n fysiek niet haalbaar, je moet je genen namelijk ook mee hebben.
Ey boforli, als je wilt weten of dit voor JOU mogelijk is met alleen A.S. dan zal je toch een foto moeten posten, want voor mij zou dit bijvoorbeeld niet mogelijk zijn aangezien ik totaal geen genetische aanleg heb.

niet alles meteen op "genetische problemen" gooien.
Meestal zijn het psygische "problemen" zoals geen doorzettingsvermogen, of gewoon keiharde luiheid om er een paar reps meer uit te "persen".
daarnaast gewoon lui om 6 x per dag clean te vreten en dat minstens 8 jaar lang.
Probeer dat maar eerst even, daarnaa zeggen of het aan je genetik lag![]()
zo dat moest er even uit, dat luchte op![]()
![]()
niet alles meteen op "genetische problemen" gooien.
Meestal zijn het psygische "problemen" zoals geen doorzettingsvermogen, of gewoon keiharde luiheid om er een paar reps meer uit te "persen".
daarnaast gewoon lui om 6 x per dag clean te vreten en dat minstens 8 jaar lang.
Probeer dat maar eerst even, daarnaa zeggen of het aan je genetik lag![]()
zo dat moest er even uit, dat luchte op![]()
![]()
bullshit, genoeg mensen die niet kijken naar wat ze vreten en elk weeken,d zuipen en als natural soms nog verder staan dan een kuurder met een slechte genetica die alles op orde heeft.

..alleen geen steroiden.. 
+1
dat onderscheid een kampioen van een amateur, 20jaar ,iedere week, 7dagen op 7 trainen zonder 1 enkele training te missen.Er zijn er maar weinig die dat volhouden,en dan nog iedere dag op je voeding letten
zou een fysiek als die van frank haalbaar zijn met alleen anabolen?Of moet je daarvoor ook hgh en slin voor gebruiken?
bullshit, genoeg mensen die niet kijken naar wat ze vreten en elk weeken,d zuipen en als natural soms nog verder staan dan een kuurder met een slechte genetica die alles op orde heeft.
nee,bedoeling is natuurlijk niet om me te meten met de top,dan lukt het zeker niet,dat weet ik ook wel.Maar ik zou wel een fysiek als die van frank willen behalen.Liefst met alleen anabolen