AndroidHealthClinic

goed fysiek haalbaar met alleen anabolen

Wat bedoel je hier precies mee? Zijn hgh en slin dan zo 'slecht' vergeleken met 'gewone' anabolen? Zou je het voor mij even willen toelichten?

Isuline is levensgevaarlijk als je niet heel voorzichtig bent.
Bij een te hoge dosis ga je in coma.

Van HGH+SLIN krijg je vaak een buik als een bierton zoals Ronnie.
Niet bepaald mooi.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hard mijn best gedaan om op mijn website een beeld te schetsen aan de hand van statistische data wat er mogelijk is zonder hormonale doping, met alleen anabole steroiden, en met AS + HGH + insuline:

True Natural Bodybuilding: impact of growth hormone and insulin on BMI of top IFBB bodybuilders

De conclusie was dat je als echt natural een lean BMI van 24-28, met AS van 28-34, en met AS+HGH+SLIN van 34-40 mag verwachten als het genetisch wat meezit, en als je optimaal je best doet. Dit zijn wel LEAN BMIs, dus met een verondersteld vet% van 3%.

leuke site bro, seffes eens tegoei lezen,thks

Jochies, denk je nou echt dat er echt 1 van die pro's of zeer getalenteerde amateurs aan het berekenen is hoe ver die kan komen aan de hand van genetische aanleg,middelen te gebruiken e.d.
Ik heb zoveel jongens die falen die doordraaiden en zoveel mogelijk juice in zich spoten totdat ze een breakdown kregen op hun begin 20, het kost veel en veeel meer om het vol te houden tot je werkelijk op heel hoog niveau bent, en dan mag je nog hopen dat je kwaliteiten goed zijn.
Je moet het wereldje in zien te komen, ga niet maar gewoon wat proberen of overdrijven met alles, je zult jezelf teleurstellen.

Bodybuilding is niet statistisch.

Terug
Naar boven