MuscleMeat

goed voedingsschema?

KeenieDr

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
75kg
Hier mijn voedingsschema.
Doel: Spiermassa bijkomen, vetmassa verliezen rond men buik en achterwerk :D
Huidig gewicht: 70-71 Kg voor 1m80
Training: 2 Dagen Kracht + Cardio (afwisselend 30min lopen/30min hometrainer) 1 Dag Rust en dan weer 2 dagen trainen, 1 dag rust, ..

14h15 Ontbijt: 2 Volkoren Boterhammen (1met kipfilet / 1met confituur) / Stuk Fruit (meestal banaan)
15h30 Begin Krachttraining tot 16h30 ongeveer, daarna 150gr tonijn
17h30 Begin Cardio tot 18h, daarna rond 18h30 grote maaltijd (vlees/vis, groenten, aardappelen)
21h30 Rijsttaartje of pakje koeken 22h Begin Werk (bestaat uit lichte gewichten stapelen op palet + rondwandelen: palletten wegtrekken enz..)
23h30 a 0h Eerste kleine pauze: Stuk fruit + Pakje granenbiscuits met chocolade (meestal appelsien)
1h30 a 2h Grote pauze: 3 Boterhammen met vlees/vis/kaas + fruityoghurt
4h a 4h30 Tweede kleine pauze: Stuk fruit (appel of peer)
6h Einde werk, nog 500gr kwark voor slapengaan rond 7h
Tijdens het werk drink ik ook nog blikje cola (33cl) en 1 tot anderhalve liter water op men dag.

Heb nog één specifieke vraag, buiten het feit dat iedere commentaar die leidt tot verbetering welkom is:
Heeft men lichaam na de krachttraining nog iets van Kh nodig ook aangezien ik kort daarna toch men cardio begin met als doel vet te verbranden (dit is toch best kort na de krachttraining heb ik begrepen) en ik meteen daarna toch voldoende Kh binnenkrijg?

EDIT: Vroeg ik mij ook nog af, de dagen waarop ik rust, moet ik dan ongeveer hetzeldfe blijven eten, of juist wat minder eiwitten of Kh innemen?

Laatst bewerkt:
spier bijkomen en vet verliezen zijn twee verschillende doelen en die kan je vrijwel NIET tegelijk bereiken.
Als ik naar je lengte en gewicht kijk zou ik je toch echt aanraden om een cleanbulk te doen en gaan voor massa en niet om vet te verliezen.
Ook is je voedings schema k*t.
Je ontbijt is miss wel de belangrijkste maaltijd en jij 2 boterhammetjes waarvan eentje er ook nog met jam is :D
Cmon dude, dat moet een grote kom havermout/brinta zijn met melk en evt een eiwitshake als je die hebt..
Ook ga je vrolijk een pakje koekjes etc eten... daar ga je niet op groeien!
meer goed voedsel, meer eiwitten!

Heb nog één specifieke vraag, buiten het feit dat iedere commentaar die leidt tot verbetering welkom is:
Heeft men lichaam na de krachttraining nog iets van Kh nodig ook aangezien ik kort daarna toch men cardio begin met als doel vet te verbranden (dit is toch best kort na de krachttraining heb ik begrepen) en ik meteen daarna toch voldoende Kh binnenkrijg?

Ik denk dat je weinig gaat aankomen in spiermassa als je na een uur krachttraining ook nog eens gaat cardio-en, als je wilt cardo-en kan je dat beter op een aparte dag doen. Sowieso altijd snelle kh's na krachttraining, je lichaam moet aan energiekomen, glycogeendepots ver leeg dan gaat het lichaam spieren en vet verbranden. Niet echt iets wat je wilt.

Terug
Naar boven