Fitness Seller

goed voedsel voor 'tussendoor'

jefdenbosaap

Cool Novice
Waardering
0
wat zijn goeie dingen om te eten om tijdstippen zoals 10u en 16u?

dus geen grote hoeveelheden maar dingen die snel te bereiden zijn, of zelfs niet moeten bereid worden, en waar genoeg eiwitten in zitten.

ik moet namelijk echt wat gewicht bijkomen, een deftig voedingsschemaheb ik niet

stel hem dan op zou ik zeggen

Als je gewicht wilt bijkomen is het geen probleem om naar broodjes bapao te grijpen :D

• Topic Starter Topic Starter
ik heb geen idee wat bapao is :)

een java broodje met rundvlees, kippenvlees, kipsate, of vegatarische vlees er in.
Verpakt in een plastic verpakking, je doet hem 1 minute in de magneetron en klaar is kees. eten maar.

Ik heb ze zelf vaak gegeten, ze zijn best wel lekker hoor.
alleen jammer dat het recept veranderd is en daar door niet lekkerder op is geworden.

Volkoren boterhammen met kipfilet, een hard gekookt eitje (of 2, best zonder het eigeel), Kiwi's! (bevatten ook proteinen :p)

Blikje zalm of tonijn? Je hoeft enkel het blikje open te trekken en gaan met die vork! :D

Melk, kwark, brinta met water.

mag ik toch even vermelden, ik woon in België.

Comments als 'kwark' 'brinta' en 'bapao' zijn dus niks waard hier ;)

ondertussen heb ik wel bijgeleerd dat in pindakaas 17g/100 eiwitten zitten :O

Wil je zeggen dat ze helemaal nergens in Belgie kwark of brinta hebben? Kan het me haast niet voorstellen... Anders is het vast wel iets vergelijkbaars...

Bullshit! ik woon ook in belgie toevallig, en in IEDERE supermarkt vind je brinta of kwark= magere verse platte kaas!

Stylesse magere kwark (GB carrefour) = 47.5gr Eiwit 12.7gr Carb 2gr Vet per 500gr

Denk dat jefdenboosaap zelf zijn boodschappen niet doet...

Bullshit! ik woon ook in belgie toevallig, en in IEDERE supermarkt vind je brinta of kwark= magere verse platte kaas!

Stylesse magere kwark (GB carrefour) = 47.5gr Eiwit 12.7gr Carb 2gr Vet per 500gr

Denk dat jefdenboosaap zelf zijn boodschappen niet doet...

ik ken platte kaas en heb platte kaas

maar heb ook nog nooit een belg 'kwark' horen zegge

Nootjes , kijk maar eens hoeveel cal/eiwitten erin zitten als je in de winkel staat.

Kwark = platte kaas idd, brinta/havermout kun je ook hier overal vinden, en broodjes bapao hebben ze bij ons ook, alleen ben ik de naam ff vergeten. Je kunt ze iig in de O'cool halen

Terug
Naar boven