Nou, voor de mensen die nog interesse hebben of t bericht nog volgen of whatever,.
Heb afgelopen zomer mijn eerste (echte kuur ) eerste 3 weken 200mg pw test (testonon 400) daarna 8 weken 400mg pw en laatste 2 weken 100 mg pw ong , test only kuurtje dus, heb mijn calorien bijgehouden op advies van jullie zo ongeveer ben niet zo goed in plannen en shit bijhouden, maar was elke dag zowieso 3000 tot 4000 cal max als k er nog wat bij kreeg, meeste voedsel via musclemeals, en wat mcdo + kfc als k er bok in had, heeft me een pak geld gekost, nondejuh bijna elke dag wezen pompen als een gek, op wat haargroei na, helemaal nergens last van gehad, uiteindelijk van 61 kg naar 68kg gegaan wat een progress...😲 nja vond ik dan, mja ondertussen al tijdje klaar mee natuurlijk en met de corona bullshit vrij weinig gedaan. nu op 64/65kg, vreten weer in normale mate, maar al met al bedankt voor jullie advies, werd echt gewaardeerd, weer wat wijzer geworden en met de volgende kuur zal k jullie weer op de hoogte houden 👍🏻