XXL Nutrition

Goede parfum (man)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Davidoff Cool Water
Christian Dior Fahrenheit 32
Givenchy play

66064M.jpg

*up*

Al meer dan een jaar niet of geuren gesproken in de gezondheid en uiterlijk sectie.

Wat zijn de favorieten van dit moment?

De lente komt er weer aan, maar eigenlijk wil ik gewoon dwars zware geuren blijven dragen.

Laatste aanschaf: Profumo di Firenze - Odori Cuoio Edt
Komende aanschaf: Il Profumo - Patchouli Noir Edp
Grootste miskoop: Zoete Ed Hardy bocht.

Favorieten van mij: YSL la nuit & Roma

Joop.

• Topic Starter Topic Starter
Favorieten die ik heb:
La nuit de l'homme (ysl), one million (pacco rabanne), Boss Bottled (Boss), le male (jean paul gaultier) en raar maar waar: Fierce van Abercrombie. Ruikt echt goed

1. Blue Channel
2. The one Dolce Gabana
3. Orange Hugo Boss

Nr1 is echt mijn favoriet

*up*

Al meer dan een jaar niet of geuren gesproken in de gezondheid en uiterlijk sectie.

Wat zijn de favorieten van dit moment?

De lente komt er weer aan, maar eigenlijk wil ik gewoon dwars zware geuren blijven dragen.

Laatste aanschaf: Profumo di Firenze - Odori Cuoio Edt
Komende aanschaf: Il Profumo - Patchouli Noir Edp
Grootste miskoop: Zoete Ed Hardy bocht.

Nog steeds
Als je diesel getankt heb je handen niet wassen en over je nek wrijven.

Imo is parfum voor onzekere vrouwelijk metro's met opgeschoren homokapseltjes en strakke shirtjes met een oorbel en kleding met merkjes.

jean-paul gaultier le male! Houden de vrouwtjes van :)

Laat de Alpha feromonen hun werk doen.

Vond gucci pour homme 2 (ruikt naar thee) en Guerlain Homme wel chill, die ruik je ook nooit want ze zijn beide vrij prijzig.

Heb nu zelf thuis liggen:
Burberry Brit Rhythm
kenzo eau colors
Dior Homme (wel eens complimenten over gehad, meer een avond geur voor als je netjes gekleed bent enzo)
Prada infusion d'homme (fresh out of the shower geur in een flesje, best nice)

Heb ze overigens allemaal gekregen, de enige parfums die ik zelf zou kopen zijn gucci pour homme 2 en Guerlain Homme.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even een bro tip, ik gebruik elke dag een eau de toilette dus kan nogal duur zijn om dan flesjes van 60/70 euro p 100ml te gebruiken. Nu heb ik al 2 verschillende luchtjes van http://www.bargelloparfums.nl/ gebruikt en dan krijg je echt een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Ik kan geuren goed onderscheiden en ik ruik het verschil met een echte variant niet, dit was zo bij "jil sander sun" en bij "laura biagiotti roma uomo", waarbij ik ze met de echte heb vergeleken.

Mijn laatste luchtje (echte) is trouwens hugo boss orange, erg lekker
hugo%20boss%20orange%20men%20edt%20100ml%2064.99.jpg

Als je aan een valentijnscadeau dacht, blowjob is the way to go.

Even een bro tip, ik gebruik elke dag een eau de toilette dus kan nogal duur zijn om dan flesjes van 60/70 euro p 100ml te gebruiken. Nu heb ik al 2 verschillende luchtjes van http://www.bargelloparfums.nl/ gebruikt en dan krijg je echt een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Ik kan geuren goed onderscheiden en ik ruik het verschil met een echte variant niet, dit was zo bij "jil sander sun" en bij "laura biagiotti roma uomo", waarbij ik ze met de echte heb vergeleken.

Mijn laatste luchtje (echte) is trouwens hugo boss orange, erg lekker
http://www.verzorgmarket.nl/contents/media/hugo boss orange men edt 100ml 64.99.jpg

Lol als een homo willen ruiken maar het geld er niet voor hebben :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Laat de Alpha feromonen hun werk doen.

Idd, stop de verhomocoïtusualisering van de maatschappij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven