AndroidHealthClinic

Goede parfum (man)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat t ook voor geur is; alles beter dan die commerciële luchtjes die iedere nerd draagt.

Wat boeit mij het nou of het commercieel is ofniet. Gaat om de geur. Omdat iets commercieel is hoeft het nog niet slecht te zijn.

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

OT. One million. Lekker commercieel!

Nadeel van dat soort geuren is dat iedereen ze kent en ze op de een of andere manier vooral geliefd zijn bij mocro's.

Als mensen je ruiken denken ze dus 'volgens mij ruik ik een marokkaan'

Nadeel van dat soort geuren is dat iedereen ze kent en ze op de een of andere manier vooral geliefd zijn bij mocro's.

Als mensen je ruiken denken ze dus 'volgens mij ruik ik een marokkaan'

Heb je wat tegen Marokkanen ah sahbi?

Zeker niet, maar ik hoef er weer niet mee geassocieerd te worden door mn eau de toilette

Zeker niet, maar ik hoef er weer niet mee geassocieerd te worden door mn eau de toilette

Me neither, vind de haat die ik krijg om m'n bontkraag Nickelson en heuptasje al irritant genoeg, zielige mensen. Voor mij geen andere parfum meer dan Brise :) Liefst de One Touch versie, blijft lekker lang ruiken.

Wood van D-squared, ik ben er tevreden mee.

JOOP! Is wel een zwaar luchtje dus gaat niet bij iedereen werken maar best vaak gehad dat mensen wilde weten welke ik droeg.
14096_1.jpg

Baldessardini is echt fuauuacccckking nice

Dat is jouw mening heh.
Lijkt me dat je er: ik vind voor moet zetten.(y)
Heb je iets met mieren?

Wat boeit mij het nou of het commercieel is ofniet. Gaat om de geur. Omdat iets commercieel is hoeft het nog niet slecht te zijn.
Omdat het luchtje dan veel gedragen wordt. Als ik het luchtje van een leuke kerel ruik, en ik zie mn kleine schattige neefje, of een vieze oude vent, dan vind ik dat gewoon 3x niets

Hugo Boss Orange.

• Like
Waarderingen: YOGI
212 Vip Men - CAROLINA HERRERA

1 van de beste die ik ooit heb gehad!

Dus

Laatst bewerkt:
Waarom is die meuk allemaal zo ziek duur :o ik zie het echt niet zitten om honderden euro's aan geurtjes te spenderen

Dior Fahrenheit voor de "zoete" liefhebbers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven