Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat t ook voor geur is; alles beter dan die commerciële luchtjes die iedere nerd draagt.
Nadeel van dat soort geuren is dat iedereen ze kent en ze op de een of andere manier vooral geliefd zijn bij mocro's.
Als mensen je ruiken denken ze dus 'volgens mij ruik ik een marokkaan'
Zeker niet, maar ik hoef er weer niet mee geassocieerd te worden door mn eau de toilette

Zeker niet, maar ik hoef er weer niet mee geassocieerd te worden door mn eau de toilette
Liefst de One Touch versie, blijft lekker lang ruiken.True, de top 10 luchtjes blijft ook echt jaren onveranderd en iedereen die niet weet wat ze moeten kiezen pakt er daar 1 vanWat t ook voor geur is; alles beter dan die commerciële luchtjes die iedere nerd draagt.
.Heb je iets met mieren?Dat is jouw mening heh.
Lijkt me dat je er: ik vind voor moet zetten.(y)
Omdat het luchtje dan veel gedragen wordt. Als ik het luchtje van een leuke kerel ruik, en ik zie mn kleine schattige neefje, of een vieze oude vent, dan vind ik dat gewoon 3x nietsWat boeit mij het nou of het commercieel is ofniet. Gaat om de geur. Omdat iets commercieel is hoeft het nog niet slecht te zijn.
JOOP! Is wel een zwaar luchtje dus gaat niet bij iedereen werken maar best vaak gehad dat mensen wilde weten welke ik droeg.
http://www.bijdeveiling.nl/wp-content/uploads/auctions/14096_1.jpeg