AndroidHealthClinic

Goede parfum (man)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom is die meuk allemaal zo ziek duur :o ik zie het echt niet zitten om honderden euro's aan geurtjes te spenderen

Als je een beetje normale hoeveelheden opspuit kun je hartstikke lang met een flesje doen.

Honderden Euro's is wat overdreven, voor rond de 100 a 150 heb je een leuk flesje. ;)

Iemand welleens geuren van creed geprobeerd? Ben echt benieuwd, schijnt echt ziek te ruiken...

Een vrouw hier gaf eens de tip om een parfum te nemen waar niet half mannelijk Nederland mee op loopt, anders ruik je naar iemand anders.

Creed kost 170euri per 120 ML?? you wot mate?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier loop ik mee rond .. 1 spraytje is genoeg, echt super lekker!!

Ik heb boel Creeds geroken en allemaal waren het totaal niet het prijskaartje waard. Vrouwen vinden over het algemeen de Designer geurtjes vele male lekkerder en zijn stuk goedkoper dan die Niche flesjes waar je honderde euros voor dokt.

Die creed virgin island water lijkt me wel naaiss

wat vinden de sloots er van? veel complimenten gehad van random sloots?

Valt mee, niet speciaal veel.

De meeste complimenten kreeg ik bij

1. one million ( wel 2 a 3 jaar geleden toen hij net uit was)
2. burberry london ( lekker geurtje voor in de herst/winter, super veel complimenten alleen ruikt niet lang)

D&g nr 10

Givenchy blue

Miyabi van Annayake. Exclusief verkrijgbaar bij Douglas. 100 ml 85 euro ~

Kreeg alleen maar complimentjes van vrouwen dat ik lekker rook ;) had ik met invictus en one million niet van paco rabanne, wss omdat iedereen die ongeveer heeft en het niet meer "opvallend" is.

Gr

Weet iemand trouwens hoe de blauwe joop is ?!
die is ook veel goedkoper...

Valt mee, niet speciaal veel.

De meeste complimenten kreeg ik bij

1. one million ( wel 2 a 3 jaar geleden toen hij net uit was)
2. burberry london ( lekker geurtje voor in de herst/winter, super veel complimenten alleen ruikt niet lang)

Met One Million krijg ik nog steeds constant complimenten ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven