MuscleMeat

Goede parfum (man)

Status
Niet open voor verdere reacties.
boss bottled

ik vind boss bottled echt mehh
YSL - l'Homme Nuit of l'Homme intense <3

reetzweet schijnt een lekkertje te zijn.

L'eau D'Issey
Pour Homme

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik teveel parfums heb verkoop ik Dior Homme Intense (edp) en Boss Bottled. Heb originele verpakking enzo nog van beiden en zitten nog bijna vol. Bij interesse PM :)

Ontopic: Iemand die de Creed geuren geroken heeft? Millesime imperial, green irish tweed, aventus? Ben er geïnteresseerd in maar ze verkopen ze niet waar ik woon & doordat je ze niet onder de 100 Euro vind ga ik ze ook niet kopen zonder te ruiken.

Omdat ik teveel parfums heb verkoop ik Dior Homme Intense (edp) en Boss Bottled. Heb originele verpakking enzo nog van beiden en zitten nog bijna vol. Bij interesse PM :)

Ontopic: Iemand die de Creed geuren geroken heeft? Millesime imperial, green irish tweed, aventus? Ben er geïnteresseerd in maar ze verkopen ze niet waar ik woon & doordat je ze niet onder de 100 Euro vind ga ik ze ook niet kopen zonder te ruiken.

koop gewoon samples dan

http://www.celeste-parfums.nl/sample-service-5

Vind die Creed geuren echt niks speciaals.. GIT is bekant hetzelfde als Davidoff Coolwater.. en over het algemeen vinden vrouwen de designer geurtjes veel lekkerder.

Heb 4 samples van 2,5ml Aventus Creed besteld. 20€ incl verzenden op ebay.
Laat wel weten wat ik er van vind

Jammer dat die meuk zo duur moet zijn !

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb alle Creed geurtjes ondertussen getest en Aventus vind ik wel goed, Millesime Imperial ook maar alleen voor de zomer.

Van mijn collectie verkoop ik ondertussen de volgende: Boss Bottled, Jean Paul Gaultier - Le Male, en Dior homme intense.

Ik heb alle Creed geurtjes ondertussen getest en Aventus vind ik wel goed, Millesime Imperial ook maar alleen voor de zomer.

Van mijn collectie verkoop ik ondertussen de volgende: Boss Bottled, Jean Paul Gaultier - Le Male, en Dior homme intense.

Hoezo verkoop je die luchtjes? Maak ze gewoon op man.

wel goed is niet goed genoeg voor zo duur geurtje....

Is het veel beter dan random design geurtjes? bijvoorbeeld Dior homme intense ?

Dior Homme gekocht ikke weer blij ikke weer lekker ruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven