MuscleMeat

Goede pre workout

Ik zeg noxipro... dat spul werkt super relaxed. Je hebt geen rush, maar een super chille focus. Als je dit neemt voor de training 30 min tot 1 uur van te voren, voel je je relaxed, euforisch en je kan echt langer door!

noxi to the ****ing pro .. is egt een super pwo.. wel de versie met dmaa é

Maximize V2 werkt goed maar is niet te zuipen!
Noxipro is Top en best wel lekker!

Nog mensen die na een paar uur slecht gezind zijn na het nemen van noxipro?

Er zijn zoveel goede pwo's, licht er een beetje aan wat je zoekt.
Ik zie bij een aantal webshops een hoop pwo's voor een prikkie liggen als aanbieding, ik zou zeggen probeer er gewoon één en laat ons weten wat je er van vond :)

Er zijn zoveel goede pwo's, licht er een beetje aan wat je zoekt.
Ik zie bij een aantal webshops een hoop pwo's voor een prikkie liggen als aanbieding, ik zou zeggen probeer er gewoon één en laat ons weten wat je er van vond :)

jep, dat zijn de producten met dmaa

Purple wraath voor en tijdens de training...

Als je daarmee bedoelt dat je ronduit kwaadaardig wordt, dan ja...

Nee niet echt kwaad, maar soms wel kort lontje.

Hangt ook helemaal af van wat er gebeurt. Als mensen leuke dingen doen, dan blijf ik heel de tijd in goede mood, maar als het mij niet aanstaat dan kan ik wel heel kort zijn.

Misschien ook beter dat het product uit de rekken gaat, Craze werkt ook super vind ik en daar heb ik dan geen last van slecht gezind zijn.

c4 natuurlijk

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 22:05 ----------

soooooo..

Sooooo, die kan die in de toekomst niet meer nemen, aka hij kan t beste iets nemen wat over een jaar ook nog te koop is, is moeilijk te voorspellen natuurlijk maar iets zonder 1.3dmaa(inb4jemoetafwisselenmetpreworkouts)

kop koffie!:)

Noxipro is heerlijk, Maximize ook wel maar minder dan.
NO Xplode is ook goed te doen (ook de nieuwe)
Assault vind ik ook wel redelijk, maar daar kreeg ik niet zon lekker gefocused gevoel van ;)

Terug
Naar boven