MuscleMeat

goedkoop weipoeder

Die wei zal wel niet ultra-micronized filtered ionised zijn of wat dan ook, dus de het voordeel van dat wei snel je maagpasseert zal niet aanwezig zijn denk ik zo.... Maar laat het net zo snel opgenomen worden als normale eiwit poeder, dan is €5 de kilo nog steeds niet slecht.

Dit kan interesant worden.
Alleen beetje jammer dat je het maar eenmalig doet.
Zou graag eerst eens zien wat de reacties zijn en dan 1000 kilo kopen :D

• Topic Starter Topic Starter
ja hahah leuk

Ik hoop echt dat ik snel kan zeggen hoeveel ik heb...maar moet eerst wachten tot me pa weer in zo'n fabriek is.

hey, waar kan je eiglijk weipoeder kopen voor een redelijke prijs? Want ik kijk wel eens in van die bokswinkels en kruiderij en dat soort gedoe, maar daar kost een pot al snel 30 euro ofso voor 1 kilo geloof ik.

Cyrille zei:
hey, waar kan je eiglijk weipoeder kopen voor een redelijke prijs? Want ik kijk wel eens in van die bokswinkels en kruiderij en dat soort gedoe, maar daar kost een pot al snel 30 euro ofso voor 1 kilo geloof ik.
Je kan kijken op www.1fast400.com (creditcard voor nodig nl in amerika)of bij Hercules (google) check de Sport Nutrition International Whey dies niet duur en erg lekker :thumb:

Is er trouwens al wat meer bekend over die goedkope whey?

Of http://www.XXLnutrition.nl Is ook een sponsor van DBB, dus je kunt de link wel eens rechts boven in beeld zien. (5 kilo whey voor ehm 81 Euro dacht ik)

• Topic Starter Topic Starter
Justifire zei:
Is er trouwens al wat meer bekend over die goedkope whey?
.

Ja ik heb tegen me pa dat ie maar een zak van 25kg moet meenemen de volgende keer als ie in zo'n fabriek is.
Maar hij komt er niet elke dag dus kan ff duren.

Ik laat het zo snel mogelijk weten!

We zouden ook zon fabriek kunnen bellen met de vraag of ze niet heeeel misschien ook zo hier en daar aan particulieren willen leveren.

Ik acht de kans niet heel groot maar nooit geschoten is altijd mis.....

Gezien de wheygrootverbruikers hier moet je pa anders 3x /week met een aanhangwagen naar zon toko rijden :D

leuke tabel

een tabel m.b.t. de prijsontwikkeling van weipoeder:

[Link niet meer beschikbaar]

Is haast nog goedkoper dan metselzand....
groeten
peter

hoe is de smaak trouwens bevallen?

-PEOPLES- zei:
Ja ik heb tegen me pa dat ie maar een zak van 25kg moet meenemen de volgende keer als ie in zo'n fabriek is.
Maar hij komt er niet elke dag dus kan ff duren.

Ik laat het zo snel mogelijk weten!
Die wei waar jij het over hebt is een afval product van kaasproductie waarschijnlijk. Vaak in frisdrank zie je achterop staan: melkproducten, dat is die wei. Het is vaak van slechte kwaliteit en niet voor bodybuilding doeleinden te gebruiken dacht ik.

dit is idd ruwe whey.zonder enige vorm van filtering en uiteraard ongezoet en geen smaak toegevoeg. zal heel erg kleven en denk ook een redelijk hoog vet% hebben en kh.

Terug
Naar boven