XXL Nutrition

goedkoop weipoeder

Ik heb deze whey ook is naturel van smaak,zakken van 25kg 80% en zakken van 20kg 90%whey...
Het is naturel en heerlijk net als whey van de sportschool even in de beker en melk erbij,schudden en klaar.....
Als de containers geladen worden staan ze er om heen om alles in de gaten te houden en zodra er een zak kapot gaat wordt die naar binnen gesleept,kost 150euro zo'n zak dus je kan wel nagaan zo'n 40voeter vol met die zakkies....
En als je nagaat dat het vroeger in de sloot werdt gedumpt omdat ze er nix mee deden....

hardgainers zei:
dit is idd ruwe whey.zonder enige vorm van filtering en uiteraard ongezoet en geen smaak toegevoeg. zal heel erg kleven en denk ook een redelijk hoog vet% hebben en kh.
inderdaad :thumbs:

update

Ik heb een en ander geinformeerd bij een leverancier in zuivelproducten.

De "gewone" goedkope weipoeder (bedoeld voor de veevoerindustrie) bevat tussen de 20 en 25 % eiwit. Dit product kost +/- 1 euro per kg.

Een ander poeder is Caseinaat. Dit wordt gebruikt voor de voedingsindustrie bestemd voor mensen (ipv dieren). Dit product bevat tussen de 80 en 90 % eiwit en kost 10 euro per kilo. Volgens de beste man, vevat het poeder nagenoeg geen vet.

Maandag ga ik wat kilo's ophalen.

groet
peter

zou het echt wat zijn?? Zo ja.... scheelt een hoop!

denk het niet hoor, geen smaak, 20 tot 25% eiwit is ook ERGGG weinig per 100gram
moet je 10 maatscheppen in je shaker doen en dan 3 liter melk erbij... :eek: lekker... :kots:

eiwit gehalte ???

20 - 25% ????

daar gaat het om !! (okeeee ook het vetgehalte, 4% is normaal toch)

als dat nou minimaal 70% is, liefst 80 >

die site van creanite lijkt wel heel interessant :eek:
hoe weet je of dat eiwitgehalte ook echt gecontroleerd is? ???

Dat kun je niet checken (mits je een chemicus bent en een laboratorium tot je beschikking hebt)

HUh maar van die website is Soja eiwit kreeg je daar niet veel hoger oestrogeen gehalte van? Koop liever een zak waar wei eiwit in zit niet soja.

Terug
Naar boven