ricardovr6
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
wat zijn cashewnoten? indien je hiermee hazelnoten bedoelt: die kan je gewoon aan de voeten van notenbomen genoeg vinden momenteel.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat zijn cashewnoten? indien je hiermee hazelnoten bedoelt: die kan je gewoon aan de voeten van notenbomen genoeg vinden momenteel.

ga dat maar us proberen want ik vind ze egt niet te vreten

Idd zeer prijzig..Betaal 2.58 euro voor 200g![]()
Eet 100g per dag, dus kost mij bijna 10euro/week aan cashews..maar dat maakt me eigelijk niet zoveel uit.Ze zijn lekker én goed voor ecto's als mezelf![]()

Bij de AH verkopen ze ongezouten cashews van het eigen merk. Zo'n zakje bevat 150 gram.
Bij de AH verkopen ze ongezouten cashews van het eigen merk. Zo'n zakje bevat 150 gram.
Ik koop ze ook altijd gezouten, vervolgens was ik ze even en bak ik ze in olijfolie. Echt:![]()
, ik vind ze zelfs nog lekkerder zo dan waneer ongezouten net uit het zakje komen.