MuscleMeat

Goedkope vlees bron als vervanging van whey?

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
Kzit zelf nog steeds heel erg krap met geld beter gezegd momenteel is er echt bijna nix meer.. :( maar wil toch proberen het zo optimaal... mogelijk te blijven doen zodat ik wel goed vooruit blijf gaan. De vorige x dat ik zo krap zat als nu ging ik hard achteruit omdat ik zelf mijn voeding niet meer kon betalen.

Dus heeft iemand nog enig id van een goedkope eiwt bron die mijn whey eiwit bij ontbijt na training en andere soort voor slapen? Moet dus zon 150 gram eiwit aanvullen.. liefst zo goedkoop mogelijk maar nog wel een goeie eiwit bron.

ohwjah tegen eieren kan ik niet moet ik van kotsen.

Laatst bewerkt:
Bij het asiel kan je wel wat zwerfkatten/ honden halen ;) :D

J/K

Bij de Aldi of Lidl kan je goedkope dingen halen. Tonijn uit blik, zalm/tonijn/koolvis ed uit de diepvries, biefstukjes enzz...

Is dat misschien wat ???

Ei eiwitten erg goedkoop en een erg goede eiwitbron.

Stop met whey bij het ontbijt maak een grote omlet.
Bij de sligro kan je alleen ei eiwit kopen (vloeibaar) is erg handig.

Geen whey meer voor het slapen gaan, magere kwark , kip of weer eieren zijn beter.

Houd je whey voor na het trainen.

B.

Ik had niet gezien dat je van eieren ging kotsen...

Mm gewoon je neus dicht doen en snel doorslikken lol ;)

Xtreme_BODY zei:
Kzit zelf nog steeds heel erg krap met geld beter gezegd momenteel is er echt bijna nix meer.. :( maar wil toch proberen het zo optimaal... mogelijk te blijven doen zodat ik wel goed vooruit blijf gaan. De vorige x dat ik zo krap zat als nu ging ik hard achteruit omdat ik zelf mijn voeding niet meer kon betalen.

Dus heeft iemand nog enig id van een goedkope eiwt bron die mijn whey eiwit bij ontbijt na training en andere soort voor slapen? Moet dus zon 150 gram eiwit aanvullen.. liefst zo goedkoop mogelijk maar nog wel een goeie eiwit bron.

@Behomont

Mmmm, dat zijn ongeveer 18 eieren. Lekker hoor.
Ohja, hij moet ervan kotsen, lezen schat ;)

idd bij de aldi een blikje tonijn kost je 50 cent en geeft je een 43 gram aan eiwitten d8 ik

suc6

haha moen haat barman echt :D

Ik zou voor de tonijn gaan. Of koolvis

koolvis van de aldi 1,25 voor 400gr d8 ik. Eieren zijn best lekker te maken en cheap. Kwark van de aldi 50gr eiwit voor 0.50ct. De zalm op waterbasis is d'r ook goedkoop, lekker met een uitje erdoor oid.

Goed alternatief voor kipfilet zijn kippepoten erg goedkoop als je ze op de markt oid haald. grillen in de over en zonder vel eten.

gast whey na de training doe je juist omdat het zosnel opgenomen wordt, zodat er snel amino;s beschikbaar zijn voor je spieropbouw...

DUS als je nou eens een uur of 1.5 uur VOOR je training eens een flinke portie eiwitten naar binnen werkt zodat na je training DIE amino's ongeveer in je bloed zitten... ??? Idee misschien...

Bovendien is waarschijnlijk suiker belangrijker na het trainen dan eiwitten.... Tenzij je natuurlijk al sportdrank oid drinkt tijdens het trainen...

raar dat je van 18 eieren moet kotsen :o

Ik zou ook eens bij de aldi gaan winkelen. Vooral kwark 50centen voor 50g eiwit. volgens mij is dat het goedkoopst.

pindakaas, 600 gram waarvan 120 gram eiwit voor onder de 2 euro

zo goedkoop mogelijk, dan zou ik het op tonijn, kwark en melk houden. Melk zitten dan wel kh in en mss in de cut niet echt goed, maar tijdens bulken heb je er meteen flink wat lage gi carbs bij + er zit ook nog whey in, dus nog wat extra bcaa's.

Alleen denkt iedereen dat whey duur is, omdat je in een keer veel moet betalen, maar als je goedkope hebt, dan heb je voor rond de 35-40 cent 23gr whey ew, wat dus nog goedkoper is als bijv. kipfilet van de Aldi.

Als je nu eens op onderhoud ging eten, je hebt toch alleen veel eiwit nodig als je bulkt en als je cut... als je op onderhoud zit kunnen de eiwitten toch wel wat omlaag ?

marcos zei:
zo goedkoop mogelijk, dan zou ik het op tonijn, kwark en melk houden. Melk zitten dan wel kh in en mss in de cut niet echt goed, maar tijdens bulken heb je er meteen flink wat lage gi carbs bij + er zit ook nog whey in, dus nog wat extra bcaa's.

Alleen denkt iedereen dat whey duur is, omdat je in een keer veel moet betalen, maar als je goedkope hebt, dan heb je voor rond de 35-40 cent 23gr whey ew, wat dus nog goedkoper is als bijv. kipfilet van de Aldi.

Idd, whey is helemaal niet duur als je het eens uitrekent

Moen zei:
Idd, whey is helemaal niet duur als je het eens uitrekent
precies, zodra je je whey gaat vervangen door vlees ben je veel duurder uit, maar dat ter zijde. Koolvis is een van de goedkoopste eiwitbronnen, neem aan dat je al kwark eet natuurlijk.
Koolvis gewoon even in wat pam of olijfolie bakken met wat zout en peper en het is goed te eten.

andrew zei:
precies, zodra je je whey gaat vervangen door vlees ben je veel duurder uit, maar dat ter zijde. Koolvis is een van de goedkoopste eiwitbronnen, neem aan dat je al kwark eet natuurlijk.
Koolvis gewoon even in wat pam of olijfolie bakken met wat zout en peper en het is goed te eten.

Kan zelfs in de magnetron.

Is wel niet zo lekker als in de pan.

En in een pak koolvis van 400gr zitten 70 gram eiwitten.

En dat voor iets dan van net meer dan één euro :D

• Topic Starter Topic Starter
wazzup zei:
Als je nu eens op onderhoud ging eten, je hebt toch alleen veel eiwit nodig als je bulkt en als je cut... als je op onderhoud zit kunnen de eiwitten toch wel wat omlaag ?

Denk dat dit idd het beste plan is. Kheb nog een klein beejte whey over houd ik dat wel gewooon voor na de training op 50 gram naar training. En ga ik de whey smorgens maar vervangen voor kwark.. kwark is wel niet echt een heel erg hoogwaardig eiwit produckt.. maarja in verhouding wel het goedkoopste.

Ookal ik de voorkeur geef aan hoog eiwit.. zal ik nu tijdelijk wel het eiwit en vet(duurste voedingsmiddelen) wat verlagen en koolydraten verhogen niet echt ideeal maar het zal maar ff moeten tot er weer voldoende geld is. hopen dat ik in de tussentijd niet al te vet word..

Laatst bewerkt:
Xtreme_BODY zei:

melk??? kwark??? kaas??? event. lactose vrije prod. zoeken als je geen carbs wil

in vlees zit uiteraard geen whey, whey/wei is een melkeiwit...

Terug
Naar boven