AndroidHealthClinic

Goeie pomp maar het ventiel krijgt het te verduren

hoe moet je een n*ger dan in godsnaam noemen? moet je het net als bij ons een surinamer of een ivoorkuster of een albanees noemen? dat kan toch nooit.. ik kan in ieder geval niet zien aan iemands huidskleur uit welk land hij komt.
ik zeg altijd gewoon:
n*ger en als het geen n*ger is is het een chinees of een duitser.

maar dit heeft eigenlijk geen ene **** met dit topic te maken.
hoe komen we hier op? het begon over iemand zijn pik die leek op een shar-pei en nu in eens zitten we over n*gers te praten.. ik zie de verbintenis niet.

on topic:
je moet gewoon een andere trainingsbroek kopen. dan is je hele probleem verholpen.
en anders als je boxer te leeg is moet je er maar wat in stoppen zodat hij gevuld is.

niet lachen ,ik deel nu een diep geheim met jullie .
Ik doe als ik train ,kracht of hardlopen, een polsband om mn zaakie
voelt heel prettig ,krijg je niet zo'n zweetzak en het ziet er toch bruut uit in je short

badstof he ,geen leren cockring

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een nogal ruime zak, gaat dat niet knellen tijdens dit soort activiteiten?

Jezus!wanneer stop je eens met die onnodige wannabee cool topics!
Het feit dat jij je druk maakt om wat een wijf denkt tijdens je deadlift zegt alweer genoeg!

Ik herken wel wat jij bedoeld hoor X ,tijdens gebruik van viraloid en nolvadex, heet dat geloof ik ,had ik ook ,wat je een lege lul kan noemen,een maat van me begon er over hij was er van geschokken en ook meteen gestopt ,hij wil niks meer gebruiken . ik heb toen wel mn potjes leeg gemaakt , daarna kwam het weer in orde.
Ik heb al eerder ,op de site van herculess sports ,daar was een webbcoach ,een vraag hierover nergezet . maar hij kom er niks mee.

Terug
Naar boven