xamderzone
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkapte-ik-heb-zelf-een-kleine-derde been-post-en-ben-eigenlijk-verbitterd.Ik stond me laatst om te kleden toen er ook zo'n negert zich omkleedde... zijn lul zwaffelde dan misschien wel tegen zijn knieën aan, maar ik had hem daarvoor zien trainen en meer dan 60 kilo deadliften was er niet bij.
Verkapte-ik-heb-zelf-een-kleine-derde been-post-en-ben-eigenlijk-verbitterd.
Is gewoon normaal, heb ik ook altijd. p**mel krimpt naar belachelijk kleine proporties en pas als ik weer chil wordt ie weer normaal. Komt omdat al je bloed dan ergens anders voor gebruikt wordt en je penis geen functie heeft als je krachtinspanningen levert.
Daarom moet je ook nooit te lang, te hard en te snel nken als je conditie niet echt super is.
Die n*ger hoeft niets te compenseren dus 60kg is dan genoeg.Ik stond me laatst om te kleden toen er ook zo'n negert zich omkleedde... zijn lul zwaffelde dan misschien wel tegen zijn knieën aan, maar ik had hem daarvoor zien trainen en meer dan 60 kilo deadliften was er niet bij.

Wanneer ik bezig ben met een stevige work-out dan heb ik nogal "last" van een verkleind geslachtdeel. Met name de kern lijkt zich ietwat terug te trekken waardoor de voorzijde lijkt op het gezicht van een Shar-Pei.
Kan dit te maken hebben met eventuele supplementatie die ik gebruik of is dit een natuurlijk "iets". Wanneer ik een stevige sportbroek aan heb is dit natuurlijk geen issue. Maar gezien het feit ik ook weleens in broeken van minder stevig stof train vind ik het zo af en toe wat genant als ik aan het deadliften ben en er staat een schone jongedame te kijken.
MVG
Xamderzone

een zwarte bedoel je. n*ger is een scheldwoord. of zit het hier vol rascisten.
Een zwarte is juist een racistische opmerking. Een n*ger is het juiste woord.een zwarte bedoel je. n*ger is een scheldwoord. of zit het hier vol rascisten.
Een zwarte is juist een racistische opmerking. Een n*ger is het juiste woord.
De spijker op zijn kop!Herkenbaar ...
Ik zou zeggen iets met bloed op plaatsen waar het op dat moment harder nodig is ivm zuurstof toevoer en co2 afvoer ?
kerel, jij gaat mij geen Nederlands leren. n*ger is wel degelijk een scheldwoord. dat van rascisme was wel vergezocht van mij omdat de meesten het eigenlijk niet weten.Een zwarte is juist een racistische opmerking. Een n*ger is het juiste woord
wat bedoel je daarmee? heb ik het misschien niet goed gelezen.rusher zei:beter opletten.... dan stel je zulke idiote vragen niet meer.
kerel, jij gaat mij geen Nederlands leren. n*ger is wel degelijk een scheldwoord. dat van rascisme was wel vergezocht van mij omdat de meesten het eigenlijk niet weten.