AndroidHealthClinic

Goeie r

vijzerke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
86kg
Ik weeg 86kg, ben 1m87groot, ik train 2-3 kracht in de week en daarnaast minstens 1maal Cardio. Ik vraag mij af welke supplementen (combinaties), voor mij ideaal zouden zijn? Ik wil vooral droger en sterker worden :D !
Verder let ik goed op mijn voeding tijdens de week (veel magere platte kaas en havermout als tussenmaaltijden of vervangers)
Wie kan mij tips geven?

Hoe ziet jouw dag er uit? Op welke tijdstippen eet en train je? Wat eet je op die tijdstippen?

Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
7h opstaan en 2pillen trib
7h30 ontbijt
10h30 stuk fruit
12.30h middagmaal
16-17h paltte kaas met studentekoos
18h30-20h training: kracht/cardio
20h-20h30 Avondmaal
22h 2X trib opnieuw en slapen rond 23h

Droger en sterker worden staan over het algemeen haaks op elkaar, het is niet onwaarschijnlijk dat je krachtverlies zal ondergaan als je droger wordt.

Droger en sterker worden staan over het algemeen haaks op elkaar, het is niet onwaarschijnlijk dat je krachtverlies zal ondergaan als je droger wordt.

Droger en sterker worden gaat prima samen. Ik denk dat je droger en (spier)massa kweken bedoelt :)

iemand reactie op men schema? :)

Wil je kracht en massa dan zal je meer en gerichter moeten eten, reken toch op 6 maaltijden per dag.

Je eet te weinig

kwil vooral droger staan :)

Je eet bagger..

meer eten en die belachelijke tribulus tabletten weg gooien en dat geld in meer eten stoppen.

geef je schema eens beter weer.

ontbijt; wat is dat
middagmaaltijd; wat is dat
avondmaaltijd; wat is dat

lees de stickies en maak een schema voor ongeveer 3200kcal, dan zit je al een heel eind in de goede richting

Terug
Naar boven