XXL Nutrition

Gold gym tank tops

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap dat nooit, waarom zoveel betalen voor een tanktop omdat er goldsgym op staat? Owja Arnold heeft daar vroeger getraind, big deal..

+1, schaapjesmentaliteit.
 
o ja? in het echte leven zou jij nu kogels ontwijken!!

2a9ywb8.gif


---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Hier heb je de enige echte legit Golds Gym tanktops: www.goldgym.nl

2a9ywb8.gif
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Dus als je dat doet is het niet te vertrouwen? Kaminoko pls, heb er al meerdere keren iets besteld.

ja is een vieze actie en imo is bodybuildingtanktops niet te vertrouwen. Hun houden like en deel acties en geven prijzen alleen weg aan dbb leden aka vriendjes, waaronder jij, punjab en mack.

Check die fb pagina van doyouevenhoist.com is even, staat bomvol met klantenfoto's en zijn wel eerlijk met acties etc.
www.facebook.com/supermansinglets
 
ja is een vieze actie en imo is bodybuildingtanktops niet te vertrouwen. Hun houden like en deel acties en geven prijzen alleen weg aan dbb leden aka vriendjes, waaronder jij, punjab en mack.

Check die fb pagina van doyouevenhoist.com is even, staat bomvol met klantenfoto's en zijn wel eerlijk met acties etc.
www.facebook.com/supermansinglets

nice :) ook even hun facebook links liken.
 
Haha grote kans dat je wint als je vriendjes met hem wordt ;)
 
ja is een vieze actie en imo is bodybuildingtanktops niet te vertrouwen. Hun houden like en deel acties en geven prijzen alleen weg aan dbb leden aka vriendjes, waaronder jij, punjab en mack.

Check die fb pagina van doyouevenhoist.com is even, staat bomvol met klantenfoto's en zijn wel eerlijk met acties etc.
www.facebook.com/supermansinglets
Goed om te weten. Thanks bro!


Wij corruptie nu
 
ja is een vieze actie en imo is bodybuildingtanktops niet te vertrouwen. Hun houden like en deel acties en geven prijzen alleen weg aan dbb leden aka vriendjes, waaronder jij, punjab en mack.

Check die fb pagina van doyouevenhoist.com is even, staat bomvol met klantenfoto's en zijn wel eerlijk met acties etc.
www.facebook.com/supermansinglets
Dan weet je meer dan ik, ''Kaminoko''. Ik heb namelijk niets gewonnen.

Warme groenten,
Peanut
 
Dan weet je meer dan ik, ''Kaminoko''. Ik heb namelijk niets gewonnen.

Warme groenten,
Peanut

Excuses dan was het alleen punjab en mack.

@ddg ja kan best, alleen speeld hij vieze spelletjes met backlinks.
Ik bestel de mijne bij doyouevenhoist.com
 
Excuses dan was het alleen punjab en mack.

@ddg ja kan best, alleen speeld hij vieze spelletjes met backlinks.
Ik bestel de mijne bij doyouevenhoist.com
Waar haal je die info vandaan?


PS: backlinks zijn iets anders. Wat de eigenaar van die webshop doet is een bekende grayhat marketingtactiek die volledig legaal en aanvaardbaar is. De eigenaar van de andere webshop had maar niet zo dom moeten zijn om enkel de .nl domeinnaam aan te kopen. ;)
 
Ik heb mijn Gold's Gym broek en tanktops hier gehaald in hun winkel te Hasselt maar kan ook online blijkaar:
Sanca.com
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Top man, ik denk dat ie hier 5 jaar later zeker nog iets aan heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven