MuscleMeat

GOLD STANDARD 100% whey protein van Body&Fit... Goed supplement?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roku

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
79kg
Ik ben net gestart met trainen. Mijn doel is om snel rauwe kracht te winnen, en het is uiteraard mooi meegenomen als het lichaam daarbij gespierder uit ziet maar dit hoeft bijvoorbeeld niet met een vetpercentage van 5%.

Dit gezegd hebbende.. Wil ik graag een eiwit supplement gaan aanschaffen, maar heb dus 0 ervaring met deze potjes dus is het product genoemd in de titel een goed supplement? Of kan iemand mij een beter whey protein aanraden?

Alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie, ja is inderdaad een groot verschil in prijs.. Die whey perfection ziet er goed uit, maar is 78% eiwit. Klopt het niet dat het beter is om een zo hoog mogelijk percentage eiwitten in de supplementen te hebben? En welke sups gebruik je zelf als ik vragen mag?

Graag gedaan. Voor een whey product is 78% prima. Sommige hebben 75, sommige 80. Als je echt voor een hoog percentage wil gaan, kun je beter voor isolaat kijken, die zit zo rond de 90%. Wat eigenlijk belangrijker is, is het aminozuurprofiel van het product en niet zozeer het percentage. Ik kan je uit ervaring vertellen dat je met whey perfection een uitstekend product hebt (vooral zeer budget vriendelijk).

Zelf gebruik ik creatine (musclepharm op dit moment), omega 3 (5g per dag), multi-vitamine, en een pre-workout product.

78% en iets meer nemen is budget vriendelijker dan 90% en minder nemen en totaal evenveel AZ. Gaat niet altijd op want met meer gram eiwit poeder krijg je ook vet en carbs (lactose) binnen. Maar zeker als je bulkt en niet extreem (voor een wedstrijd) aan het cutten bent kan jou je die carbs en beetje vet schelen. Dat is ook noodzakelijke voeding om groot te worden.

Gewoon XXL of B&F de buget varianten. (ik nam XXL en neem nu wat vaker B&F maar een discussie beginnen tussen die twee is een recept voor een hoop reacties van beide kampen van wij zijn de beste en dat geeft geen objectieve info voor jou)

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 07:42 ----------

Zelf gebruik ik creatine (musclepharm op dit moment), omega 3 (5g per dag), multi-vitamine, en een pre-workout product.

Zelf ben ik voor de visolie (omega 3) en multi-vit maar creatine is als je net begint nog niet nodig en juist handig voor over een paar maanden als je ff niet verder komt. Pre workout vind ik onzin!!! Pomp is overrated en helpt spiergroei NIET en teveel oppeppende middelen is niet zo goed. Kopje koffie of een energiedrink zonder suiker is ook prima als je niet de alertheid niet hebt. Kan ook met suiker maar dan is de timing net voor trainen wel belangrijk.

check http://www.goedkoopgroeien.nl , kun je zien wat de voordeligste keus is.
ik zou zelf nooit meer een amerikaans merk nemen, zijn relatief duur

Bedankt voor je reactie, ja is inderdaad een groot verschil in prijs.. Die whey perfection ziet er goed uit, maar is 78% eiwit. Klopt het niet dat het beter is om een zo hoog mogelijk percentage eiwitten in de supplementen te hebben? En welke sups gebruik je zelf als ik vragen mag?

Dat verschil is de prijs echt niet waard. Je kunt het extra geld beter besparen en uitgeven aan kip en rijst.

syntha-6 in de top 5 van beste whey... ga er maar vanuit dat dat geen betrouwbare lijst is.

Whey perfection van bodyenfitshop. Goede whey, goede prijs en goed van smaak...

Waarom wordt gold standard als de nummer 1 gezien?

Sterke marketing

Bedankt voor alle reacties, Ik denk dat ik dan kies voor (zoals de meeste van jullie aanraden) B&F whey perfection. Ik heb gister gesproken met de leidinggevende in de gym, hij zegt dat als je een tijdje bezig bent kunt kiezen voor een extra programma waarbij veel gelet wordt op je voeding en waarbij je werkt met een massgainer en creatine. Is een programmaatje naast de normale trainingen van 12 weken. Klinkt goed? Of juist niet?

Bedankt voor alle reacties, Ik denk dat ik dan kies voor (zoals de meeste van jullie aanraden) B&F whey perfection. Ik heb gister gesproken met de leidinggevende in de gym, hij zegt dat als je een tijdje bezig bent kunt kiezen voor een extra programma waarbij veel gelet wordt op je voeding en waarbij je werkt met een massgainer en creatine. Is een programmaatje naast de normale trainingen van 12 weken. Klinkt goed? Of juist niet?

Stuur die gast aub terug naar school... Je moet altijd letten op je voeding welk schema je ook volgt :rolleyes:

Een mass gainer en creatine zal/kan zeker bijdragen in aankomen en kracht opbouw.

Uiteraard stefanovich, daar heb je gelijk in. Wat ik bedoelde is dat mijn sportschool normaal niet een kant en klaar voedingsschema maakt. Zeker niet nu op het begin, ze geven je wel advies wat betreft welke voeding je moet nemen. Echter als ik dat programma zou volgen zouden ze uitgebreid gaan kijken hoeveel ik verbruik, wat ik nodig heb enz. en dan wordt het voedingsschema ook al een beetje voorgekauwd. Leek mij handig, maar wilde het uiteraard even checken door het hier te opperen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven