Fitness Seller

Golden Gear

zijlstra

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Wie heeft ervaring met Boldenone van GG.
Ik zit ruim in mijn 4de week, maar geen abnormaal hongergevoel of what so ever..even nog afwachten?

En je gains.. hoe zit het daarmee

• Topic Starter Topic Starter
nog niet echt super veel gemerkt, want wanneer voel je de gg echt knallen?

wat zijn je doseringen? en eq werkt pas goed in de laatse weken!

hoe hoog heb je je EQ gedoseerd?

daarnaast is het heel erg persoonsgebonden dat honger gevoel, de één heeft het wel, de ander niet, zou er niet te veel waarden aan hechten

Eq op 750mg begint normaal na de 5de week te knallen !!

Idd , boldenone begint pas heel laat in te werken en je moet het redelijk hoog doseren...

En wel test er naast zetten :D

zet er ook vit b12 inject erbij, als je hebt.
Werkt bij mij super!
Zit momenteel ook aan de boldenone van GG.
Heb net gegeten en zit nu amper 10 minuten achter mijn laptopje te typen en heb nu al weer honger:p

Valt niet mee hoor al dat getyp..

zijlstra zei:
Wie heeft ervaring met Boldenone van GG.
Ik zit ruim in mijn 4de week, maar geen abnormaal hongergevoel of what so ever..even nog afwachten?

als je aangeeft wat de dosering is en wat je er allemaal naast zet...:rolleyes:

ik zit momenteel ook aan de boldenone van GG.. Ook geen abnormale hongergevoel etc, zit momenteel in mijn derde week en mijn dosering is 500 mg per week. Ik zet er ook wekelijks test erbij. Mij is verteld dat je na 4 weken toch wel iets moet merken. Dus nog 1 weekje afwachten;)

muscleboy zei:
Idd , boldenone begint pas heel laat in te werken en je moet het redelijk hoog doseren...
Het is mijn eerste kuur en ik heb op 500 mg gedoseerd, is dat te weinig dan?
En wat is eigenlijk heel laat en waarom begint die shit nou zolaat met werken, want ik kan niet meer wachten. Heb ik ook de kans dat die shit helemaal niet werkt bij sommige mensen?

Morgen mijn 5e week van test e van gg en ik merk ook nog niet zoveel, gelukkig lees ik ook wel hier en daar dat het in week 5 pas begint "in te kicken".

Maatje ook in week 5 morgen en merkt ook nog maar vrij weinig.
Ben idd benieuwd!

slecht nieuws lees ik overal van GG:mad:

Jongens kap met die rotzooi!! Ben 6 weken met strombajects en met sustanon van golden gear bezig geweest en ik merkte totaal niks! In de strombajects zaten dikke witte vlokken in! Toen ik dat zag ben ik er meteen mee gekapt!

muaythai zei:
slecht nieuws lees ik overal van GG:mad:

Gek....ik lees alleen maar knappe resultaten als ik de tests zie en dat er dan een paar pannenkoekies hun kuur verklooien en gaan schreeuwen dat het aan hun spulletjes ligt...:rolleyes:

mauriceje zei:
Jongens kap met die rotzooi!! Ben 6 weken met strombajects en met sustanon van golden gear bezig geweest en ik merkte totaal niks! In de strombajects zaten dikke witte vlokken in! Toen ik dat zag ben ik er meteen mee gekapt!

:roflol:

Terug
Naar boven