Fitness Seller

Golden Gear

sjesus wat een slap gezeik alweer... nu komt het volgende afzeik topic weer.

btw. er is niks mis met GG, gg heeft zeer nette labtests neergezet de afgelopen tijd en ze hebben veel tijd en aandacht besteed aan de site en het nieuwe logo. ik gebruik nu zelf een aantal jaar GG en voor mij niks anders meer.

gewoon op en top , zelf nog nooit last gehad van pijnlijke spuitplekken zoals je bij GS hoort de laatste tijd.

mauriceje zei:
Jongens kap met die rotzooi!! Ben 6 weken met strombajects en met sustanon van golden gear bezig geweest en ik merkte totaal niks! In de strombajects zaten dikke witte vlokken in! Toen ik dat zag ben ik er meteen mee gekapt!

Misschien gewoon kristallen?

muaythai zei:
500 mg eq week 1-10

250 mg test week 1-10

yess testo, tis mijn eerste kuur en ik wil tog wel wat vooruitgang zien..

Wat noem je vooruitgang kerel 2 kilo of 15 kilo of wat anders .....je kunt zo veel nemen wat je wilt je kunt zo veel kurtjes samen stellen wat je wilt ...............................maar als je niet vreet of goed traind dan zul je geen vooruitgang zien .

En 250 mg 1-10 testo wat verwacht je daar van.....(wonderen)moet je niet doen ,250 mg testo is net genoeg om je lichaam meer ta laten vreten(voeding) en meer kracht meer niet.

Onthou goed anabolen .....is geen wondermiddel wel hulpmiddel!!!!!

Ik zit ook aan de Boldenone van GG en ik moet zeggen dat het VERREKTE moeilijk cutten is met dit spul. Aders zijn ook goed doorgekomen, dus te meer een teken dat er niets mis mee is.

Maar ja van boldenone only moet je niet veel verwachten, dat heb ik al eerder aangegeven en velen met mij. Dat iemand dan toch zo dwars is met bold-only te gaan kuren... I rest my case :rolleyes:
Bovendien moet je het redelijk hoog doseren, 500mg+ per week is mijn ervaring. MRP op 420 deed niet veel.

Ik heb ook winstrol liggen van GG, ga het volgende week gebruiken. Moet zeggen dat het spul er prima uitziet, beter dan die van GS van vorig jaar wat een klonterige emulsie was en zelfs met de dikste naald nauwelijks in de spuit te krijgen. Kickte wel goed in trouwens, als het er eenmaal inzat.

En ongeduld is een eigenschap die totaal niet past bij BB

• Topic Starter Topic Starter
ik zit nu tot nu toe op 850 mg per week eq en met winstrol 40 mg per dag. Dus aan de dosering ligt het denk ik niet.
Maar misschien moet ik even afwachten ik ben nog niet in mijn 5de week.

zijlstra zei:
ik zit nu tot nu toe op 850 mg per week eq en met winstrol 40 mg per dag. Dus aan de dosering ligt het denk ik niet.
Maar misschien moet ik even afwachten ik ben nog niet in mijn 5de week.

Zonder test?

Van boldenone moet je gewoon niet teveel verwachten is een subtiele kwaliteits bouwer. Zeer zeker niet te vergelijken met deca of test. Bold knalt niet maar doet subtiel zijn werk. En daarbij is bold undec een aas die zeer lang duurd voor enig resultaat.. denk inderaad aan minimaal 5-6 weken voordat het een zijn werk gaat doen.

muaythai zei:
Het is mijn eerste kuur en ik heb op 500 mg gedoseerd, is dat te weinig dan?
En wat is eigenlijk heel laat en waarom begint die shit nou zolaat met werken, want ik kan niet meer wachten. Heb ik ook de kans dat die shit helemaal niet werkt bij sommige mensen?

Dat moet wel voldoende zijn voor een eerste kuur , maar zou personlijk de test E ook op 500mg houden.

@mauriceje : kijk eerst eens naar u voeding en rust en training of die wel in orde is...

Ik gebruik enkel en alleen nog GG , de kwaliteit en de prijs is gewooon super

Tja zijlstra heeft er zelf voorgekozen:rolleyes:

Als je een grafiekje zou maken van de waardes in het bloed van boldenone, zou je zien dat er pas na 6 weken een evenwichtstoestand wordt bereikt (op 400mg ew). Halwaarde tijd van boldenone is ruim 14 dagen. Evt. in een kuur test constant houden en boldenone frontloaden.

@mars, scheelt er niks met je voeding? Kheb je voedingsschema niet gezien, link? Je reageerde toch ook niet op de dbol van EPL? Ik knal daarop. Test e van GG doet het ook prima bij mij (en dat bij slechts 375mg ew).

Ik ben onmogelijk geworden inmiddels met de GG test enanthate. Echt vreselijk opdringerig geil. En de Bold, die knal ik er altijd in op 1000mg de eerste 2 weken, heb je ook geen gezeur met langzaam opkomende effecten.

muscleboy zei:
Dat moet wel voldoende zijn voor een eerste kuur , maar zou personlijk de test E ook op 500mg houden.

@mauriceje : kijk eerst eens naar u voeding en rust en training of die wel in orde is...

Ik gebruik enkel en alleen nog GG , de kwaliteit en de prijs is gewooon super

:rolleyes: kijk eerst eens naar zijn aantal post's ;)

GG afzeikdag vandaag?

Volgens mij is 90+% positief over GG.
Paar noobs die zitten te k*tten met verkeerde stacks en/of voeding houden nou eenmaal ervan de gear de schuld te geven

IKKE zei:
Volgens mij is 90+% positief over GG.
Paar noobs die zitten te k*tten met verkeerde stacks en/of voeding houden nou eenmaal ervan de gear de schuld te geven

Yup!, want aan jezelf kan het niet liggen he!

Terug
Naar boven