Fitness Seller

Golden Gear

Op hoeveel mg zit je?

*schrapt eq inmiddels uit zijn aankomende kuur*

Niet te snel oordelen Yzord, bold is best leuk spul. Ideale bulkroid doordat je lekker kunt vreten!

off topic:
pas je 'locatie' aan ik erger me rot aan die zwarte balk :study:

• Topic Starter Topic Starter
ik wil graag hierbij hier mijn ervaring met jullie delen:) .

Ik heb mr big cat gevolgd met zijn eq en winny stack only, om ervaring op te doen voor mezelf. Voor vele is hij toch wel een 'expert'. Ik kan het volgende concluderen, dat je inderdaad wat massa gaint (zit nu op mijn denk ik 5de week) en dat de gains niet hoog zijn. De 2de en 3de week ging goed, vanwege de winny. Maar daarna bleef het ongeveer stabiel. Uit mijn eigen ervaring is het dat je dan weer als een speer na de 3 de week gaat door de test. Bold werkt nu wel, heb nu wel honger gevoel. Maar de echte gains wat ik normaal van een kuur verwacht blijven uit. Koppig of niet we zijn er nu over uit, test is de basis. Ik verwacht nu geen wonderen meer van mijn kuur. Maar 1 ding is wel zeker, mijn vocht retentie is wel nihiel!

Nou ik heb geen klagen over GG en ik weet mocht het wel zo zijn dat er ALTIJD met die gasten te praten is over hoe en wat....Maar als ik zo zie wat jij eet denk ik maar een ding....

WANNEER BEGIN JE MET ETEN??? WAT JIJ HEEL DE DAG EET IS VOOR MIJ 1 MAALTIJD :D

Als vochtretentie je hoofddoel is, ga dan helemaal niet kuren. Ik lees steeds meer en steeds vaker verhalen van jongens die de ideale 'geen-puistjes-maar-toch-kuren-kuur' hebben gevonden of de 'massa-winnen-maar-zonder-vet' willen kuren.

Bij een kuur komen verscheidene bijwerkingen boven.
Wil je die niet of ben je bang voor iets, kuur dan niet.

Bold is een fantastisch product alleen werkt niet bij iedereen even super.
Ik reageer mild op Primo maar ik heb mensen met 500mg Primo + test beesten zien worden. Mijn persoonlijke ervaring met Bold is zeer goed, ooit begonnen met 300mg per week en nu dik tikken met 750-1000mg/week maar nog altijd een keihard vasculair succes, Bold.

Groetjes aan je 'broer' op de foto Zijlstra!

dennis999 loopt zich ook af te rukken op boldenone, vraag het hem maar eens anders.

hij zegt ook dat het ****ing lang duurt voordat het begint te werken, maar als het eenmaal begint :P

Gek hè met een undecyclenate-ester die eraan hangt! :D

De undecyclenate-ester toont ons het ongeduld dat veel jonge mensen tegenwoordig hebben en al snel naar de roids grijpen als hun vakantie in Spanje niet 'gespierd gevierd' kan worden. De undecyclenate-ester maakt veel jongeren teleurgesteld maar het laat wel zien dat echte kwaliteit tijd kost.

Wat zou dan een mooie lengte van een kuur voor bold zijn.12+ weken?

DBC01 zei:
Gek hè met een undecyclenate-ester die eraan hangt! :D

De undecyclenate-ester toont ons het ongeduld dat veel jonge mensen tegenwoordig hebben en al snel naar de roids grijpen als hun vakantie in Spanje niet 'gespierd gevierd' kan worden. De undecyclenate-ester maakt veel jongeren teleurgesteld maar het laat wel zien dat echte kwaliteit tijd kost.

daarom ga ik een anabool ontwikkelen wat je om het uur in je ader moet spuiten. kuurtje werkt vanaf dag 1 en je hoeft maar vier weken te kuren.

of beter nog;

geen gekloot meer met vials, ik lever het in een infuus, die je net als een stoma onder je broek verstopt.

zo kan je rustig je colleges volgen of vakkenvullen bij de AH, terwijl je toch 24/7 een lekkere flow van a.s door die bloedbaan laat stromen.

redhead zei:
Wat zou dan een mooie lengte van een kuur voor bold zijn.12+ weken?

12 weken lekkerrr inderdaad, met test ernaast en Winny als afsluiter.
Ik begin over 2 weken deel 2 van m'n kuur met naast de HGH Bold/Sust/Tren e woeiii! :D

DBC01 zei:
Als vochtretentie je hoofddoel is, ga dan helemaal niet kuren. Ik lees steeds meer en steeds vaker verhalen van jongens die de ideale 'geen-puistjes-maar-toch-kuren-kuur' hebben gevonden

Mijn rug ziet er meer dan eens uit als een aanblik van de Grand Canyon.

Dat is 1 van de mindere kanten van het kuren, maar dat moet je voor lief nemen, of gewoon aan de creatine/tribulus blijven.

Loo zei:
dennis999 loopt zich ook af te rukken op boldenone, vraag het hem maar eens anders.

hij zegt ook dat het ****ing lang duurt voordat het begint te werken, maar als het eenmaal begint :P

vuile viezerik:D
duurt ff voordat alles op gang komt, maar als de trein eenmaal loopt dan is t ook feest. snap uberhaupt niet dat mensen zich vergrijpen aan deca. eq+test+tren dan ben je toch klaar?

uiteraard zet je er altijd test naast. een kuur zonder test is geen kuur (uitzondering var only, primo-winny)

en ja, zoals dbc al zei je moet ff geduld hebben. das ook niet erg want met moet je minimaal een week of 12 bezig zijn. dus dan ben je lekker lang ON :P

• Topic Starter Topic Starter
SCREWBEAST zei:
Nou ik heb geen klagen over GG en ik weet mocht het wel zo zijn dat er ALTIJD met die gasten te praten is over hoe en wat....Maar als ik zo zie wat jij eet denk ik maar een ding....

WANNEER BEGIN JE MET ETEN??? WAT JIJ HEEL DE DAG EET IS VOOR MIJ 1 MAALTIJD :D

gg is top spul, gs ook ik denk inderdaad dat het aan mij eten ligt zoals vele hebben gezegt. Tussen 9.00 en 17.00 kan er niet echt veel gebulkt worden zal wel na die tijd moeten gebeuren. Maar ik neem express niet veel kolhyd. maar daarvan in de plaats eiwitten. Ik zit in de cut.
By the way klopt het dat eiwitten alleen mogelijk is voor opname met kolhydraten? Ik zit er iedere dag met mijn trainingspartnet over te discusseren.

zijlstra zei:
gg is top spul, gs ook ik denk inderdaad dat het aan mij eten ligt zoals vele hebben gezegt. Tussen 9.00 en 17.00 kan er niet echt veel gebulkt worden zal wel na die tijd moeten gebeuren. Maar ik neem express niet veel kolhyd. maar daarvan in de plaats eiwitten. Ik zit in de cut.
By the way klopt het dat eiwitten alleen mogelijk is voor opname met kolhydraten? Ik zit er iedere dag met mijn trainingspartnet over te discusseren.

nee, klopt niet.

hardgainers zei:
:rolleyes: :scratch: Ik zit het nu een paar keer te lezen maar eehhhh

Op een helder moment zag ik het Hardgainers....beetje ongelukkig geschreven, maar ik begrijp de verwarde jongen.
Beetje meer inleven dus :D

BigMaus zei:
Op een helder moment zag ik het Hardgainers....beetje ongelukkig geschreven, maar ik begrijp de verwarde jongen.
Beetje meer inleven dus :D

tjaa op 1000mg test en 600deca lever je nu éénmaal inlevingsvermogen in... :D

Het ga je goed broeder :evil2: :evil2:

Terug
Naar boven