Glenn GX
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
DBC01 zei:Gek hè met een undecyclenate-ester die eraan hangt!
De undecyclenate-ester toont ons het ongeduld dat veel jonge mensen tegenwoordig hebben en al snel naar de roids grijpen als hun vakantie in Spanje niet 'gespierd gevierd' kan worden. De undecyclenate-ester maakt veel jongeren teleurgesteld maar het laat wel zien dat echte kwaliteit tijd kost.
redhead zei:Wat zou dan een mooie lengte van een kuur voor bold zijn.12+ weken?

DBC01 zei:Als vochtretentie je hoofddoel is, ga dan helemaal niet kuren. Ik lees steeds meer en steeds vaker verhalen van jongens die de ideale 'geen-puistjes-maar-toch-kuren-kuur' hebben gevonden
Loo zei:dennis999 loopt zich ook af te rukken op boldenone, vraag het hem maar eens anders.
hij zegt ook dat het ****ing lang duurt voordat het begint te werken, maar als het eenmaal begint![]()

SCREWBEAST zei:Nou ik heb geen klagen over GG en ik weet mocht het wel zo zijn dat er ALTIJD met die gasten te praten is over hoe en wat....Maar als ik zo zie wat jij eet denk ik maar een ding....
WANNEER BEGIN JE MET ETENWAT JIJ HEEL DE DAG EET IS VOOR MIJ 1 MAALTIJD
![]()
zijlstra zei:gg is top spul, gs ook ik denk inderdaad dat het aan mij eten ligt zoals vele hebben gezegt. Tussen 9.00 en 17.00 kan er niet echt veel gebulkt worden zal wel na die tijd moeten gebeuren. Maar ik neem express niet veel kolhyd. maar daarvan in de plaats eiwitten. Ik zit in de cut.
By the way klopt het dat eiwitten alleen mogelijk is voor opname met kolhydraten? Ik zit er iedere dag met mijn trainingspartnet over te discusseren.
zijlstra zei:By the way klopt het dat eiwitten alleen mogelijk is voor opname met kolhydraten?
Ik zit het nu een paar keer te lezen maar eehhhhhardgainers zei:

BigMaus zei:Op een helder moment zag ik het Hardgainers....beetje ongelukkig geschreven, maar ik begrijp de verwarde jongen.
Beetje meer inleven dus![]()

hardgainers zei:tjaa op 1000mg test en 600deca lever je nu éénmaal inlevingsvermogen in...![]()

hij word een beest