MuscleMeat

Gothics en Altos

Status
Niet open voor verdere reacties.
gothics zijn geil

DvO zei:
:roflol:

zal het niet meer doen, maar je snapt me wel een beetje toch?

Ja zeker wel.

Maar soms is een beetje generaliseren best leuk hoor, zo lach ik bijvoorbeeld altijd hard mee als mensen het bodybuild gedeelte van mijn levensstijl generaliseren.

Who cares, wat je ook doet, je moet het altijd vanuit meerdere perspectieven kunnen bekijken en er ook om kunnen lachen.

Ik denk dat zo een gothic figuur zich over tien jaar ook suf lacht om zichzelf.

DvO zei:
:roflol:

zal het niet meer doen, maar je snapt me wel een beetje toch?

We vatten em, maar jammer is het wel ik verheugde me juist op een interessante zienswijze. Zal opa leuk vinden hehe. :D

Zeggeuh jij gebruikt toch niet?

Heb het hele Topic doorgelezen en er zitten wel leuke opmerkingen bij. :p

Zelf boeien Gothics/Alto's mij niet zoveel. Oké ze kleden zichzelf, in mijn ogen, apart, maar zolang ik geen last van ze heb, heb ik geen reden om ze te haten oid. Laat ze lekker doen waar ze zin in hebben en Gothics/Alto's staan nou niet echt bekend als "relschoppers".

Ik heb wel een keer meegemaakt dat ik voor een paar seconden naar een Gothic zat te kijken, en dat ik meteen een opmerking kreeg als: "shit hé, wat kijk je nou man?"... Tja, dat kun je verwachten als je er zo bij loopt. :o

Aparte lui zijn het tijdens een concert van Rammstein ( vind de muziek leuk en loop de dag na een zware training wel als een lijk de rest van het jaar hoeft dat niet :D )
Het zijn gewoon opvallende verschijningen met hun grote ( nep ) leren jassen, een broek zo groot als een dekbed, zwarte nagellak, en een spierwitte kop het zullen nooit vrienden van mij worden. En tsja als ik mijn lichaam zwaar toetakel door bewerking van ijzer verklaren zij mij ook voor gek!

hele rare figuren dat volk!

ze jagen kleine kinderen de stuipe op t lijf met die zombie koppen van ze! het is gewoon tuig!

Moontribe zei:
Heb het hele Topic doorgelezen en er zitten wel leuke opmerkingen bij. :p

Zelf boeien Gothics/Alto's mij niet zoveel. Oké ze kleden zichzelf, in mijn ogen, apart, maar zolang ik geen last van ze heb, heb ik geen reden om ze te haten oid. Laat ze lekker doen waar ze zin in hebben en Gothics/Alto's staan nou niet echt bekend als "relschoppers".

Ik heb wel een keer meegemaakt dat ik voor een paar seconden naar een Gothic zat te kijken, en dat ik meteen een opmerking kreeg als: "shit hé, wat kijk je nou man?"... Tja, dat kun je verwachten als je er zo bij loopt. :o

Geen relschoppers? Moet je is naar een ontruiming komen van een van hun kraakpanden. Of weer zo'n leuke demonstratie tegen kapitalisme. De halve stad wordt dan vernield en geplunderd.

@kees

Om nog maar te zwijgen van de lucht. Een naaste van me die bij de politie werkt had er laatst een stuk of 50 opgepakt. En die vertelde dat ze gewoon spuitbussen met luchtverfrisser bij zich hadden om de stank te verjagen (geen grap)

Erg vage mensen zijn het, vaak ook van die krakers idd. Die 2 gasten die 6 jaar geleden op 'n school in de VS leerlingen en leraren doodschoten waren ook van die alto's of gothics.

bij ons in het dorp waren er vorig jaar vergaderingen van het europese parlement en die lijers waren het daar ergens niet mee eens. dus ze gingen maar ff demonstreren ipv van werken!!!

het zijn ook nog s de grootste lui drollen die er zijn die gasten! en datz estinken vink ook nie zo vreemd...wat wil je al loop je 2weken indezelfde kleren rond! bij mij zat er in de klas ook zon smeerlap en je word gewoon echt helemaal ziek van die lucht di er om die gozer heen hangt!

het is gewoon tuig van de bovenste plank! :cool:

En dikke mensen dan, die zijn pas vervelend he!

Zie je weer zo'n dik iemand overdreven hard lachen, GA SPORTEN VERDOMME, denk ik dan, een beetje lachen in mijn uitzicht tsssk. Sommige dragen dan ook nog van die korte truitjes waar hun pens onderuit hangt. De regering zou deze mensen moet ontvoeren in een zwart busje, meenemen naar een steeg, en met zo'n luger neerschieten. :)

Var zei:
En dikke mensen dan, die zijn pas vervelend he!

Zie je weer zo'n dik iemand overdreven hard lachen, GA SPORTEN VERDOMME, denk ik dan, een beetje lachen in mijn uitzicht tsssk. Sommige dragen dan ook nog van die korte truitjes waar hun pens onderuit hangt. De regering zou deze mensen moet ontvoeren in een zwart busje, meenemen naar een steeg, en met zo'n luger neerschieten. :)
Hey! Dit zie ik als een persoonlijke bedreiging aan mijn adres!

sanniejj zei:
Geen relschoppers? Moet je is naar een ontruiming komen van een van hun kraakpanden. Of weer zo'n leuke demonstratie tegen kapitalisme. De halve stad wordt dan vernield en geplunderd.

Ik woon in een dorp. :D

Iig. zelf heb ik geen slechte ervaringen met Gothic's/Alto's, maar 1 ding is zeker, veel mensen mogen ze niet. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar] ;)

dj_phreak zei:
Ik verkeer regelmatig in omgevingen met veel goths. En ik kan je vertellen: als er 1 groep mensen trieste meelopers zijn, dan zijn zij het wel. BrEeZaH-jeugd is er niets bij wat betreft kuddementaliteit. Plus dat ze dan zelf nog eens extra lopen te benadrukken dat ze onderdrukt worden OMDAT ze apart, creatief en intelligent zijn. Alledrie pertinent onwaar. Dit is IMO dit decennium echt de meest extreme uiting van puberale zwakte.
whaha, jij weet elke keer de snaar te raken. Ik heb geen last van ze, zijn meestal rustig. Op mijn oude vwo-school waren ze echt creatief&intelligent. Denk aan rock-bandjes, teksten schrijven etc. Een vriend van me is/was alto. Het enige dat ik jammer vind is dat als meisjes alto worden ze zich anders gaan gedragen. Misschien overgestapt naar de 'darkside'. Zonde, want er zit vaak mooi spul tussen.

CQ_Demolisher zei:
Het enige dat ik jammer vind is dat als meisjes alto worden ze zich anders gaan gedragen. Misschien overgestapt naar de 'darkside'. Zonde, want er zit vaak mooi spul tussen.

So true. Ze zijn vaak niet eens dom ofzo. Maar uiterlijk gezien zo.. zo... onvrouwelijk :mad: Platte verrotte gymschoentjes/kisten. Baggy broeken en vesten, geen make up. Wat is dat toch voor coïtuse-verloochening :mad:

Gister zaten al die stukken vuil weer bij de wapenbeurs in de RAI. Beetje de ingang blokkeren en fysiek geweld te gebruiken tegen bezoekers en de politie. En dit is nou precies de reden waarom ik zo'n hekel heb aan dit soort mensen. Het zijn gewoon een stel facisten.

MightyDuck zei:
So true. Ze zijn vaak niet eens dom ofzo. Maar uiterlijk gezien zo.. zo... onvrouwelijk :mad: Platte verrotte gymschoentjes/kisten. Baggy broeken en vesten, geen make up. Wat is dat toch voor coïtuse-verloochening :mad:
Gaat vanzelf over. Zo liep ik er ook bij en zelfs ik ben aardig opgedroogd.

sanniejj zei:
Gister zaten al die stukken vuil weer bij de wapenbeurs in de RAI. Beetje de ingang blokkeren en fysiek geweld te gebruiken tegen bezoekers en de politie. En dit is nou precies de reden waarom ik zo'n hekel heb aan dit soort mensen. Het zijn gewoon een stel facisten.
Nou zijn natuurlijk niet al dit soort figuren alto's. Maar het is inderdaad wel ironisch: geweld gebruiken om je standpunt tegen geweld kracht bij te zetten.

En dat is ook mijn grootste probleem met goths: die zijn ook zo kortzichtig. Ze kopen geen merkkleding (behalve dat ze allemaal alles bij dezelfde 3 zaken in Nederland halen :rolleyes: ) om "apart" te zijn. Maar ze kunnen ook niet iets anders dragen, want dan worden ze door hun gothic vriendjes uitgekotst. Ja, dan ben je echt een individu. :rolleyes:

Jullie hebben t hier bijna alleen maar over alto's niet over gothics.
Gothics zijn meestal terug getrokken en daar heb je gewoon geen last van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven