- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DvO zei:
zal het niet meer doen, maar je snapt me wel een beetje toch?
DvO zei:
zal het niet meer doen, maar je snapt me wel een beetje toch?

)Moontribe zei:Heb het hele Topic doorgelezen en er zitten wel leuke opmerkingen bij.![]()
Zelf boeien Gothics/Alto's mij niet zoveel. Oké ze kleden zichzelf, in mijn ogen, apart, maar zolang ik geen last van ze heb, heb ik geen reden om ze te haten oid. Laat ze lekker doen waar ze zin in hebben en Gothics/Alto's staan nou niet echt bekend als "relschoppers".
Ik heb wel een keer meegemaakt dat ik voor een paar seconden naar een Gothic zat te kijken, en dat ik meteen een opmerking kreeg als: "shit hé, wat kijk je nou man?"... Tja, dat kun je verwachten als je er zo bij loopt.![]()

Hey! Dit zie ik als een persoonlijke bedreiging aan mijn adres!Var zei:En dikke mensen dan, die zijn pas vervelend he!
Zie je weer zo'n dik iemand overdreven hard lachen, GA SPORTEN VERDOMME, denk ik dan, een beetje lachen in mijn uitzicht tsssk. Sommige dragen dan ook nog van die korte truitjes waar hun pens onderuit hangt. De regering zou deze mensen moet ontvoeren in een zwart busje, meenemen naar een steeg, en met zo'n luger neerschieten.![]()
dj_phreak zei:Hey! Dit zie ik als een persoonlijke bedreiging aan mijn adres!

sanniejj zei:Geen relschoppers? Moet je is naar een ontruiming komen van een van hun kraakpanden. Of weer zo'n leuke demonstratie tegen kapitalisme. De halve stad wordt dan vernield en geplunderd.

whaha, jij weet elke keer de snaar te raken. Ik heb geen last van ze, zijn meestal rustig. Op mijn oude vwo-school waren ze echt creatief&intelligent. Denk aan rock-bandjes, teksten schrijven etc. Een vriend van me is/was alto. Het enige dat ik jammer vind is dat als meisjes alto worden ze zich anders gaan gedragen. Misschien overgestapt naar de 'darkside'. Zonde, want er zit vaak mooi spul tussen.dj_phreak zei:Ik verkeer regelmatig in omgevingen met veel goths. En ik kan je vertellen: als er 1 groep mensen trieste meelopers zijn, dan zijn zij het wel. BrEeZaH-jeugd is er niets bij wat betreft kuddementaliteit. Plus dat ze dan zelf nog eens extra lopen te benadrukken dat ze onderdrukt worden OMDAT ze apart, creatief en intelligent zijn. Alledrie pertinent onwaar. Dit is IMO dit decennium echt de meest extreme uiting van puberale zwakte.
CQ_Demolisher zei:Het enige dat ik jammer vind is dat als meisjes alto worden ze zich anders gaan gedragen. Misschien overgestapt naar de 'darkside'. Zonde, want er zit vaak mooi spul tussen.
Platte verrotte gymschoentjes/kisten. Baggy broeken en vesten, geen make up. Wat is dat toch voor coïtuse-verloochening 
Gaat vanzelf over. Zo liep ik er ook bij en zelfs ik ben aardig opgedroogd.MightyDuck zei:So true. Ze zijn vaak niet eens dom ofzo. Maar uiterlijk gezien zo.. zo... onvrouwelijkPlatte verrotte gymschoentjes/kisten. Baggy broeken en vesten, geen make up. Wat is dat toch voor coïtuse-verloochening
![]()
Nou zijn natuurlijk niet al dit soort figuren alto's. Maar het is inderdaad wel ironisch: geweld gebruiken om je standpunt tegen geweld kracht bij te zetten.sanniejj zei:Gister zaten al die stukken vuil weer bij de wapenbeurs in de RAI. Beetje de ingang blokkeren en fysiek geweld te gebruiken tegen bezoekers en de politie. En dit is nou precies de reden waarom ik zo'n hekel heb aan dit soort mensen. Het zijn gewoon een stel facisten.
) om "apart" te zijn. Maar ze kunnen ook niet iets anders dragen, want dan worden ze door hun gothic vriendjes uitgekotst. Ja, dan ben je echt een individu.