AndroidHealthClinic

Gothics en Altos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nix mis met die gasten. Ze doen geen vlieg kwaad. Het zijn juist die ****ed up agressieve lonsdale knakkers, witte n*gers en ander baco-tuig die liggen te rellen en de zaak te verzieken. Alto's zie je zelden ruzie uitlokken, staan voor veel dingen open etc. Ok, vaak houden ze er een vreemde denkwijze bij na, maar ach, kan er wel mee omgaan :)

Prima volk dus, nix mis mee. Sowieso, nu praat je over die groepen zoals zij ook over ons praten. Opgepompte spierbundels, beetje patsen in hun strakke truitjes, de bink uithangen en proberen allemaal lekkere wijven te palen. Stricte eetschema's en 4x per week trainen, en waarvoor? Gaat nergens over zeggen ze dan.

Ieder z'n meug...

ik hoorde laatst dat alle bodybuilders homo's zijn

vanmiddag op mn werk een gothic meisje van 18 ofzo..echt ****ing goed te palen :D :D

JimmyH zei:
is dat niet net zoiets als zeggen dat je een bodybuilder bent,, en dan niet gaan trainen.... of zie ik het nou helemaal verkeerd

(Voorbeeld:Centaur)

Wat verwacht je dan dat ik doe?

Weheheh, wat een belachelijk topic weer.

Ik wacht nog steeeeeds op de uitleg van DvO wat Gothic-zijn voor hem is, hoe het z'n leven beheerst en wat ie ervoor doet en laat...als je dit niet beantwoord vrees ik dat je het gewoon niet bént want ik heb het al 4 keer gevraagd en anderen ook.

Inderdaad, ik wacht ook nog steeeeds.

Gripipido zei:
Weheheh, wat een belachelijk topic weer.

Ja en daarom zeker negatieve karma geven aan mensen (zoals mij) die vinden dat veel gothics en andere alternatievelingen rellend vuil zijn?

Gelukkig kan ik je 4x zoveel neg. karma geven. Bij deze!

Mensen geilen echt op karma hier.
Ik zie een soort van een verhouding bij sommige mensen, hoe groter het balkje van hun karma is, des de groter hun pik is in hun gedachten.

kusje

wie wil er aan mijn balkje likken?

DvO zei:
Mensen geilen echt op karma hier.
Ik zie een soort van een verhouding bij sommige mensen, hoe groter het balkje van hun karma is, des de groter hun pik is in hun gedachten.

kusje

En daarom moet je maar misbruik maken van het systeem?

Daar heb ik het toch niet over?

Dvo jij bent geen gothic... wannab ^^

ssst :p

DvO zei:
Wat verwacht je dan dat ik doe?

ik weet niet,, maar het enige wat jou dus gothic maakt is jou denkwijze, maar het lijkt mij dat er meer bij komt kijken. Bij het bb-er zijn is trainen niet het enigste, bij het baco-boy zijn is het baco drinken niet het enigste,, daar komt nog veel meer bij kijken zoals cool zijn op msn.....

Als ik dezelfde ideeën zou hebben als een terrorist,, dat maakt mij er nog geen...

DBC01 zei:
Ik doe altijd een electrische gitaar na als er een paar langslopen in de stad, is erg vermakelijk! :D

:roflol: :roflol: :roflol:

Ik ben een paar keer achter ze aan gelopen als frankenstein.

WUUUHHAAAAAAAAAA RRRRGHHHHHHH

Haha lachen inderdaad

Maar even serieus, gothics zoals wij ze kennen, gekleed in het zwart, ieder teken van commercie angstvallig vermijdend en een uiterlijk dat zoveel mogelijk aan een lijk doet denken..

Die mensen hebben een reden om zich zo te kleden.

Ze hebben een bijna obsessieve neiging om te laten zien hoe anti- ze wel niet zijn. Anti-geloof, anti-maatschappij, anti-aanpassing, anti-leven etc.

Het leven, dat is vreselijk ! Iedereen is een kuddedier, behalve ik ! Ik ontstijg deze menselijke eigenschap, ik ben GOTHICCCCCC !!!!!

Alleen anti- zijn is niet genoeg voor ze, iedereen moet het namelijk zien. Om dat te bewerkstelligen willen ze shockeren en trachten ze ondanks hun verwarde instelling toch wat aandacht te krijgen.

Dat lukt ze dus door hun manier van kleden.

'Ons' als personen die zich graag op een goede manier kleden, niet omdat wij zo graag aanpassen hoor, maar gewoon omdat wij de menselijke neiging hebben er aantrekkelijk uit te willen zien, ons valt dat op, logisch ?

Lijkt me wel, dat is ook precies de bedoeling.

Maar desondanks het feit dat deze mensen niet in hun waarde gelaten willen worden (het kan ze tenslotte nietsssss schelen wat de normale sterveling van ze vindt) moeten wij dat wel doen ???

Haha ik dacht het niet hoor, ik kijk graag naar mensen en als ik iets of iemand grappig vind dan lach ik daar gewoon om. Zo geldt dus ook voor Gothics. Het is vooral de tegenstrijdigheid dat ik zo grappig vind. Als alles zo klote is, waarom doe je er dan deels wel aan mee en waarom pleeg je dan niet gewoon zelfmoord ?

Komt misschien wat simpel over, maar gothics zijn gewoon te doorzichtig en het lachen dus dubbel en dwars waard.

Maargoed, de zon schijnt, dus je ziet ze dan geloof ik niet op straat.. Volgende winter zal ik mijn frankenstein move zeker weer eens uit de kast halen ! :p

leGionellz zei:
Maar even serieus, gothics zoals wij ze kennen

Je bedoelt gothics zoals jij ze ziet.

PS: mensen die niemand kwaad doen in hun waarde laten doe je ongeacht of het ze nu veel uitmaakt of niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven