Fitness Seller

Gothics en Altos

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach krza, ouwe relnicht :o

Eigenlijk zijn het gewoon allemaal meelopers. Net als die n*gers die bij "put your
hands in the air and wave them like you just don't care" z'n handen in de lucht doen. Als het je écht niet interessert doe je dat gewoon niet..

sanniejj zei:
Ja en daarom zeker negatieve karma geven aan mensen (zoals mij) die vinden dat veel gothics en andere alternatievelingen rellend vuil zijn?

Gelukkig kan ik je 4x zoveel neg. karma geven. Bij deze!

Yep, daarom.
Ik beoordeel jou niet op je uiterlijk maar op wat er, in dit geval, uit je toetsenbord rolt. En dat is in dit topic grote crap.

DvO zei:
Als je dat bij mij zou doen, al zou ik gothic zijn, dan liep je die dag erna voor de rest van je leven als frankenstein.

God wat een heerlijk gevoel voor humor man !

Misschien moet je er ook als een lijk bij gaan lopen, komt je uiterlijk in ieder geval nog een beetje overeen met je gevoel voor humor en hetgeen je pretendeert te zijn :thumbs:

Denk erom he, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd vriend !

Laat iedereen gewoon in zijn waarde man. Ik heb in ieder geval geen last van ze.

Was geen grap hoor.
Ik lach me trouwens heel dit topic al een breuk, vooral om mannetjes zoals jij die zichzelf o zo grappig vinden

Van mij mag iedereen erbij lopen zoals hij wil,mij niet gelaten. wat mij wel stoort aan bepaalde gothics is dat ze een nogal fatalistische kijk op het leven hebben waardoor ze imo heel wat tijd en kansen weggooien. Ook heb je langs de andere kant een paar typetjes die zichzelf in hun scene superieur voelen. @ diebiesie: de reden dat frietbakker aan je twijfelt is dat je gothics in een zin vergelijkt met crusts,hardcore enz. Dat klinkt in de oren van iemand die in de muziek zit hetzelfde als je de groenen,allochtonen en gabbers als hetzelfde ziet.

Gripipido zei:
Yep, daarom.
Ik beoordeel jou niet op je uiterlijk maar op wat er, in dit geval, uit je toetsenbord rolt. En dat is in dit topic grote crap.

LOL

Misschien dat het je opvalt als je terug komt in de realiteit.

yo DvO, jij vind jezelf wel ZwaarDeMan hè, sinds je kuurt :D

leGionellz zei:
God wat een heerlijk gevoel voor humor man !

Misschien moet je er ook als een lijk bij gaan lopen, komt je uiterlijk in ieder geval nog een beetje overeen met je gevoel voor humor en hetgeen je pretendeert te zijn :thumbs:

Denk erom he, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd vriend !

Oh god heerlijk wat gaat het hier weer lekker. Je komt een paar dagen niet en de kinders maken alweer ruzie. DvO leg DBC nou gewoon uit wat dat goth zijn mentaal voor jou in houd, dan begrijpen we het allemaal en mekkert er niemand meer. Das beter dan te lopen rellen over humor etc want dat gaat nergens over en maakt je eerdere post over het goth zijn ongeloofwaardig.

Dit is net zo'n moslim discussie, en als de moslim dan eindelijk van de boze blanke mag uitleggen wat moslim zijn nou eigenlijk inhoud, dán wil ie niet meer en gaat ie irrelevante informatie rondroepen.

LeGionellz, trek je dr niks van aan knaap. Ik lach me kapot om jou vanavond ga vooral lekker door :roflol:

Eend heeft trouwens begrip voor beiden, ook voor DvO, het zou alleen zo zonde zijn wanneer dit een bash topic werd zonder DBC's vraag beantwoord te zien. :sad:

boogie zei:
yo DvO, jij vind jezelf wel ZwaarDeMan hè, sinds je kuurt :D

???
Doe nou niet alsof je mensen kennis hebt.
Ik zit hier niet om me hier de man te voelen, want dan val ik hier ws in het niets, omdat iedereen hier zo denkt.

Ik ga out van mensen met vooroordelen, daar maak ik me druk over

@ mighty

Ik ben geen gothic, ja ik heb gezegd dat ik dat was
Waarom? Omdat hier gothics de grond in worden geboord voor niks. Of het nou gothics of altos of gabbers zijn.
Het gaat gewoon nergens over, vervang het woord gothic voor n*ger en dan heb je waarschijnlijk tegenspraak van iedereen.
Maar omdat ik er voor op kom, voel ik me waarschlijnlijk gelijk de man. Ik loop nou eenmaal niet mee met het haantjes gedrag dat door vele vertoont wordt hier.

DvO zei:
???
Doe nou niet alsof je mensen kennis hebt.
Ik zit hier niet om me hier de man te voelen, want dan val ik hier ws in het niets, omdat iedereen hier zo denkt.

Ik ga out van mensen met vooroordelen, daar maak ik me druk over
doe niet zo verontwaardigd sjap. staat toch een :D achter.

Whahahah hij is geen gothic, dat is toch wel een leuke ontknoping :roflol:

waarom moet ik bij het lezen van dit topic denken aan die discotheek vol 16jarigen waar ik gisteravond nota bene belandde!? :D

Heb geen probs met gothics, ze moeten het zelf maar weten hoe ze erbij willen lopen...

Ik heb vroeger ook zo'n tijd gehad van: ik ben toch een freak dus waarom niet helemaal freaky doen... en nu is da nog net hetzelfde maar dan freaky met het trainen en eten...

Ge moet natuurlijk ook niet naar die magere gothics kijken die op't straat lopen hé :) ge moet nen coole gothic zijn... kijk ff nor de clip Tainted Love van onze oppergod Marilyn Manson en ge moet die breakdancer met zijn t-shirt Ain't nothing but a goth thing in't oog houden, die doet echt wel coole moves :)

En euhmz... jullie willen je toch altijd afscheiden van de beachboys en de breezerjongetjes ... niks is meer freaky en helemaal niet breezah dan zo'n mega grote gothic :) waar je echt niet mee wilt sollen :). Toont dan ook ECHT dat je het niet doet voor de chicks want de meeste knappe meiden vallen daar niet op: dus voor de eerste gothic BB'er: RESPECT :) nu nog ff wachten tot ie eraan komt...

Grtz
DiS

DvO zei:
@ mighty

Ik ben geen gothic, ja ik heb gezegd dat ik dat was
Waarom? Omdat hier gothics de grond in worden geboord voor niks. Of het nou gothics of altos of gabbers zijn.
Het gaat gewoon nergens over, vervang het woord gothic voor n*ger en dan heb je waarschijnlijk tegenspraak van iedereen.
Maar omdat ik er voor op kom, voel ik me waarschlijnlijk gelijk de man. Ik loop nou eenmaal niet mee met het haantjes gedrag dat door vele vertoont wordt hier.

Ok bro, nou volgende keer in een moslim topic niet gaan verkondigen dat je je hebt bekeerd tot de islam he :finger:

:roflol:

zal het niet meer doen, maar je snapt me wel een beetje toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven