- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leGionellz zei:
sanniejj zei:Ja en daarom zeker negatieve karma geven aan mensen (zoals mij) die vinden dat veel gothics en andere alternatievelingen rellend vuil zijn?
Gelukkig kan ik je 4x zoveel neg. karma geven. Bij deze!
DvO zei:Als je dat bij mij zou doen, al zou ik gothic zijn, dan liep je die dag erna voor de rest van je leven als frankenstein.
Gripipido zei:Yep, daarom.
Ik beoordeel jou niet op je uiterlijk maar op wat er, in dit geval, uit je toetsenbord rolt. En dat is in dit topic grote crap.
leGionellz zei:God wat een heerlijk gevoel voor humor man !
Misschien moet je er ook als een lijk bij gaan lopen, komt je uiterlijk in ieder geval nog een beetje overeen met je gevoel voor humor en hetgeen je pretendeert te zijn![]()
Denk erom he, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd vriend !

boogie zei:yo DvO, jij vind jezelf wel ZwaarDeMan hè, sinds je kuurt![]()

doe niet zo verontwaardigd sjap. staat toch eenDvO zei:
Doe nou niet alsof je mensen kennis hebt.
Ik zit hier niet om me hier de man te voelen, want dan val ik hier ws in het niets, omdat iedereen hier zo denkt.
Ik ga out van mensen met vooroordelen, daar maak ik me druk over
achter.boogie zei:doe niet zo verontwaardigd sjap. staat toch eenachter.

ge moet nen coole gothic zijn... kijk ff nor de clip Tainted Love van onze oppergod Marilyn Manson en ge moet die breakdancer met zijn t-shirt Ain't nothing but a goth thing in't oog houden, die doet echt wel coole moves 
waar je echt niet mee wilt sollen
. Toont dan ook ECHT dat je het niet doet voor de chicks want de meeste knappe meiden vallen daar niet op: dus voor de eerste gothic BB'er: RESPECT
nu nog ff wachten tot ie eraan komt...DvO zei:@ mighty
Ik ben geen gothic, ja ik heb gezegd dat ik dat was
Waarom? Omdat hier gothics de grond in worden geboord voor niks. Of het nou gothics of altos of gabbers zijn.
Het gaat gewoon nergens over, vervang het woord gothic voor n*ger en dan heb je waarschijnlijk tegenspraak van iedereen.
Maar omdat ik er voor op kom, voel ik me waarschlijnlijk gelijk de man. Ik loop nou eenmaal niet mee met het haantjes gedrag dat door vele vertoont wordt hier.