AndroidHealthClinic

Gouden Kooi per 1 febr 2008 van de buis!

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Ik moet eerlijk bekennen toen het nog op Talpa was, dat ik anti-gouden kooi was. Sinds het op RTL5 te zien is heb ik wel een beetje gevolgd. Niet omdat het een bijster intelligent programma is, maar omdat het genieten om de "tekortkomingen" van deze gasten te zien, en hoe vals mensen elkaar kunnen uitspelen om winnaar te kunnen zijn!

bron: reporter.msn.nl
Het omstreden reality televisieprogramma De Gouden Kooi stopt niet eind dit jaar, zoals eerder aangekondigd, maar pas op 1 februari. RTL-baas Fons van Westerloo, die meermaals liet weten zelf niet al te gecharmeerd te zijn van het programma, had aan het begin van dit tv-seizoen nog laten weten dat hij uiterlijk 1 januari de stekker uit het programma zou trekken.

Nu is dus besloten om het programma nog een maand langer op de buis te laten zien. De reden zou zijn dat men wil stoppen met een daverende slotaflevering waarbij een van de dan nog in de miljonairsvilla verblijvende 'miljonairs' ook daadwerkelijk met minimaal een miljoen de villa verlaat.

De Gouden Kooi is een zeer omstreden programma. RTL wilde het programma na de overname van Talpa/Tien van John de Mol dan ook eigenlijk dumpen, maar kwam uiteindelijk tot het compromis om het tot het eind van het jaar uit te zenden op RTL5. De Mol zou het format dan in het buitenland kunnen verkopen.

Nou ben benieuwd, Jaap of Huub.

• Topic Starter Topic Starter
Denk ook Jaap of Huub..

Dennis is echt een master-sukkel zeg... Alleen maar grote bek en alles is blablabla bij die gast.

dennis is homo hahahha.

huub wint of terror jaap

Ik hoop Brian, ik mag die antilliaanse rat wel.

als er in de komende maanden goede kijkcijfers zijn gaan ze die zooi echt niet stopzetten.

komt botje er nog soms in?

al die lui zijn dom
huub: heeft zich laten ppen door die andere gay
jaap: morbide obese kansloze stakker
brian: semi coole half antiliaan die dringend anger management nodig heeft
dennis: zong gister de backstreetboys??:eek: en moet nog uit de kast komen.

EN dan die vrouwen...die zijn helemaal dom.

wel cool programma om die r**ards te kijken

als er in de komende maanden goede kijkcijfers zijn gaan ze die zooi echt niet stopzetten.
Er zijn volgensmij altijd al redelijke goede kijkcijfers maar daar gaat het bij de Mol niet om.

Ik denk eigenlijk dat Brian wint, Huub en Jaap staan iets teveel in de belangstelling en ik denk dat Brian als een soort van underdog wint.

Maar hoe gaat die "finale" er dan uitzien? Komen er afvalrondes ofzo?

Dennis.. :roflol:

Ik gun het Jaap om te winnen!

ik snap geen reet van die namen :roflol:

ik heb het dan ook nog nooit gezien, puur uit principe (en ik kijk geen tv, dat scheelt ook)

hahaha ik kijk dat nooit ik kan dat ook niet ontvangen hier

ach buttyboys ,brothers en patta's genoeg toch?

hebben wij geen gouwe kooi voor nodig aight:! ;) :P

• Topic Starter Topic Starter
ach buttyboys ,brothers en patta's genoeg toch?

hebben wij geen gouwe kooi voor nodig aight:! ;) :P

Respect dogggg!

Denk trouwens dat Brian zich nog wel gek laat maken door Huub of Jaap en eruit gekickt wordt omdat 'ie z'n poten niet thuis ken houden.

Gister gaf die z'n meisje een mini-kopstoot haha!

Die wijven maken geen schijn van kans, Nadia is ook zo'n stomme doos...

Jaap staat om het punt om er uit te stappen.

Ben benieuwd hoe iemand nu kan winnen dan nog als er niemand meer uit gaat.

Hoe wordt de winnaar nou bekend als het programma nog maar 3 maanden op de buis is?
ik dacht dat het bij de gouden kooi erom ging wie het het langst zou volhouden. Nu weten die sukkels dat ze er nog 3 maanden in moeten blijven en dat er dan al een winnaar wordt gekozen pffff.. Moeten mensen gaan stemmen ofzo , weet iemand hoe dat zit ?

vraag me af hoe dat allemaal met die contracten zit die de bewoners van de villa getekend hebben.

Terug
Naar boven