Fitness Seller

Goudse politiebaas ziet het licht

sjekoog

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
169
Lengte
1m89
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
De politie Gouda heeft inmiddels 647 criminele jongeren op een "daderlijst" en de meesten daarvan zijn Marokkaanse jongens. Korpschef Jan Stikvoort heeft genoeg van het pappen en nathouden en wil een harde aanpak.

"En snel ook, ik ben het spuugzat", zegt hij. "Het maakt me niet uit hoe, maar ik wil er vanaf. Iedereen wil er vanaf. Praten helpt niet meer en theedrinken al helemaal niet," zegt hij in De Telegraaf.

Uitkering intrekken

Uit huis plaatsen, uitkering intrekken en onder toezicht stellen zijn volgens hem de oplossingen. En ook aanpakken door ze voor hun groep voor schut te zetten.

Onder 12

Stikvoort zegt vooral problemen te hebben met jongens onder de 12 die strafrechterlijk niet aan te pakken zijn.

Ouders ferm toespreken helpt niet. "Een deel van deze jonge relschoppers heeft tachtig-plussers als vader. Oftewel verwesterde kinderen met vaders die voor hun gevoel nog in het Rifgebergte zitten. Deze jongeren hebben thuis niets te vrezen en zijn daarom wel de criminelen van later," zegt hij in de krant.

All hail jan stikvoort!

geniaal nu de rest nog over de dam

wanneer worden die oost-europeze drugsdealers en vrouwenhandelaren eens aangepakt!

of is het makkelijker om met 30 man wat hangjongeren te benaderen? links tuig!

• Topic Starter Topic Starter
wanneer worden die oost-europeze drugsdealers en vrouwenhandelaren eens aangepakt!

of is het makkelijker om met 30 man wat hangjongeren te benaderen? links tuig!

Wanneer leer jij het verschil tussen rechts en links?
Jouw bevolkingsgroep heeft de prioriteit in deze.

proeft een beetje naar, blablablabla

al de 100000x dat het word gezegd, er veranderd toch niks in gouda...

goed hoop dat meer mensen het door beginnen te krijgen

Wss staat er morgen weer in de krant dat balkenende geschokt is door deze uitspraken. Wat een bang en meeloperig k*t land is nederland toch.

Hebben ze nu een 'daderlijst' van allemaal kleine vervelende ventjes van onder de 12?:o

Zal ook zeer veel helpen om de uitkering in te gaan trekken ja, dan is het gelijk 100% zeker dat ze weer gaan stelen voor hun geld.

De lijst is er? mooi eens kijken of de Russen nog een plekje hebben in Siberie voor een jaartje of 2.

Mijn matties in Gouda je weet

De politie is het al heel lang zat, maar je hebt ook nog de rechterlijke macht. Die neemt de eindbeslissing en kiest heel vaak voor een taakstrafje of een geldboete. Daar zit het probleem.

De politie Gouda heeft inmiddels 647 criminele jongeren op een "daderlijst" en de meesten daarvan zijn Marokkaanse jongens. Korpschef Jan Stikvoort heeft genoeg van het pappen en nathouden en wil een harde aanpak.

"En snel ook, ik ben het spuugzat", zegt hij. "Het maakt me niet uit hoe, maar ik wil er vanaf. Iedereen wil er vanaf. Praten helpt niet meer en theedrinken al helemaal niet," zegt hij in De Telegraaf.

Uitkering intrekken

Uit huis plaatsen, uitkering intrekken en onder toezicht stellen zijn volgens hem de oplossingen. En ook aanpakken door ze voor hun groep voor schut te zetten.

Onder 12

Stikvoort zegt vooral problemen te hebben met jongens onder de 12 die strafrechterlijk niet aan te pakken zijn.

Ouders ferm toespreken helpt niet. "Een deel van deze jonge relschoppers heeft tachtig-plussers als vader. Oftewel verwesterde kinderen met vaders die voor hun gevoel nog in het Rifgebergte zitten. Deze jongeren hebben thuis niets te vrezen en zijn daarom wel de criminelen van later," zegt hij in de krant.

All hail jan stikvoort!

:S

Wat een belachelijke suggesties zeg.

What next? Stop ze allemaal in een kamp waar ze dingen moeten bouwen etc? Af en toe een paar onder de ''douche'' zetten? Op een stapel gooien en een fikkie steken?

damn

:S

Wat een belachelijke suggesties zeg.

What next? Stop ze allemaal in een kamp waar ze dingen moeten bouwen etc? Af en toe een paar onder de ''douche'' zetten? Op een stapel gooien en een fikkie steken?

damn

Wat heb jij dan voor ideeën? Het is een feit dat gevangenisstraf statusverhogend werkt in de groep waarin ze verkeren. Een taakstraf is helemaal lachwekkend natuurlijk.

Terug
Naar boven