XXL Nutrition

Goudse politiebaas ziet het licht

Nederland, 2009. Niemand hoeft in Nederland te stelen. Heb je weleens gehoord van uitkeringen, studiefinanciering voor een opleiding en dergelijke... Misschien moet je eens eerst tijd in een opleiding steken en dan nog eens gaan solliciteren.

Als je iets wilt bereiken in Nederland, zijn mogelijkheden genoeg.

studiefinanciering van 90 euro? waarvan je je schoolgeld a 1500 euro perjaar en je verzekring moet betalen 100 euro - 50 zorg toeslag..

en dan nog je onderhoud.. dus met andere woorden je zult moeten gaan werke om je zelf te kunnen onderhouden, maar wees is eerlijk
ik denk dat 60% van de werkgevers liever een nederlander in dienst neem dan een allochtoon..

Onzin, wat niemand hier begrijpt is dat dat soort middeleeuwse aanpakken het allemaal alleen nog maar erger maakt.
Wat zou jij doen als jij in een heropvoedingskamp geplaats word? Lekker mee gaan ermee en er als een herboren mens uitkomen en zoveel mogelijk je best doen voor dezelfde maatschappij die je uit huis heeft geplaats, je uitkering heeft afgepakt en je kinderen in een heropvoedingskamp heeft geplaats?

Lijkt me sterk.

Zelfde geldt voor het 'voor schut zetten voor de groep' als jij voor schut word gezet voor al je maten dan word je daar toch ook alleen nog maar bozer van?

ik weet niet waar jij op doelt maar ik heb het niet over concentratiekampen ofzo hoor :rolleyes:
er zijn heropvoedingscentra waar men jongeren meeneemt op kamp bijv zeilen of survival.
Discipline en respect voor de ander probeert men op die manier alsnog bij te brengen.
Natuurlijk kun je niet elke jongere meer vormen maar het is beter dan een taakstrafje lijkt me.

Goed dat het in de krant is gekomen, die marokkanen hebben niets te verliezen en daarom gaan ze op het criminele pad.

over het algemeen worden veel kinderen aan hun lot overgelaten ( uit grote marokaanse gezinne),
en omdat ze meestal uit een groot gezin komen krijgen ze individueel niet zo veel aandacht ( en geld) en wille dat extra geld toch wel hebben omdat ze dan ook net zulke mooie schoenen kunnen kopen als hun nederlandse klasgenootjes.. (dit geld natuurlijk niet voor iedereen)

en ze willen het ook maken en op hun eigen benen leren staan zonder dat ze bij mama of papa geld meoten vragen die het ook meestal niet breed hebben..
die ligt bij nederlanders over het algemeen meestal anders..( heeft ook met cultuur te maken)

• Topic Starter Topic Starter
studiefinanciering van 90 euro? waarvan je je schoolgeld a 1500 euro perjaar en je verzekring moet betalen 100 euro - 50 zorg toeslag..

en dan nog je onderhoud.. dus met andere woorden je zult moeten gaan werke om je zelf te kunnen onderhouden, maar wees is eerlijk
ik denk dat 60% van de werkgevers liever een nederlander in dienst neem dan een allochtoon..

Ik weet het niet precies maar je kunt ook een renteloze lening afsluiten tot 10.000€, daarvan kun je je studie DIK financïeren.

Ik zou als werkgever een geïntregeerde allochtoon met dezelfde referenties evensnel in dienst nemen als een nederlander.

Ik weet het niet precies maar je kunt ook een renteloze lening afsluiten tot 10.000€, daarvan kun je je studie DIK financïeren.

Ik zou als werkgever een geïntregeerde allochtoon met dezelfde referenties evensnel in dienst nemen als een nederlander.

+1 ze moeten dan niet een petje hoog op het hoofd hebben zitten en een schoudertasje dragen over hun zwarte bubblecoat jas

over het algemeen worden veel kinderen aan hun lot overgelaten ( uit grote marokaanse gezinne),
en omdat ze meestal uit een groot gezin komen krijgen ze individueel niet zo veel aandacht ( en geld) en wille dat extra geld toch wel hebben omdat ze dan ook net zulke mooie schoenen kunnen kopen als hun nederlandse klasgenootjes.. (dit geld natuurlijk niet voor iedereen)

en ze willen het ook maken en op hun eigen benen leren staan zonder dat ze bij mama of papa geld meoten vragen die het ook meestal niet breed hebben..
die ligt bij nederlanders over het algemeen meestal anders..( heeft ook met cultuur te maken)

eigenlijk zijn ze dus best wel zielig en moeten we medelijden hebben :eek:

Zo dacht men jaren geleden ook in de politiek. Met een knuffelbeleid als gevolg. Heeft inderdaad veel geholpen.

+1 ze moeten dan niet een petje hoog op het hoofd hebben zitten en een schoudertasje dragen over hun zwarte bubblecoat jas

En het IQ van een baksteen hebben waarmee ze mbo niveau 2 niet kunnen halen :D
Dáár kun je dus al stufi plus een lening voor afsluiten...

eigenlijk zijn ze dus best wel zielig en moeten we medelijden hebben :eek:

Zo dacht men jaren geleden ook in de politiek. Met een knuffelbeleid als gevolg. Heeft inderdaad veel geholpen.

Linkse rakkers for the win...

Zo gauw er een politieke partij opstaat die tussen de pvv en vvd/cda in zit qua regeermethoden stem ik erop.

wanneer worden die oost-europeze drugsdealers en vrouwenhandelaren eens aangepakt!

of is het makkelijker om met 30 man wat hangjongeren te benaderen? links tuig!
Wanneer zet jij nou eens die loop aan je mond en haal je de trekker over.
Dan stopt eindelijk eens dat slappe gelul van je.

En het IQ van een baksteen hebben waarmee ze mbo niveau 2 niet kunnen halen :D
Dáár kun je dus al stufi plus een lening voor afsluiten...

nou grapjas moet je maar eenkeer bij ons komen kijken, want jij weet zo goed waar ze zitten en dat is niet omdat jij daar niet rond hangt toch

nou grapjas moet je maar eenkeer bij ons komen kijken, want jij weet zo goed waar ze zitten en dat is niet omdat jij daar niet rond hangt toch

Stille bekentenis met die brutale spelling skills van jou, ook MBO zwakstroom gedaan zékers...

En nee dankju, ik mijd volksbuurten graag.

hoelang geven we hem nog?

zeggen is 1 ding.nu nog uitvoeren.

Stille bekentenis met die brutale spelling skills van jou, ook MBO zwakstroom gedaan zékers...

En nee dankju, ik mijd volksbuurten graag.

vorige keer was je vriendin zker blijven hange en heeft je verlaten voor een inwoner van een volksbuurt .. verstandig

Werd tijd. Hoewel ik moet zeggen dat een dergelijke rigoreuze aanpak van 12-jarige jongen leuke spierballentaal is maar helemaal nergens op slaat en overdreven is.

Terug
Naar boven