AndroidHealthClinic

Goudse politiebaas ziet het licht

Moet ik argumenten geven waarom jouw post ongenuanceerd was? Of argumenten waarom je niet intelligent overkomt als je ongenuanceerde uitspraken doet?

Maar ik zie alweer jouw vorm van argumenteren:
"Als er een vacature beschikbaar zou zijn, stond ik op de lijst."

Moet ik daar nou mee in discussie gaan?

Jij ziet dit: "Als er een vacature beschikbaar zou zijn, stond ik op de lijst." als een argument?

Lekker slim, een plusje + voor jou!

Wat ik probeer te zeggen is dat er op de publieke zenders te veel linkse interviews worden gegeven, men hangt meer naar links. En dat vind ik erg fout, je meot als publieke omroep gewoon centraal blijven en niet je mening naar een bepaalde kant laten lopen. En als er een discussie gaande is over de multiculturele samenleving dan eindigt het altijd dat rechtsdenkers dom zijn, terwijl die argumenten nergens op slaan. In onderzoeken is het wel naar voren gekomen, dat zal ik ook zeker toegeven, maar het wordt continu aangehaald alsof dat het enige argument is die links kan aandragen. Althans dat heb ik meerdere malen gezien.

Jij ziet dit: "Als er een vacature beschikbaar zou zijn, stond ik op de lijst." als een argument?

Lekker slim, een plusje + voor jou!

Wat ik probeer te zeggen is dat er op de publieke zenders te veel linkse interviews worden gegeven, men hangt meer naar links. En dat vind ik erg fout, je meot als publieke omroep gewoon centraal blijven en niet je mening naar een bepaalde kant laten lopen. En als er een discussie gaande is over de multiculturele samenleving dan eindigt het altijd dat rechtsdenkers dom zijn, terwijl die argumenten nergens op slaan. In onderzoeken is het wel naar voren gekomen, dat zal ik ook zeker toegeven, maar het wordt continu aangehaald alsof dat het enige argument is die links kan aandragen. Althans dat heb ik meerdere malen gezien.

En jij ziet niet de ongenuanceerdheid van je post in?

Ik ben eerlijk gezegd nog nooit bij de VARA tegengekomen dat het argument werd gebruikt: "rechtsdenkers zijn dom."
De publieke zenders dienen inderdaad zo divers mogelijk te zijn. Feit is dat we in Nederland het meest diverse publieke bestel hebben van Europa, als het niet de Wereld is.
Er zijn inderdaad linkse omroepen, zoals bijvoorbeeld de VARA. Maar ook omroepen die geen politieke insteek hebben, zoals de NICON. Verder heb je bijvoorbeeld de TROS die als een rechtse omroep begon, maar helaas is dit meer uitgelopen op een inhoudsloze zender, omdat de (rechtse) achterban daar om vroeg. En bij de EO heb je ook rechts getinte interviewers.

Daarnaast heb je vast meegrekegen dat laatst nieuwe omroepen worden toegelaten, als daar genoeg vraag naar was. Dus we zullen zien of het bestel dan rechtser wordt.

Gelijk zeggen: "De Nederlandse omroepen zijn links, want ze geven neit de mening die ik voor rechts aan zien."
Komt op mij ongenuanceerd en niet erg intelligent over.
Beetje het calimero symptoom.

Trouwens, gaan we nu te erg off topic, dus begrijp niet waarom je over de Nederlandse publieke omroep begon.

ja en nou moet hij het nog doen
maar denk dat hij zal worden ontslagen :D

Afschieten is de beste oplossing.

wanneer worden die oost-europeze drugsdealers en vrouwenhandelaren eens aangepakt!

of is het makkelijker om met 30 man wat hangjongeren te benaderen? links tuig!

je hebt gelijk
maar dit is het tuig van de toekomst en moet ook opgeruimd worden als je een leefbare samenleving wilt behouden

:S

Wat een belachelijke suggesties zeg.

What next? Stop ze allemaal in een kamp waar ze dingen moeten bouwen etc? Af en toe een paar onder de ''douche'' zetten? Op een stapel gooien en een fikkie steken?

damn

Klinkt goed.

Ben je er direct van af. Dat zou jij moeten weten met je straat kennis.

Bedankt olddutch.

heil StreetWize

ziek ziek ziek

met de groetjes van arnold

arnold_seig.gif

Die oostenrijkers hebben iets met die groet ! :D

:dunno: niet leuk dan ?

geen eens 1 ****ing :roflol: ?:mad: stelletje eikels :sad:

kom dan zelf een keer kijken in gouda, ik woon daar toch,..
ze overdrijven het wel !
het is gwn een klein clubbie koters die niet veel te doen hebben maar ja,

en als je dan gaat soliciteren wordt je constant afgwezen.. ja dan is het stele of bedelen

kom dan zelf een keer kijken in gouda, ik woon daar toch,..
ze overdrijven het wel !
het is gwn een klein clubbie koters die niet veel te doen hebben maar ja,

en als je dan gaat soliciteren wordt je constant afgwezen.. ja dan is het stele of bedelen

Ik ken Gouda wel. Woon zelf in Rotterdam.

Dus jij wilt ze belonen met fitnessapparaten op straat en voetbaltoernooien? Dat zal een goed signaal afgeven :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
ja en nou moet hij het nog doen
maar denk dat hij zal worden ontslagen :D

Jup, nederlandse logica, wil je criminelen in de dop aanpakken word je ontslagen.

Ook belachelijk op zich dat een politiechef criminaliteit aan wil pakken, waar haalt hij het gore lef vandaan!

Gewoon heel simpel no nonsence-beleid voeren. Elk vergrijp 48uur eenzame opsluiting(voorarrest)en onder constant toezicht plaatsen. Elke misstap keihard afstraffen en elke stap ik de goede richting aanmoedigen.

Nederland, 2009. Niemand hoeft in Nederland te stelen. Heb je weleens gehoord van uitkeringen, studiefinanciering voor een opleiding en dergelijke... Misschien moet je eens eerst tijd in een opleiding steken en dan nog eens gaan solliciteren.

Als je iets wilt bereiken in Nederland, zijn mogelijkheden genoeg.

Terug
Naar boven