- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je ze voor schut gaat zetten komen ze 100x harder terug.
Logisch lijkt me toch? Wat een mong*len politici zeg.
Stikvoort heeft genoeg van het pappen en nathouden en wil een harde aanpak. "En snel ook, ik ben het spuugzat", zegt hij.

Onzin, wat niemand hier begrijpt is dat dat soort middeleeuwse aanpakken het allemaal alleen nog maar erger maakt.
Wat zou jij doen als jij in een heropvoedingskamp geplaats word? Lekker mee gaan ermee en er als een herboren mens uitkomen en zoveel mogelijk je best doen voor dezelfde maatschappij die je uit huis heeft geplaats, je uitkering heeft afgepakt en je kinderen in een heropvoedingskamp heeft geplaats?
Lijkt me sterk.
Zelfde geldt voor het 'voor schut zetten voor de groep' als jij voor schut word gezet voor al je maten dan word je daar toch ook alleen nog maar bozer van?
Als er een vacature beschikbaar zou zijn, dan stond ik op de lijst.Tja het meest effectief zijn nog altijd de doodseskaders, maar dat vinden sommigen te ver gaan.
Die korspchef is een mong**l, eerst was er nog helemaal niks aan de hand, en nu laat hij zich volledig uit over dit tuig. We weten allemaal hoe het zit, maar helaas is onze (lees: Hollanders) cultuur gebaseerd op toekijken en slikken. Want als je rechts denkt en je bent tegen deze lui dan ben je zogenaams dom, onderontwikkeld en geen zicht voor cultuur, en als je er voor bent, dan ben je puik en top, en intelligent. Aldus als ik de NL1 , 2 en 3 mag geloven met alle linkse k*t programma's.
Met dit sorot ongenuanceerde uitspraken kom je neit echt intelligent over nee. Aldus NL 1, 2 en 3.

Gast als je nou eens een argument geeft ipv nietszeggende opmerkingen te maken. Stupid
jongens jongens, helemaal niks aan de hand joh hier in gouda,
ze maken t allemaal erger dan t werkelijk is.
tuurlijk zijn der een paar hangjongeren maar ja dat is alleen om de straten te vullen , wat is nou gezlliger ? mensen op straat of een koude kille wind..
als ze nog eens een leuk voetbal tour nooi organiseren of wat gewichte neergooien dan weet k zeker dat ze daar hun energie in kwijt kunnen,
Ja hoor opeens ligt het weer aan het feit dat ze niets te doen hebben. Kunnen ze zelf geen voetbal kopen of iets organiseren?
De mentaliteit is totaal anders, dat is niet 1..2..3.. opgelost met een toernooitje.

jongens jongens, helemaal niks aan de hand joh hier in gouda,
ze maken t allemaal erger dan t werkelijk is.
tuurlijk zijn der een paar hangjongeren maar ja dat is alleen om de straten te vullen , wat is nou gezlliger ? mensen op straat of een koude kille wind..
als ze nog eens een leuk voetbal tour nooi organiseren of wat gewichte neergooien dan weet k zeker dat ze daar hun energie in kwijt kunnen,