MuscleMeat

Graag advies verzocht

• Topic Starter Topic Starter
Dan is dat het meest foute wat er op de DBB Wiki staat, ben ik bang.

Ik gebruik op dit moment ook boldenone, in deze verhouding:
250mg test cyp
750mg boldenone

Er zit ook tren en mast in op 400mg, maar ik wilde perse boldenone het hoogst houden in deze kuur. Wat goede boldenone met je upperchest/schouders/traps doet is masterlijk.

Boldenone geeft langzame steady lean gains waar veel mensen geen geduld voor hebben. Deca geeft je over het algemeen in-your-face-gains waar een stuk meer vocht in zal zitten.

Als je je test te hoog doseert met bold samen dan zie je het effect een stuk minder.

dus als ik het goed begrijp ziet jouw kuur er zo uit?

250mg test
750mg bold
400mg tren
400mg mast

eerlijk is eerlijk het ziet er uit als een goede kuur en juist die steady lean gains waar jij het over hebt ben ik naar op zoek alleen ik struikel over die tren en mast. Denk je dat het voor mij als beginner op het gebied van kuren verstandig is om gelijk aan de tren en mast te gaan of zou ik dan beter kunnen kiezen voor bijvoorbeeld

week 1-4 winny
week 1-12 250mg test
week 1-12 600mg deca
week 14-17 nolva

dan maak ik er een dikke massa kuur van

Om 100% precies te zijn:
250mg test
750mg bold
400mg tren e
450mg mast
500mcg methyltren (dagelijks)
50mcg T3 (dagelijks)

En nee dit raad ik niet aan als tweede kuur haha

Wat je nu voorstelt vind ik er wel goed uit zien :)
250mg test
600mg deca

Misschien dat je een lage dosis masteron erbij kan doen om je A:E verhouding goed te houden en om eventuele libido problemen te voorkomen, MOCHT je daar vatbaar voor zijn.
Daar zou 200mg wel al geschikt voor zijn.

Om 100% precies te zijn:
250mg test
750mg bold
400mg tren e
450mg mast
500mcg methyltren (dagelijks)
50mcg T3 (dagelijks)

En nee dit raad ik niet aan als tweede kuur haha

Wat je nu voorstelt vind ik er wel goed uit zien :)
250mg test
600mg deca

Misschien dat je een lage dosis masteron erbij kan doen om je A:E verhouding goed te houden en om eventuele libido problemen te voorkomen, MOCHT je daar vatbaar voor zijn.
Daar zou 200mg wel al geschikt voor zijn.

haha mijn eerste idee was ook om test/deca te doen totdat ik las dat bold hetzelfde deed maar dan met minder sides. Blijkbaar had ik het verkeerd. IK denk dan dat ik ga mikken op:

week 1-3 winny 40mg
week 1-12 test 250mg
week 1-12 deca 600mg
week 1-12 mast 200mg
week 14-17 nolva

ps: kom er net achter dat die deca per 250 gaat, kan je ook 500 zetten ipv 600? of kun je dat enigszins doseren?

Laatst bewerkt:
@Biomek :Nijs kuurtje :D

Ik zou het zo doen:

500mg test
500mg deca
40mg Winnie voor 4 weken

Dit gaat je de meeste winst bezorgen. Houdt je aan je dieet en het komt helemaal goed.

Wil je per se bold.

500mg test
600mg bold
250mg mast

Ik de bold cycle wel eerder wat langer doen als 12 weken.

500 deca is ook prima @BenscoNL - gaat echt geen wereld van verschil maken dus moet goed komen :)

Het is altijd maar de vraag hoeveel test je erbij wilt hebben. Hoe lager je je test doseert hoe meer je erachter komt wat deca (of bold) echt doet voor je lichaam.
Je weet al wat test met je doet, en je kan natuurlijk altijd verlagen/verhogen naar wens :)

500 deca is ook prima @BenscoNL - gaat echt geen wereld van verschil maken dus moet goed komen :)

Het is altijd maar de vraag hoeveel test je erbij wilt hebben. Hoe lager je je test doseert hoe meer je erachter komt wat deca (of bold) echt doet voor je lichaam.
Je weet al wat test met je doet, en je kan natuurlijk altijd verlagen/verhogen naar wens :)

nee precies ik snap je punt :)

overigens moet ik zeggen dat die bold cycle van @Liempje er ook wel aannemelijk uitziet. Dan krijg je wel meer die lean gains waar jij het eerder over had Biomek

Sowieso wel leaner dan met test/deca, inderdaad. Boldenone bouwt schone massa op, maar hoe meer test je erbij zet hoe vochtiger het gaat worden over het algemeen. En dat is waar masteron en dieet in het spel komen om dat grotendeels tegen te gaan ;-)

Sowieso wel leaner dan met test/deca, inderdaad. Boldenone bouwt schone massa op, maar hoe meer test je erbij zet hoe vochtiger het gaat worden over het algemeen. En dat is waar masteron en dieet in het spel komen om dat grotendeels tegen te gaan ;-)

voeding zit bij mij wel snor, daar ben ik behoorlijk strikt in.

maar jij denkt dat 500 test, 600 bold en 250 mast goed werkt dan? want dan ga ik die cycles pakken denk ik. Dat komt meer in de buurt bij mijn wensen

Ja ik denk dat het 'n lekker kuurtje wordt.

Aantal puntjes:
Zorg dat je echt goeie bold kan regelen. Cruciaal. Mensen beweren vaak dat ze pas wat zien in week 8, maar dat is niet waar als je gewoon goeie bold hebt.
In week 3/4 zou je al moeten merken dat je schouders/traps/upperchest andere vormen beginnen te krijgen. Krijgen een zogenaamde "ronde look".

Hou wel idd 12 weken aan om alles eruit te halen. De ester is ongeveer even lang als die van deca(noaat) dus het blijft ff hangen als je ermee stopt. Ik zou dus ook je nakuur beginnen 3 weken na je laatste inject, in plaats van 2 weken.

Ja ik denk dat het 'n lekker kuurtje wordt.

Aantal puntjes:
Zorg dat je echt goeie bold kan regelen. Cruciaal. Mensen beweren vaak dat ze pas wat zien in week 8, maar dat is niet waar als je gewoon goeie bold hebt.
In week 3/4 zou je al moeten merken dat je schouders/traps/upperchest andere vormen beginnen te krijgen. Krijgen een zogenaamde "ronde look".

Hou wel idd 12 weken aan om alles eruit te halen. De ester is ongeveer even lang als die van deca(noaat) dus het blijft ff hangen als je ermee stopt. Ik zou dus ook je nakuur beginnen 3 weken na je laatste inject, in plaats van 2 weken.

welke merken bold zijn echt goede merken dan? want ik kan aan die van AP en die van UP komen. Diezelfde merken had ik met die test only kuur ook en die vond ik wel fijn.

Laatst bewerkt:
Als ik op dit moment moet kiezen tussen AP of UP, dan zou ik Alpha Pharma kiezen. De ampullen, met krascode. Heb je gelijk een reden om 'm naar 750mg te knallen :P :P

Verder mag ik volgens mij niet zoveel over merken zeggen volgens DBB beleid :P

• Like
Waarderingen: REJ
Als ik op dit moment moet kiezen tussen AP of UP, dan zou ik Alpha Pharma kiezen. De ampullen, met krascode. Heb je gelijk een reden om 'm naar 750mg te knallen :P :P

haha, zelf ook maar even aangepast. Thanks voor de tips biomek

ik denk dan dat het dit gaat worden

week 1-4 winstrol
week 1-12 test 500
week 1-12 bold 600
week 1-12 mast 250
week 16-19 nolva

gaat leuk worden dit ;)

2 vraagjes nog:

kun je alle ingredienten in 1 spuit doen of moet dat afhankelijk van elkaar?

en is het verstandig om HCG mee te laten lopen? ik ben alleen een beetje huiverig hiervoor omdat ik vroeger pseudo gyno heb gehad en daar geen zin meer in heb

Alles op oliebasis kan gewoon in 1 spuit :)

Als je van plan bent na deze kuur off te gaan en na te kuren zou ik idd HCG mee laten lopen.

Je kan alles in 1 spuit proppen maar is best veel. Je kan er ook voor kiezen om 2x in de week te zetten. Maandag en donderdag of dinsdag en vrijdag, maakt niet zo veel uit.

Je kan alles in 1 spuit proppen maar is best veel. Je kan er ook voor kiezen om 2x in de week te zetten. Maandag en donderdag of dinsdag en vrijdag, maakt niet zo veel uit.

was ik ook van plan, dat moet ook een betere spreiding geven.

Terug
Naar boven