AndroidHealthClinic

Graag advies voor 4de Kuur

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
He Bro's,

Het gaat weer kribbelen en wil graag weer beginnen met een nieuw kuurtje.

Week 1-5 Anadrol Oxymetholone 50 of 100 mg per dag
Week 1-10 Equipoise Boldenone british dragon 400 mg p/w
Week 1-6 Sustanon Organon nile 500mg p/w
Week 7-12 testosteron enanthate 1000 mg (aburaihan Iran) p/w
Week 4-12 500iu hcg elke week zaterdag en zondag
Week 4-12 25 mg proviron
Week 4-12 Trenbolone acetate (Finaplix)75mg eod
Week 4-12 50 mg eod Winstrol depot Zambon
Week 13 + 14 Niets
Week 15 dag 1 300mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
Week 16 dag 2-10 100mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
Week 17 dag 11-21 50mg Clomid & 20mg Nolvadex / creatine

Ik zit alleen nog te twijfelen om sustanon op 750 mg te nemen, alleen heb ik nooit gekuurd met Sustanon, dus denk ik dat het met 500 mg ook moet lukken. Wat vinden jullie?

Graag advies of tips wat ik eventueel kan verandere of beter kan doen..

Alles tips welkom.

Thanks

For stabielere bloedwaardes zou je misschien de Sust. helemaal kunnen vervangen voor Test. Enth. En die dan op 750mg /w. 1000 is wel erg veel hoor, zeker als je er ook nog Tren bij hebt.

hoe ga je die Finaplix tren gebruiken? Maakje er een transdermal van of maak je er een inject van>

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
For stabielere bloedwaardes zou je misschien de Sust. helemaal kunnen vervangen voor Test. Enth. En die dan op 750mg /w. 1000 is wel erg veel hoor, zeker als je er ook nog Tren bij hebt.
`

Mijn laatste kuur heb ik Test. Enth op 750 mg gebruikt , daarom dacht ik nu verder te gaan op 1000 mg , net een stapje hoger. Zou jij dat niet doen?

Ik weet dat test. ent betere keuze is dan Sustanon, alleen wil ik Sustanon een keer proberen, ik prik toch om de dag, dus dan blijven je bloedwaardes ook wel goed .

Pumpin' zei:
hoe ga je die Finaplix tren gebruiken? Maakje er een transdermal van of maak je er een inject van>
Het word Tren Inject, zit alleen nog te twijfelen of ik het zelf ga maken.

ccnp zei:
`

Mijn laatste kuur heb ik Test. Enth op 750 mg gebruikt , daarom dacht ik nu verder te gaan op 1000 mg , net een stapje hoger. Zou jij dat niet doen?

Mwah, je kuur is al pittig genoeg. Ik zou bij deze kuur geen 1000mg /w willen gaan zetten nee. :)

Ik weet dat test. ent betere keuze is dan Sustanon, alleen wil ik Sustanon een keer proberen, ik prik toch om de dag, dus dan blijven je bloedwaardes ook wel goed .

Wat jij wilt. :)

Misschien kan je de Oxy's zelfs laten vallen aangezien Sust. al 2 kortwerkende esters bevat?

Wat zijn je stats nu CCNP?
Je bent toch nog niet zo lang klaar met je kuur?

Ik zou nog niet gaan voor 1 gram test, vind ik wel een beetje veel voor een vierde kuur.
Ik zou eens een andere test nemen sustanon, cypionaat of prop.
Waarom neem je niet de eerste 8 weken sustanon en de laatste 4 weken propionaat?
Je moet dan toch eod injecteren en nadat je je laatste injectie hebt gezet heb je minder onderdrukkende hormonen in je lichaam door de korte halfwaardes, waardoor je HPTA sneller kan herstellen.

MrJ zei:
Mwah, je kuur is al pittig genoeg. Ik zou bij deze kuur geen 1000mg /w willen gaan zetten nee. :) Bang??????:D

Wat jij wilt. :)

Misschien kan je de Oxy's zelfs laten vallen aangezien Sust. al 2 kortwerkende esters bevat?
Ja, dat is ook iets waar ik over twijfel, misschien kan ik wel iets anders doen dan oxy, daarom wil ik even een paar adviesen. Misschien wel een grote frontload met Sustanon.
Maar goed is weet nu jou mening , thanks:thumbs:

Nu hoop dat er meer gasten reageren met tips en adviesen.

B.B.Junkie zei:
Wat zijn je stats nu CCNP?
Je bent toch nog niet zo lang klaar met je kuur?

Ik zou nog niet gaan voor 1 gram test, vind ik wel een beetje veel voor een vierde kuur.
Ik zou eens een andere test nemen sustanon, cypionaat of prop.
Waarom neem je niet de eerste 8 weken sustanon en de laatste 4 weken propionaat?
Je moet dan toch eod injecteren en nadat je je laatste injectie hebt gezet heb je minder onderdrukkende hormonen in je lichaam door de korte halfwaardes, waardoor je HPTA sneller kan herstellen.
Mijn stats zijn : 101 kilo 9% vet met 179 cm. :D

Ja , mijn laatste kuur is al weer een tijdje geleden en ik merk aan mij zelf dat ik behoorlijk snel hersteld ben. Daarbij wil ik nu nog niet gelijk beginnen, ben ook eerst even mijn dingen aan het verzamelen.:cool:

Als je ziet in mijn kuur overzicht, dan heb ik het ook over Sustanon de eerste paar weken en ja? ik kan ook propionaat gebruiken, dan ben ik nu aan het bekijken, want kan ik nu het beste nemen.

Mijn laatste kuur heb ik 750 mg Test Enh. gebruikt, dus dan lijkt mijn het logische dat ik het verhoog om verder te kunnen groeien of zie ik dit nu verkeerd???

ccnp zei:
Mijn stats zijn : 101 kilo 9% vet met 179 cm. :D

Ja , mijn laatste kuur is al weer een tijdje geleden en ik merk aan mij zelf dat ik behoorlijk snel hersteld ben. Daarbij wil ik nu nog niet gelijk beginnen, ben ook eerst even mijn dingen aan het verzamelen.:cool:

Als je ziet in mijn kuur overzicht, dan heb ik het ook over Sustanon de eerste paar weken en ja? ik kan ook propionaat gebruiken, dan ben ik nu aan het bekijken, want kan ik nu het beste nemen.

Mijn laatste kuur heb ik 750 mg Test Enh. gebruikt, dus dan lijkt mijn het logische dat ik het verhoog om verder te kunnen groeien of zie ik dit nu verkeerd???

Dus dan zit je over 10 jaar op 5gram Test. per week? ;)

Je hoeft niet steeds te verhogen hoor, integendeel. Misschien heb je hier wat aan:

One of the most common beliefs concerning anabolic/androgenic steroid (AAS) usage is that the androgen receptor (AR) downregulates as a result of such usage. This has been claimed repeatedly in many books and articles, and it is claimed constantly on bulletin boards and the like. If I’ve heard it once, I’ve heard it a thousand times. If it were just being stated as an abstruse hypothesis, with no practical implications, with no decisions being based on it, that might be of little importance.

Unfortunately, this claim is used to support all kinds of arguments and bad advice concerning practical steroid usage. Thus, the error is no small one.

We will look at this matter fairly closely in this article. However, in brief the conclusions may be summed up as follows:

• There is no scientific evidence whatsoever that AR downregulation occurs in human muscle, or in any tissue, in response to above normal (supraphysiological) levels of AAS.

• Where AR downregulation in response to AAS has been seen in cell culture, these results do not apply because the downregulation is either not relative to normal androgen levels but to zero androgen, or estrogen may have been the causative factor, or assay methods inaccurate for this purpose were used, or often a combination of these problems make the results inapplicable to the issue of supraphysiological use of androgens by athletes.

• AR upregulation in response to supraphysiological levels of androgen in cell culture has repeatedly been observed in experiments using accurate assay methods and devoid of the above problems.

• AR downregulation in response to AAS does not agree with real world results obtained by bodybuilders, whereas upregulation does agree with real world results. (A neutral position, where levels in human muscle might be thought not to change in response to high levels of androgen, is not disproven however.)

• The "theoretical" arguments advanced by proponents of AR downregulation are invariably without merit.

The belief that androgen receptors downregulate in response to androgen is one of the most unfounded and absurd concepts in bodybuilding.

While this may seem perhaps an overly strong condemnation of that view, please consider that the claims for downregulation seen in books such as Anabolic Reference Guide (6th Issue), World Anabolic Review, Underground Steroid Handbook, etc. are presented with absolutely no evidence whatsoever to support them. The authors merely assert downregulation. They have done it so many times that by now many people assume it is gospel. In this paper you will be provided with evidence, and the evidence does not support their claim.

http://www.mesomorphosis.com/articles/pharmacology/androgen-receptor-regulation.htm

Je hebt nu ook Tren. Enth. (dacht ook zelfs van GS).

Dat lijkt mij te preferen boven Acetate. :)

Beste kuur voor een 4e kuur :)

ccnp zei:
He Bro's,

Het gaat weer kribbelen en wil graag weer beginnen met een nieuw kuurtje.

Week 1-5 Anadrol Oxymetholone 50 of 100 mg per dag
Week 7-12 testosteron enanthate 1000 mg (aburaihan Iran) p/w
Week 4-12 25 mg proviron
Week 4-12 Trenbolone acetate (Finaplix)75mg eod
Week 4-12 50 mg eod Winstrol depot Zambon
Week 13 + 14 Niets

Ik zit alleen nog te twijfelen om sustanon op 750 mg te nemen, alleen heb ik nooit gekuurd met Sustanon, dus denk ik dat het met 500 mg ook moet lukken. Wat vinden jullie?

Graag advies of tips wat ik eventueel kan verandere of beter kan doen..

Alles tips welkom.

Thanks
Anadrol: ok maar 50 mg is relatief weinig dus houd het maar op 100 mg. 5 weken ok, zeker niet langer imo.
EQ: ok
Test: Zou het gewoon zo laten die sust, heeft geen enkele toegevoegde waarde. Enth 1-12 op 750 mg
hcg: ok, kan nog wat uitgesteld misschien.
proviron: in deze kuur wel nuttig al doet 25 mg heel weinig. Houd ieg nolvadex bij de hand.
Tren vind ik in week 4-5 een beetje teveel eraan, zeker in stack met 3 andere as die kunnen aromatiseren moet je uitkijken voor gyno, wat in die combi versterkt wordt. Ik zou deze later invoegen, 6-12 bijv.

En dan de winny, komt hier imo niets doen in een massa cycle, zeker als je al week 4 start. Je moet rekening houden met anadrol, wat al zwaar kloot met je lever en die winny geeft er nog een klap bovenop. Big nono imo. Houd het bij de tren en laat de winny eraf. Als je perse wil, dan max 2 weken 50mg/d. tussen kuur en nakuur.

Nakuur: lijkt me ok, maar zou 1 weekje erbij doen.

MrJ zei:
Je hebt nu ook Tren. Enth. (dacht ook zelfs van GS).

Dat lijkt mij te preferen boven Acetate. :)

Das interessant, ik zal s gaan vragen aangezien ik daar ook de voorkeur aan geef. Ik heb wel gekeken bij online cattle suppliers maar die hebben alleen acetaat.

edit: Toch maar 4 gr tren acetaat besteld. :D

Laatst bewerkt:
Het was trouwens in poeder vorm voor homebrew.

TylW zei:
Anadrol: ok maar 50 mg is relatief weinig dus houd het maar op 100 mg. 5 weken ok, zeker niet langer imo.
EQ: ok
Test: Zou het gewoon zo laten die sust, heeft geen enkele toegevoegde waarde. Enth 1-12 op 750 mg
hcg: ok, kan nog wat uitgesteld misschien.
proviron: in deze kuur wel nuttig al doet 25 mg heel weinig. Houd ieg nolvadex bij de hand.
Tren vind ik in week 4-5 een beetje teveel eraan, zeker in stack met 3 andere as die kunnen aromatiseren moet je uitkijken voor gyno, wat in die combi versterkt wordt. Ik zou deze later invoegen, 6-12 bijv.

En dan de winny, komt hier imo niets doen in een massa cycle, zeker als je al week 4 start. Je moet rekening houden met anadrol, wat al zwaar kloot met je lever en die winny geeft er nog een klap bovenop. Big nono imo. Houd het bij de tren en laat de winny eraf. Als je perse wil, dan max 2 weken 50mg/d. tussen kuur en nakuur.

Nakuur: lijkt me ok, maar zou 1 weekje erbij doen.
Oke Tylw, bedankt voor je tips..

Ja ik wil graag winstrol doen, want bij mijn laatste kuur heeft er mij echt heel goed gedaan.
Ik heb mijn kuurtje weer even aangepast, denk je dat ik het zo goed zo met die twee test bij elkaar, sustanon en test Enhanthate.
Weet je zeker dat die Winstol tussen mijn kuur en mijn nakuur kan ???? Ik had ergens gelezen, dat Tren en Winstrol echt top is...

Kijken jullie er nog even naar : :D Thanks tips zijn altijd welkom

MrJ : jij nog bedankt voor je mooie uitleg ;)

Hier even de verandering :

Week 1-5 Anadrol Oxymetholone 100 mg per dag
Week 1-12 testosteron enanthate 750mg (aburaihan Iran) p/w
Week 4-12 50 mg proviron
Week 6-12 Trenbolone acetate (Finaplix)75mg eod
Week 13+14 50 mg ed Winstrol depot Zambon
Week 18 dag 21-28 50mg Clomid & 20mg Nolvadex / creatine

Pumpin' zei:
Kan je dan niet gewoon beter de Tren Acetate van GS nemen? Lijkt me een stuk veiliger.
Ja waarschijnlijk word het ook die van GS, want BD kan ik weer niet aankomen, kom ik nu achter.

Of ga ik het toch zelf maken ???

Waarom is GS veiliger dan BD ?????

ccnp zei:
Ja waarschijnlijk word het ook die van GS, want BD kan ik weer niet aankomen, kom ik nu achter.

Of ga ik het toch zelf maken ???

Waarom is GS veiliger dan BD ?????

je zei toch dat je Finaplix had, dus dan moet je zelf inject gaan brouwen met een kit. dat lijkt me toch minder veilig als ff een 10ml vailtje van GS op de kop tikken.

eum ok, maar met "zo laten" bedoelde ik weglaten die sust ccnp. Vind het nogal veel zo. Je kan ook prop 1-3 doen, maar met de oxy lijkt me dat niet echt nodig.maar dat is mijn mening, jij alleen weet hoe je reageerd op test door je vorige kuurverleden, dus je zou nu ong de dosis juist moeten kunnen bepalen.

Terug
Naar boven