Fitness Seller

Graag advies voor 4de Kuur

• Topic Starter Topic Starter
TylW zei:
eum ok, maar met "zo laten" bedoelde ik weglaten die sust ccnp. Vind het nogal veel zo. Je kan ook prop 1-3 doen, maar met de oxy lijkt me dat niet echt nodig.maar dat is mijn mening, jij alleen weet hoe je reageerd op test door je vorige kuurverleden, dus je zou nu ong de dosis juist moeten kunnen bepalen.
Ja dat dacht ik als dat je het zo bedoelde, ik weet zelf bij mijn laatste kuren dat ik op Test eth, als een speer vooruit ga, alleen wil ik het een keertje met Sustanon proberen. En daarom zei ik week 1-6 sustanon en 6-12 test eth.

Je bedoelt oxy weglaten en dit frontloaden met Prop ?

Ik weet ook dat ik perfect op d-bol ga, daarom dacht ik om oxy een keer te proberen.

Ik zou om je lever te sparen die Oxy vervangen door idd de eerste 3 weken op 75 a 100mg Test. Prop. /eod te gaan zitten.

De Test. Enth. kan je dan 1-12 gaan nemen.

MrJ zei:
Ik zou om je lever te sparen die Oxy vervangen door idd de eerste 3 weken op 75 a 100mg Test. Prop. /eod te gaan zitten.

De Test. Enth. kan je dan 1-12 gaan nemen.
Oke, dus dan word die zo:

Week 1-3 Test Prop 75 of 100mg eod
Week 1-10 Equipoise Boldenone british dragon 400 mg p/w
Week 1-12 testosteron enanthate 750mg (aburaihan Iran) p/w
Week 4-12 500iu hcg elke week zaterdag en zondag
Week 4-12 50 mg proviron
Week 6-12 Trenbolone acetate (Finaplix)75mg eod
Week 13+14 50 mg ed Winstrol depot Zambon
Week 15 dag 1 300mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
Week 16 dag 2-10 100mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
Week 17 dag 11-21 50mg Clomid & 20mg Nolvadex / creatine
Week 18 dag 21-28 50mg Clomid & 20mg Nolvadex / creatine

Waarom hebben jullie zo afkeer op Sustanon?

Misschien ga ik het toch zo doen :
Week 1-6 Sustanon Organon nile 500mg p/w
Week 6-12 testosteron enanthate 750mg

Of andersom, kan Jerry hier even advies in geven!!!!!

Dat ziet er erg netjes uit ja. :)

Ik heb zelf geen afkeer van sust. hoor. Het probleem is alleen dat je minder vlakke test. spiegels krijgt door de 4 esters die elk op een ander tijdstip gaan afgeven. Dan is een Prop./Enth. keuze misschien beter.

MrJ zei:
Dat ziet er erg netjes uit ja. :)

Ik heb zelf geen afkeer van sust. hoor. Het probleem is alleen dat je minder vlakke test. spiegels krijgt door de 4 esters die elk op een ander tijdstip gaan afgeven. Dan is een Prop./Enth. keuze misschien beter.
Ik dacht dat test Prop meer een cutting as is.

Bij prikken van Sustanon eod, zal minder vlakke test. spiegels toch geen probleem zijn?

ccnp zei:

Bij prikken van Sustanon eod, zal minder vlakke test. spiegels toch geen probleem zijn?

als jij 750mg test per week wil zetten kan sust best als je hem eod zet dan heb je ook geen problemen met de propionate die er in zit. en dan hoef je de eerste 3 week er geen ook geen prop bij te zetten.

Laatst bewerkt:
ccnp zei:

Kan ook ja. Je houdt er veel minder vocht van vast dan bij een Enth./Cyp. ester. Maar voor een kickoff wordt het ook veel gebruikt.

Dan heb je idd vlakkere spiegels dan 1 of 2x per week prikken ja. Een extra nadeel is dat je Sust. niet echt kan 'controleren' door de verschillende esters. Stel er gaat iets niet goed, heb je geen idee waar het precies mis gaat, en kan je het ook niet snel stoppen. :)

als je sus een keer wilt proberen kan je voor die variant gaan. beide zijn goede opties.

dat prop een cutting roid is is niet helemaal waar, prop geeft iets minder vocht, en als je cut is dat een voordeel omdat je let op je definitie, maar het zijn allemaal test varianten met voor de rest dezelfde eigenschappen.

Soulreaver zei:
als je sus een keer wilt proberen kan je voor die variant gaan. beide zijn goede opties.

dat prop een cutting roid is is niet helemaal waar, prop geeft iets minder vocht, en als je cut is dat een voordeel omdat je let op je definitie, maar het zijn allemaal test varianten met voor de rest dezelfde eigenschappen.
Soulreaver :
Welke Variant zou jij doen.?

Het is mij om het even, me gevoel zegt dat ik denk ik voor de sus zou gaan, maar beiden zijn goede opties. Als jij zegt dat je sus graag een keer wil proberen zou ik voor die optie gaan.

Soulreaver zei:
Het is mij om het even, me gevoel zegt dat ik denk ik voor de sus zou gaan, maar beiden zijn goede opties. Als jij zegt dat je sus graag een keer wil proberen zou ik voor die optie gaan.
Ik neem aan dat je dit bedoelt :

Of bedoel je dit

of bedoel je wat anders?

Ik denk dat hij die eerste bedoeld.

Die 2e optie is imo een beetje overdone. :)

ccnp zei:
Ik neem aan dat je dit bedoelt :

Of bedoel je dit

of bedoel je wat anders?

die bedoel ik :)

Soulreaver zei:

die bedoel ik :)

Denken jullie ? moet ik Sustanon niet de eerste 3 weken verhogen? Eerst had in als frontload Oxy, die verdwijnt uit mijn kuur, Sustanon verhogen of??

Hoe vinden jullie hem nu????

Week 1-10 Equipoise Boldenone british dragon 400 mg p/w
Week 6-12 testosteron enanthate 750mg (aburaihan Iran) p/w
Week 4-12 500iu hcg elke week zaterdag en zondag
Week 4-12 50 mg proviron
Week 6-12 Trenbolone acetate (Finaplix)75mg eod
Week 13+14 50 mg ed Winstrol depot Zambon
Week 15 dag 1 300mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
Week 16 dag 2-10 100mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
Week 17 dag 11-21 50mg Clomid & 20mg Nolvadex / creatine
Week 18 dag 21-28 50mg Clomid & 20mg Nolvadex / creatine

vind het persoonlijk wel erg veel wat je neemt zeker als 4e kuur

en je hoeft idd niet steeds te verhogen hoor

neem liever een middel wat je nog niet hebt gebruikt zeker als je zo kort op elkaar kuurt..

misschien is het een idee om je huidige kuur te splitsen in een bulk (testo/anadrol) en na 12 weken rust een kuur voor droge massa te doen (winstrol/eq/test cyp)

imo zal je daar meer profijt van hebben

Laatst bewerkt:
johndope zei:
vind het persoonlijk wel erg veel wat je neemt zeker als 4e kuur

en je hoeft idd niet steeds te verhogen hoor

neem liever een middel wat je nog niet hebt gebruikt zeker als je zo kort op elkaar kuurt..

misschien is het een idee om je huidige kuur te splitsen in een bulk (testo/anadrol) en na 12 weken rust een kuur voor droge massa te doen (winstrol/eq/test cyp)

imo zal je daar meer profijt van hebben
Misschien stom om het te vragen , maar wat betekent imo

Ja daarom neem ik ook sustanon en eq en Tren, dat heb ik nog nooit gebruikt.

wat bedoel je met mg EOD en IU HCG elke week ?
zou dat graag weten
mvg

EOD = Elke Om de Ddag.
IU = eenheid van bijv. HCG, insuline, STH

Terug
Naar boven