Fitness Seller

Graag advies voor beginner!

ManuelP

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hey,

Ik train nu ongeveer 5 weken, 4x per week. Ik heb mijn eten prima voor elkaar, eet regelmatig en krijg voldoende bouwstoffen binnen.

Mijn doel is om zoveel mogelijk spier massa te krijgen in een korte tijd, dat willen we volgens mij allemaal wel.:p

Voor de eerste paar weken heb ik een tijdelijk schema gekregen, om mijn spieren een beetje te laten wennen. Nu wil ik toch meer de kant van kracht op dus heb ik zelf het volgende schema bedacht:

Maandag:

Borst;

- Barbel bench press
- Incline bench press
- Dumbbell flyes

Shouders;

- Dumbbell lateral raise
- Dumbbell shoulder press

Triceps;

- Close grip bench press
- Cable iets... (weet de benaming niet)

Buik;

- Voornamelijk op cardio machines.

Dinsdag:

Rug;

- Dead lift
- Dumbbell bent overroll

Benen;

- Barbell back squat
- Leg curls

Biceps;

- Barbell curls
- Dumbbell curls

Woensdag, Rust

Donderdag herhaal ik wat ik wat ik op maandag heb gedaan, en op vrijdag herhaal ik de oefeningen van dinsdag.

Weekend gewoon rust.

Probeer van elke oefening 3*10 reps te maken.

Ik ben beginner dus heb eigenlijk geen idee of ik zo moet gaan trainen, dus hoor ik graag van jullie of dit een juiste training kan zijn.

Ik hoor het wel :cool:

training

He ga naar bodybuilding.com klik op workouts kies wat voor taining je wilt bijv fullb ody of split en hoeveel hetralingen ne voor welk doel en je krijgt in ene paar seconde tig schema voor je neus van teen bodybuilders die goed te spreken zijn over een schema en met die schema's op die site kan je wel 3 jaar bezig zijn

• Topic Starter Topic Starter
Dankje :)!

Wel appart, ze geven je daar weinig rust als je een workout maakt :S

training

Ja het ligt eraan wat je wil bereiken die zijn voor wat meer ervaren
Je moet denk ik wel een hele dag of zo zoeken om echt het perfecte schema daaro te vinden maar die site is wel gwn echt heel handig

Ok, ik doe mn best.. Wat is er mis met het schema dat ik heb gemaakt dan ? :D Want dat wil ik graag weten..

Vergelijk je schema is met die massa;s schemAS op die site of op andere sites er ontbreken beLANGRIJKE Oefeningen tis beter als je eg veel meer doet aan oefeningen

Kijk hier ook eens -> [Link niet meer beschikbaar]

Hier staat wat basis informatie mbt trainen

Terug
Naar boven