MuscleMeat

graag advies

hc84

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
67kg
Vetpercentage
21%
Ik ben een meisje van 28 jaar, train nu zon 2 jaar, en heb laatst een anavar kuur gedaan. Hier best veel winst mee behaald in gewicht en kracht.
Nu wil ik graag een tweede kuur doen, maar weet niet wat het beste is met natuurlijk zo min mogelijk bijwerkingen.
Lees primobolan of winstrol, of zijn er betere? wat is het beste, en in welke doseringen dan, en orals of injects:D ?
Dianebol is dat echt af te raden of kan deze ook?

Hoor graag van jullie!

Laatst bewerkt:
Ik ben een meisje van 28 jaar, train nu zon 2 jaar, en heb laatst een anavar kuur gedaan. Hier best veel winst mee behaald in gewicht en kracht.
Nu wil ik graag een tweede kuur doen, maar weet niet wat het beste is met natuurlijk zo min mogelijk bijwerkingen.
Lees primobolan of winstrol, of zijn er betere? wat is het beste, en in welke doseringen dan, en orals of injects:D ?

Hoor graag van jullie!

Ik raad je primobolan aan,d-boll kan je nemen maar gaat je stem verzwaren en haargroei overal en dat wil je niet denk ik?
Gewoon 200-300mg primo per week en kickstarten met winstrol op 30 a 40mg.

Doe ff normaal man.

HC84, hoe zag je kuur eruit en wat zijn je stats?

Hoor graag van jullie!

Hoi! Heb je wat meer info over jouw kuurtje anavar? Hoe lang, dosering, starts en resultaten? Ik ben zelf net met mijn eerste kuur anavor begonnen en erg benieuwd om te horen hoe het bij jou is gegaan.;) Wanneer had je voor het eerst het gevoel dat "het werkt"?:D Waarom volg je geen tweede kuur anavar als deze goed is bevallen?

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt voor de reacties!

@ Mack10 en whoohoo: Ik heb 8 weken anavar gebruikt, begonnen met 5 mg, na 4 weken omhoog gegaan na 10 en toen nog 2 weken 15.
Qua gewicht ben ik van 62 naar 66 gegaan, vetperc. was gedaald met 1,5 procent naar 19,5. Anavar is bijna niet meer orgineel te krijgen, plus dat een tweede kuur van hetzelfde schijnbaar altijd minder aanslaat. Vandaar wat research gedaan en blijkt dat winstrol de sterkere variant is. Ik dacht dus hiermee te beginnen op 5 mg en als er geen bijwerkingen zouden zijn te verhogen naar max. 10 mg, kuur van 6 tot 8 weken dacht ik aan.

@ Stalkerdewit78: dit lijkt me nogal heftig voor een vrouw?

Maar wat is je doel dan? Wedstrijden? 6pack?

Alvast bedankt voor de reacties!

@ Mack10 en whoohoo: Ik heb 8 weken anavar gebruikt, begonnen met 5 mg, na 4 weken omhoog gegaan na 10 en toen nog 2 weken 15.
Qua gewicht ben ik van 62 naar 66 gegaan, vetperc. was gedaald met 1,5 procent naar 19,5. Anavar is bijna niet meer orgineel te krijgen, plus dat een tweede kuur van hetzelfde schijnbaar altijd minder aanslaat. Vandaar wat research gedaan en blijkt dat winstrol de sterkere variant is. Ik dacht dus hiermee te beginnen op 5 mg en als er geen bijwerkingen zouden zijn te verhogen naar max. 10 mg, kuur van 6 tot 8 weken dacht ik aan.

@ Stalkerdewit78: dit lijkt me nogal heftig voor een vrouw?

Mack10 verbeter mij a.u.b. als ik het niet goed heb, maar dat zijn dan 4kg spieren erbij? Vet is minder geworden. En jij zegt nog ik mag geen wonderen verwachten:D
Super resultaat hc84! Vanaf wannneer merkte jij er echt wat van? Bijwerkingen gehad?

@ mack10: mijn doel is sterker worden, gespierder (forser), en vetpercentage van 19,5 % naar ongeveer 14 tot 15%. Geen wedstrijden nee, ik doe dit echt puur voor mezelf.

Inderdaad een super start resultaat, mijn borsten werden wel een stuk kleiner, dus toen dacht ik nooit meer. Maar wil toch nog wel een kuur proberen, ben vandaag gestart met winstrol orals, 8 weken, start met 5 mg per dag en kijken wat dat doet, zo nodig verhogen naar 10 mg (mits er geen vervelende bijwerkingen gaan optreden natuurlijk).

Als je vetpercentage zakt worden je borsten ook kleiner. De ene vrouw heeft daar meer last van dan de andere. Dus de kuur zelf heeft daar niet direct invloed op. En andere middelen zullen je dus ook niet helpen.

Bij gebruik van AAS heb je juist als vrouw ook kans dat je vetweefsel in je borst zodanig aantast waardoor je zelfs bij het aankomen je borsten achteruit gaan vergelijken met hoe je normaal eerst was op dat vetpercentage.

Ja en er zijn vrouwen die een lage vetpercentage hebben en alsnog grote borsten hebben. Maar die hebben daar ook aanleg voor. Dat zijn de vrouwen die in hun pubertijd al borsten hadden waar de meeste vrouwen van alleen kunnen dromen

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 17:26 ----------

Trouwens je weet dat winstrol een dht variant is?

@ mack10: dat weet ik inderdaad, het schijnt bij zon lage doseringen geen haaruitval te veroorzaken, dit wel goed in de gaten houden natuurlijk.

Ik kan aan dianabol komen vanuit apotheek, dus geen fake rotzooi. Zou dit beter zijn denk jij?

Ik heb net een anavarkuurtje van 14 weken gedaan. Ik ben van 5mg naar 20 mag gegaan. Ik ben 10 kilo aangekomen maar niet alleen spier Haha vet dus.... Ik ben nu gestart met clenbuterol en primo depot. Deze heb ik al eerder gehad en had daar meer last mee dan met anavarkuurtje. (lees iets stemverlaging, iets haargroei en wat haaruitval) Ik neem het toch omdat ik daar wel goede resultaten van had maar niet langer dan 6/8 weken. Hoe lang zit er tussen de kuurtjes bij jou ?

@ mack10: dat weet ik inderdaad, het schijnt bij zon lage doseringen geen haaruitval te veroorzaken, dit wel goed in de gaten houden natuurlijk.

Ik kan aan dianabol komen vanuit apotheek, dus geen fake rotzooi. Zou dit beter zijn denk jij?

Dianabol via de apotheek? Apotheken in Nederland leveren alleen geregistreerde medicijnen. Zie ook [Link niet meer beschikbaar] . Dianabol (stofnaam methandrostenolon) is al sinds begin jaren '90 in Nederland niet meer geregistreerd. Misschien hebben ze je bij de apotheek verkeerd begrepen en denken ze misschien dat je Diana35 bedoelt, maar dat is iets anders zoals je weet.

echt geen dianabol voor een vrouw.

Interessant. In.

Waarom grijpen jullie naar zulke zware middelen met zulke stats?

Ben wel benieuwd wat de beweegredenen zijn om de risico's voor lief te nemen.

eindelijk eens wat posts in deze sectie

Blijft een taboe he ;)

Dianabol via de apotheek? Apotheken in Nederland leveren alleen geregistreerde medicijnen. Zie ook [Link niet meer beschikbaar] . Dianabol (stofnaam methandrostenolon) is al sinds begin jaren '90 in Nederland niet meer geregistreerd. Misschien hebben ze je bij de apotheek verkeerd begrepen en denken ze misschien dat je Diana35 bedoelt, maar dat is iets anders zoals je weet.

Niet de apotheek van hier, maar uit Thailand.

Waarom grijpen jullie naar zulke zware middelen met zulke stats?

Ben wel benieuwd wat de beweegredenen zijn om de risico's voor lief te nemen.
Dus voor vrouwen is dit anders dan voor mannen? Zijn evengoed risico's hoor!

En als je soms hoort wat sommige vrouwen naar binnen kieperen, zou het
taboe beter eens doorbroken worden. Zo horen ze wat meer meningen ipv
enkel die van hun leverancier. (die gewoon wilt verkopen)
inderdaad!

Terug
Naar boven