MuscleMeat

Graag de mening van enkele ervaren gebruikers.

karel19641

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Aangezien ik redelijk nieuw ben in de gebruikerswereld zou ik graag de mening hebben van mensen over het volgende.
Ik wil wat gaan gebruiken. Vooral oraal omdat mij bekend is dat hiervan minder blijft hangen ivm dopingcontroles.

dianabol
winstrol
anavar(als dat nog leverbaar is, schijnt moeilijk te zijn hier in het oosten)

en via de huisarts
andriol
nolvadex
berotec

wil het gebruiken in in training, vooral aan kracht en niet voor de massa.
in lage doseringen.(tot 6 wk)
zijn er mensen met beter voorstellen?

.

Laatst bewerkt:
Heb je enig idee wat de werking is van de middelen die je wilt gebruiken? Of je er massa op pakt en/of vooral kracht?

Wil je al deze orale middelen tegelijkertijd gaan gebruiken?

• Topic Starter Topic Starter
werking middelen zijn bekend.
ik heb verschillde lever beschermende middeltjes al ingeslagen aangezien het allemaal wat toxisch wordt met al die orals.
maar goed.. binnne mijn sport is het bekend dat deze combinaties.
dianabol gestackt met winstrol /avanvar werkt.
gebruiken tijdens een trainingsblok van 6 weken.
3weken gebruik- 1 week niks 2 -weken gebruik.
dan eventueel wat nakuren.

dosering zal laag zijn.
dianabol 5-10mg p/d(massa is vooral doorbloeding dus beter voor training)
winny tot 15mg p/d

Bewezen is dat deze doseringen werken.
ik heb enig literatuur onderzoek gedaan.. daarbij ook met coach overleg gedaan.(maar die heeft geen bron hier)
bij goed doortraining zullen effecten lang genoeg aanhouden om leuke prestaties neer te zetten en dus negatief te testen

welke sport ik doe, houd ik voor me.
aangezien er mischien "bekenden" op het forum zitten en ik eigenlijk niet eens aan de berotec of zelfs DHEA mag komen

Ik was al bang dat je met enorme hoeveelheden in een orale stack wilde aankomen. Maar ik vind de hoeveelheden zelfs aan de lage kant.

Je kunt het volgende proberen:
6 weken 10 mg dianabol/dag
6 weken 25 mg winstrol (of anavar)/dag

Hoe zwaar weeg je? Lengte?

zeg ik ben niet helemaal stom :p

lage dosering is niet erg.
er zijn genoeg bewijzen dat met 40m/g p.d
aan d-bol , winny, anavar je erg ver kan komen.
zelf als er maar 3 weken gebruikt wordt.

lengte/gew
1.68/68kg
laatste 3 maand 3 kg aangekomen..door wat meer krachttraining
andere stats.

bd:100kg
Voorslaan:8o
squat(half) 150 kg(zonder rugband, zou wel meer kunnen maar ja ..die rug)
squat 1 been(lunge houding) 120 kg

Big'r zei:
Ik was al bang dat je met enorme hoeveelheden in een orale stack wilde aankomen. Maar ik vind de hoeveelheden zelfs aan de lage kant.

Je kunt het volgende proberen:
6 weken 10 mg dianabol/dag
6 weken 25 mg winstrol (of anavar)/dag

Hoe zwaar weeg je? Lengte?

Winny is maanden na gebruik nog te traceren.

daarom ook oral.
de spuit is inderdaad nog lang te traceren. de deeltjes kunnen tot 18 maanden op willekeurige tijdstippen worden vrijgegeven door het lichaam.
bij orals is dit niet het geval.(renmisnste is mij ter ore gekomen in discussies met mede sporters)

axestream zei:
Winny is maanden na gebruik nog te traceren.

Navy zei:
wat jij wil bereiken kan je naar mijn inziens beter natural behalen. 5mg dbol doet echt niets. en 15mg winstrol is ook erg weinig, dan kan je beter aan de creatine gaan.

greetz

Dit ben ik niet helemaal met je eens navy.. Als je vannuit bb perspectief kijkt misschien wel.

Ik ken wel wat oudere krachtsporters die in die tijd ook expirimenteerden met anabolica. En dan praat ik ook over 10mg dbol en 10/15mg stanazolol/dag. Echte drastische voorruit gang was er niet, maar toch duidelijk verschil in de training en wedstrijd.

@TS

Ik zou voor testosteron propionate of misschien zelfs suspension gaan. Dit betekend prikken.. en ook regelmatig met de propionate om de dag en suspension elke of 2x per dag. Dan heb je ook geen last van detectie tijden, althans weining.

Navy zei:
Waarom steroiden nemen als je 68kg weegt en alleen wat kracht wil winnen?

Kan je wel een aantel redenen geven.. wederom niet uit bb perspectief..

Als je bv met judo in een bepaalde gewichtsklasse zit en je wilt wel in die klasse blijven, dan kun je toch aan krachttoename behoorlijk profijt hebben ten opzichte van je tegenstander.

Of ander voorbeeld wat veel voorkomt bij topsporters die het hele jaar zwaar en intensief moeten trainen en dan ook nog eens 2 wedstrijden per week hebben. Die hebben zo weining herstel mogenlijkheid dat ze wat anabolica krijgen om zo op de been te blijven en maximaal kunnen blijven presteren.

Ik heb het met je eens dat je niet zomaar met a.s. moet gaan spelen als je hobby sporter bent en gewoon ff periode wilt knallen..

het gaat er dan ook om dat het NIET om BB gaat.
Groot= niet altijd sterk.. maar ik moet nog wel wat sterker worden.
die 100kg heb ik idd behaald door gewoon keihard te werken, maar ja het moet gewoon nog wat verder. vooral de explosief kracht etc.
ik wil geen discussie starten waarom het nodig is.
- trouwens iedereen die GOED traint kan minimaal 150% eigen
- lichaamsgewicht drukken.

het gaat wel om sport op nationaal niveau(top 3) en internationale wedstrijden. dus niet gewoon "voor de lol".

het feit dat je aangeeft dat lage doseringen NIET werken geeft al aan dat je vooral kijkt vanuit BB oogpunt. Ik hoop dan ook dat je open staat voor de andere mogelijkheden.

Ik train 10-12 keer per week maar moet af en toe toch wat laten schieten omdat me lijf het niet volhoud.
de anabolica heeft bewezen juist in dit soort omstandigheden een posisitive invloed te hebben(in mijn sport), ik kan dus langer hard doortrainen.
doordat ik na gebruikt gewoo verder ga met de supplementjes draag dan bij aan het behoud van de winst die ik in een traininscyclus van +/- 6 weken heb behaald. dit effect kan tot ongeveer 2tot 3 maanden doorwerken in prestaties die ik moet neerzetten.

Navy zei:
Jawel, ik snap dat andere sporters ook baat hebben bij steroiden, maar deze meneer heeft het over 4 verschillende soorten AAS die hij heeft aangeschaft.
Hij moet het natuurlijk zelf weten, maar ik denk dat hij met creatine en wat andere natuurlijke middelen en een voedingsschema een heel eind kan komen.

Dan kan je altijd later nog aan de steroiden gaan.
Waarschijnlijk heb je best aanleg om snel sterk te worden, 100 kilo bankdrukken
is niet verkeerd bij 68kg.

greetz

karel19641 zei:
daarom ook oral.
de spuit is inderdaad nog lang te traceren. de deeltjes kunnen tot 18 maanden op willekeurige tijdstippen worden vrijgegeven door het lichaam.
bij orals is dit niet het geval.(renmisnste is mij ter ore gekomen in discussies met mede sporters)

Orale en injecteerbare winny zijn hetzelfde alleen de manier van toedienen is anders. Wat betreft de vorming van metabolieten kan ik me haast niet voorstellen dat orals veel minder lang traceerbaar zullen zijn.

heb je je ook al eens verdiept in trenbolone acetaat ?
levert ook idiote krachthoeveelheden, zeker in combi met winny
het is dat wel een inject, maar zeker de moeite waard in jou geval

en ik geloof dat het niet eens zo lang te traceren is !

karel19641 zei:
het feit dat je aangeeft dat lage doseringen NIET werken geeft al aan dat je vooral kijkt vanuit BB oogpunt. Ik hoop dan ook dat je open staat voor de andere mogelijkheden.

Wat denk je nou zelf,kerel?

Ik weet niet of je het opgemerkt hebt maar dit schijnt een site voor BBers te zijn dus is het niet zo raar dat we vanuit dat perspectief bekijken.

Ik ben het daarom ook geheel eens met Navy want die hoeveelheden die je zelf noemt zijn gewoon te verwaarlozen.

Ik sta open voor alle mogelijkheden en voor mijn part zit je op badminton en wil je alleen maar die shutle hard kunnen rossen maar 5mg dbol gaat gewoon niet veel doen voor je...je belast wel je systeem maar gaat er verdomd weinig van merken.

Dan heb ik het nog niet eens over het halfleven van dbol want hoe wil jij 5 mg over 1 dag gaan verdelen dan?

Andriol is helemaal een k*tprodukt en werkt alleen als je ruim boven de 200mg p dag gaat zitten.

deze site is voor bb-ers. het feit dat er anderen zitten is dat in de BB wereld zo ongeveer bekend is dat iedereen die een beetje bb doet gebruikt. en daar open over is.
in deze wereld zitten dan ook de meeste kanalen om aan middelen te komen omdat in elke andere sport hier niet over gepraat wordt.
- terwijl waarschijnlijk wel gebruikt wordt.

ik zit hier dus om een ander reden dan jij daarom zal andrion voor jou niet werken.
en dat jij als bber vooral stil staat , en je spieren moet laten zien is wat anders dan een sporter die daadwerkelijk in dynamische vorm zijn spieren moet gebruiken. De effecten die ik zoek zijn dus iets anders.
een beetje bber kan niet fantsoenlijk hardlopen..iets dat ik wel moet blijven kunnen

ik moet bijvoorbeel ook veel meer aan kracht werken, iets dat een bb relatief weinig heeft.

dus om me hier nou een beetje of te zeiken vind ik een beetje min en zeker niet bijdragen aan de discussie.. zeg dan niks.

Testo zei:
Wat denk je nou zelf,kerel?

Ik weet niet of je het opgemerkt hebt maar dit schijnt een site voor BBers te zijn dus is het niet zo raar dat we vanuit dat perspectief bekijken.

Ik sta open voor alle mogelijkheden en voor mijn part zit je op badminton en wil je alleen maar die shutle hard kunnen rossen maar 5mg dbol gaat gewoon niet veel doen voor je...je belast wel je systeem maar gaat er verdomd weinig van merken.

Dan heb ik het nog niet eens over het halfleven van dbol want hoe wil jij 5 mg over 1 dag gaan verdelen dan?

Navy zei:
wat jij wil bereiken kan je naar mijn inziens beter natural behalen. 5mg dbol doet echt niets. en 15mg winstrol is ook erg weinig, dan kan je beter aan de creatine gaan.

greetz
Mee eens, of je kuurt goed of je blijft er mooi af. Half werk met dezelfde schade voor je test productie, niet zo slim.

Cossieboy zei:
Deze opmerking slaat als een slappe lul op een leeg koekblik!

Hoezo dan.
welke bodybuilder van 100-120 kilo kan 200 kilo bankdrukken of 300 kilo squatten?
niet de body builders in de sportschool waar ik kom. en die zijn toch allemaal 3x zo groot als ik.

die jongens zitten gewoon met hetzelfde gewicht te drukken als een ventje en de squat kunnen ze al hemaal niet met zware gewichten.
als ik met me 66-67 kilo 100 kilo kan drukken, 180 kilo kan squatten, en 80 kilo voorsla, en die grote die dan relatief minder sterk zijn.. vindt ik dat bb-ers relatief weinig kracht hebben.

IK weet niet waar jij je kennis vandaan haalt, maar trainen voor massa is dus echt wel wat anders dan trainen voor kracht. maar goed als ji nog steeds gelooft in het sprookje dat massa kracht is.. moet je dat vooral blijven doen.

ik bedoel.. als je dan zo', reactie geeft..doe tenminste de moeite om aan te geven waarom "Deze opmerking slaat als een slappe lul op een leeg koekblik!" slaat. maar daar ben je vast niet toe in staat!

- no flame intended-

Big_T zei:
Mee eens, of je kuurt goed of je blijft er mooi af. Half werk met dezelfde schade voor je test productie, niet zo slim.

maar dat zeggen jullie wel zo mooi..maar er zijn in mijn sport bewezen resultaten behaald met deze lage doseringen.
dat ze voor jullie niet voldoende zijn snap ik, maar snap dan ook dat in andere takken van sport dit wel zo kan zijn. Toch proef ik een beetje in deze discussie, dat wat bb-ers doen goedis en dat dat dus ook geldt in andere omstandigheden, waar anabolica mede voor ander doeleinden worden gebruikt.

karel19641 zei:
maar dat zeggen jullie wel zo mooi..maar er zijn in mijn sport bewezen resultaten behaald met deze lage doseringen.
dat ze voor jullie niet voldoende zijn snap ik, maar snap dan ook dat in andere takken van sport dit wel zo kan zijn. Toch proef ik een beetje in deze discussie, dat wat bb-ers doen goedis en dat dat dus ook geldt in andere omstandigheden, waar anabolica mede voor ander doeleinden worden gebruikt.

Wat is volgens jou het voordeel van b.v. 15mg winny per dag t.o.v. 50mg? Trouwens als het in jouw sport bewezen is waarom kom je hier dan om advies vragen om dat vervolgens te negeren?

Terug
Naar boven